ژوئن 12, 2021

تعمیر مایکروفر

تعمیر مایکروفر در تعمیر آنلاین

سال ها است که مایکروفر به عنوان یک ابزار کاربردی به آشپزخانه ها اضافه شده است. کاربرد این وسیله بسیار زیاد است و از طرفی جایگزین خوبی برای فرگاز های قدیمی و بزرگ است. زیرا اکثر آشپزخانه ها کوچک هستند، به همین دلیل می توان از مایکروفرهایی که دارای ابعاد کوچکتری هستند استفاده کرد.

یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد نحوه کار کردن با دستگاه و مراقبت های اولیه از آن است. اگر حین استفاده از دستگاه نکات ایمنی را رعایت نکنید با مشکلات بزرگتری رو به رو خواهید شد.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

در صورتی که مایکروفر شما به هر دلیلی دچار آسیب شود اولین کاری که باید انجام دهید این است که با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید،  زمانی که شما با اپراتور تماس می گیرید، و مشکل به وجود آمده را با آنها در میان می گذارید، در صورتی که با دادن مشاوره های اولیه مشکل مطرح شده قابل حل باشد، دیگر نیازی به تعمیر توسط تکنسین نیست.

در صورتی که مشکل شما با مشاوره رایگان با اپراتور بر طرف نشد، پشتیبانان مرکز تعمیر آنلاین، متخصصان تعمیر مایکروفر را به منزل شما اعزام می کنند.

تا مشکل مورد نظر را عیب یابی و بر طرف کنند. مرکز تعمیرآنلاین اکثر تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر مایکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی و… را در منزل انجام می دهد، اما در مواردی که مشکل به وجود آمده به دلیل آسیب برد الکتریکی یا تعویض قطعه مخصوصی باشد، آن را به تعمیرگاه کاملا مجهز  تعمیر آنلاین می برند و تمامی خدمات تعمیر مایکروفر را با دقت و مهارت بالا انجام می دهند. کلیه خدمات ارائه شده توسط این مرکز دارای ضمانت هستند. خودتان هم می توانید همه روزه به مرکز مراجعه کنید و مایکروفر خود را برای تعمیر به کادر مجرب ما بسپارید.

عیب یابی مایکروفر

اکثر مشتریانی که به مرکز مراجعه میکنند و یا مشکلات به وجود آمده برای مایکروفر خود را در قسمت نظرات سایت ذکر می کنند، سوالاتی دارند که در زیر تعدادی از ان ها را شرح می دهیم:

علت کار نکردن پنل لمسی مایکروفر چیست؟

دلیل صدای غیر عادی در مایکروفر چیست؟

چرا مایکروفر پس از اتمام کار خاموش نمی شود؟

با گذاشتن غذا در مایکروفر و تنظیم زمان، غذا به اندازه کافی گرم نمی شود.

دلیل روشن نشدن مایکروفر زمانی که دو شاخه کاملا به پریز متصل است چیست؟

دلیل نچرخیدن صفحه چرخان داخل مایکروفر چیست؟

مشکل بسته نشدن در مایکروفر چگونه بر طرف می شود؟

پس از گذاشتن غذا در مایکروفر در قفل شده و باز نمی شود

دلیل کار نکردن فن اگزوز کار چیست؟

تمامی این مشکلات توسط تکنسین های متخصص تعمیر مایکروفر قابل حل است.

معرفی قطعات و قسمت های مختلف مایکروفر

خازن ولتاژ بالا، المنت فنری گریل، المنت گریل، فیوز ولتاژ بالا، موتور فن کانوکشن، لامپ روشنایی پز، ترانس ولتاژ بالا، موتور سینی گردان، برد کنترل کباب پز، مجموعه میکرو سوئیچ، مگتترون، برد فیلتر و…

تمامی این قطعات در صورت آسیب باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه شما می شوند، و از آنجایی که عیب یابی آن ها حتما باید توسط متخصص تعمیر مایکروفر انجام شود، باید از هرگونه اقدام خودسرانه برای تعمیر مایکروفر جلوگیری کنید، زیرا با عدم اطلاعات و نداشتن تخصص باعث آسیب رساندن به تمامی قطعات می شوید.

تعمیر لامپ مگنترون در مایکروفر

لامپ مگنترون یکی از مهم ترین و در عین حال اصلی ترین قطعات ماکروفر به شمار می رود، این لامپ عامل اصلی گرم کردن غذا در مایکروفر محسوب می شود.

در واقع معادل فارسی این واژه لامپ امواج است. نحوه عملکرد آن در گرم کردن غذا به صورتی است که با شلیک الکترون ها و ایجاد یک میدان مغناطیسی باعث تغییر ور قطب های مثبت و منفی مواد غذایی می شود و این فرایند به گرم شدن غذا منجر می شود.

