جولای 21, 2021

تعمیرات یخچال بلومبرگ

درباه تعمیرات یخچال بلومبرگ

خدمات تعمیرات یخچال بلومبرگ ، در طول روز ممکن است شما با اتفاقاتی نظیر خرابی وسایل مختلفی رو به رو شوید که باعث اختلال در کارهای روزمره شما می شود.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

و گاهی آسیب های اقتصادی و ضررهای مالی زیادی به شما وارد می کند . وسایل برقی گران قیمت در صورتی که دچار آسیب شدند تنها کاری که باید انجام بدهید این است که ابتدا آرامش خود را حفظ کنید و تا جایی که می‌توانید از دستکاری های بی جا خودداری کنید.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

تخصص در هر کاری حرف اول را می زند پس نباید با انجام کارهای غیر تخصصی و ناآگاهانه باعث آسیب بیشتر و گاهاً غیر قابل جبران به وسایل خود شوید.

مخصوصا وسایل برقی مانند یخچال و فریزر که معمولاً دارای قیمت بالاتری از سایر وسایل هستند. در صورت اعمال تعمیرات غیرتخصصی و ناشیانه باعث ایجاد ضرر های غیر قابل جبران خواهید شد.

هنگام به وجود آمدن آسیب و مشاهده علائمی مانند صدای زیاد بوی سوختگی داغی لرزش و… در یخچال و فریزر خود ابتدا یک برسی کامل ازظاهر یخچال انجام دهید و پس از آن  اگر متوجه وجود آسیب شدید در صورتی که آن آسیب با یک عمل ساده قابل جبران بود نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

برای مثال گاهی ممکن است یخچال شما دارای سر و صدای زیاد و غیر عادی شود در این صورت کاری که باید انجام دهید این است که قسمت پشتی یخچال را بررسی کنید .

اگر متوجه شدید که  دلیل سر و صدا شل شدن پیچ های پشتی یخچال و ایجاد فاصله بین اتصالات آنها و بدنه یخچال است میتوانید به وسیله یک پیچ گوشتی خودتان پیچ ها را محکم کنید و در صورتی که