این لامپ در سال ۱۹۲۰ برای نخستین بار توسط آلبرت هال ساخته شد. اما این لامپ آنطور که باید مورد پذیرش قرار نگرفت دلیل آن هم این بود که این لامپ توانایی تولید امواج با فرکانس بالا نداشت‌.

در سال های بعد انگلیسی ها توانستند لامپ مگنترون با فرکانس بالا تولید کنند. در صورتی که لامپ مگنترون دچار آسیب شود، تکنسین های متخصص تعمیر مایکروفر در سریع ترین زمان این قطعه را تعمیر و در صورت نیاز تعویض میکنند.

نکات ضروری برای استفاده از مایکروفر
  • به هیچ وجه ظروف فلزی را درون ماکروفر قرار ندهید
  • از قرار دادن ظروف چینی دارای نقش و حاشیه درون ماکروفر خودداری کنید.
  • اگر می خواهید از خشک شدن غذا در مایکروفر جلوگیری کنید حتما از سرپوش برای ظروفی که درون مایکروفر قرار می دهید استفاده کنید.
  • اگر از مایکروفر برای گرم کردن غذا استفاده میکنید، باید بدانید که تا حد زیادی ویتامین ها و مواد غذایی ضروری در آن حفظ می شود.
  • اگر قصد گرم کردن غذاهای متراکم و فشرده را دارید حتما از مدت زمان بیشتر و قدرت کمتری استفاده کنید.
  • از پوشاندن منافذ خروجی گرمای مایکروفر خودداری کنید.

با رعایت تمامی این نکات امکان اینکه به تعمیر مایکروفر نیاز پیدا کنید کاهش می یابد‌.

چرا مایکروفر به اندازه کافی گرم نمی شود؟

 یکی از دلایلی که باعث می شود برای تعمیر مایکروفر خود به مراکز تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنید، این است که مایکروفر شما به اندازه کافی گرم نمی شود، از اصلی ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود خرابی لامپ مگنترون است. این لامپ در مدل های مختلف در بازار موجود است، که نمونه های اورجینال آن تنها توسط متخصص تعمیر مایکروفر قابل تشخیص است.

به همین دلیل به شما توصیه میکنیم که در صورت بروز هر گونه مشکلی برای مایکروفرتان از همان ابتدا با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید، تا متخصصین تعمیر مایکروفر هرچه سریعتر برای تعمیر دستگاه شما اقدام کنند.

هزینه تعمیر مایکروفر

هزینه تعمیر مایکروفر به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه چه قطعه ای آسیب دیده و ایا نیازمند تعویض می باشد یا خیر بر هزینه تعمیر مایکروفر تاثیر می گذارد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ها همه روزه با مرکز تماس بگیرید و از تعرفه های تعمیر و تعویض قطعات مایکروفر مطلع شوید. شماره تماس های مرکز تعمیر آنلاین در سایت موجود است و همچنین می توانید به صورت اینترنتی نظرات و سوالات خود را در سایت ذکر کنید.

تعمیر مایکروفر

تعمیر مایکروفر در یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در شهر تهران صورت می گیرد. در صورتی که نیازمند این هستید که دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن مورد تعمیر و عیب یابی قرار دهید. در اسرع وقت با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه‌ای و متخصص خود را برای بررسی و برطرف کردن آسیب به منزل شما اعزام کند. این مرکز دارای بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان و تکنسین های متخصص تعمیر مایکروفر است، بنابراین تنها کافی است که برای دریافت خدمات با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

پس از مواجهه با آسیب مایکروفر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مهمترین معضلات ای که بسیاری از خانواده ها با آن روبرو هستند آسیبی است که به لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر ماشین لباسشویی مایکروفر و … می رسد. بسیاری از این آسیب ها که به لوازم خانگی وارد می‌شود به دلیل بی احتیاطی در حمل و نقل اتفاق می‌افتد که در چنین مواردی توصیه کارشناسان ما به مشتریان این است که تا جایی که می توانند از دستگاه خود مراقبت کنند تا در برابر ضربات ناشی از حمل و نقل دوام بیاورند برای مثال اگر می خواهید اسباب کشی کنید سعی کنید که دستگاه مایکروفر خود را با استفاده از محافظ های پلاستیکی حباب دار یا کارتونی جعبه خود دستگاه به خوبی بپوشانید تا از آسیب هایی که ممکن است در اثر برخورد در و دیوار اتفاق بیفتد جلوگیری کنید.

بسیاری از افراد این سوال را از من می پرسند که چگونه می توانیم از دستگاه خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنیم در درجه اول باید به شما بگوییم که اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که قبل از استفاده از هر وسیله ای و تجزیه راهنمای آن را با دقت مطالعه کنید تا متوجه شوید که نحوه استفاده از آن به چه صورت است زمانی که متوجه این شدید که چگونه باید از دستگاه استفاده کنید. باید با استفاده از یک سری اقدامات پیشگیرانه مانند انتخاب بهترین مکان جهت قرار دادن مایکروفر از آسیب‌هایی که ممکن است برای آن به وجود بیاید جلوگیری کنید برای مثال برخی از افراد جای مناسبی را در آشپزخانه برای وسایل خود در نظر نمی‌گیرند. و این باعث نفوذ رطوبت یا سایر عوامل آسیب زا به دستگاه می شود.

اما گاهی اوقات افراد گزارش می دهند که با اینکه از دستگاه خود به خوبی مراقبت کرده‌اند و به درستی از آن استفاده کرده اند باز هم دچار آسیب های پی درپی شده است از دلایل بروز آسیب نمی‌توانیم مطلع باشیم چون گاهی اوقات یک سری اختلالات و نقص های فنی در دستگاه رخ می دهد که باعث می شود در استفاده از آن دچار مشکل شویم در چنین مواقعی شما باید با یک مرکز تعمیر مایکروفر که کاملا معتبر و قابل اعتماد از تماس بگیرید زمانی که کارشناس متخصص تعمیر به منزل شما مراجعه کرد دستگاه را به طور کامل مورد عیب یابی قرار می‌دهد تا مشخص کند که علت آسیب چیست و چگونه می تواند این مشکل را برطرف کند آنها با استفاده از ابزاری که برای تعمیرات در اختیار دارند سعی می کنند که دستگاه را به بهترین شکل ممکن مورد تعمیر قرار دهند آن‌ها برای تعمیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

تعمیر انواع مایکروفر

مرکز تعمیر آنلاین یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر مایکروفر در شهر تهران است که سعی می‌کند و بهترین شکل ممکن انواع برند مایکروفر را به صورت دقیق مورد تعمیر قرار دهد دهد. بنابراین اگر دستگاه شما دچار مشکل شده از می خواهیم هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود از خدمات تعمیر با کیفیت مرکز ما بهره ببرید.

هزینه تعمیر مایکروفر

اگر می‌خواهید بدانید که هزینه تعمیر مایکروفر چقدر می شود باید به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به راهنمایی شما بپردازند هزینه تعمیر بستگی به موارد مختلفی دارد از جمله شدت آسیب و نیاز دستگاه شما به تعویض قطعه یا تعمیر قطعات مهم،کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر در مرکز تعمیر آنلاین از بهترین و باتجربه ترین تکنسین هایی  هستند که شما می توانید در شهر تهران پیدا کنید بنابراین اگر احساس کردید دستگاه شما نیاز به سرویس‌دهی دارد حتما از افرادی که دارای تجربه و سابقه کاری مرتبط با تعمیر لوازم خانگی هستند کمک بگیرید زیرا سایر افراد ممکن است دستگاه شما را با آسیب‌های بیشتری روبه رو کنند.

هزینه تعمیر هم بستگی به موارد مختلفی دارد که اگر از یک کارشناس و مراکز معتبر بخواهید تا تعمیر دستگاه را انجام دهد مطمئن باشید که مقدار تعرفه‌های که دریافت می‌کند بسیار به صرفه تر و معقولانه تر است مراکزی است که به عنوان مرکز تعمیر تخصصی به فعالیت می پردازند اما دستگاه شما را با آسیب‌های بیشتری روبه‌رو می‌کند خوشبختانه مرکز تعمیر این با داشتن تعمیرکاران بسیار خبره و حرفه‌ای سعی می‌کند دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن مورد عیب یابی و تعمیر قرار دهد. برای اینکه از خدمات ما استفاده کنید تنها راهی که دارید این است که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از هزینه تعمیر مایکروفر سفارش تعمیر خود را نیز ثبت کنید.

نحوه ثبت سفارش تعمیر در مرکز تعمیر آنلاین

اگر می خواهید ازدواج خود را در سریعترین زمان ممکن مورد تعمیر قرار دهید تنها کافی است که با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید تا کارشناسان پس از اینکه سوال های مرتبط با آسیب دستگاه را از شما پرسیدند سفارش تعمیر را ثبت و در اسرع وقت تکنسین های متخصص تعمیر مایکروفر را به منزل شما اعزام می‌کنند آنها پس از اینکه دستگاه شما را مورد بررسی قرار دادند‌ و متوجه شدند که آسیب به وجود آمده به چه دلیل رخ داده با استفاده از ابزار کامل که برای تعمیرات در اختیار دارند فرایند تعمیر را آغاز می‌کنند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی نیز پس از انجام کامل خدمات تعمیر از شما دریافت می شود علاوه بر این ضمانت نامه خدمات پس از تعمیر نیز به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد. شماره تماس مرکز ما برای ثبت کلیه سفارشات تعمیر لوازم خانگی ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال در محل

دیدگاه خود را بنویسید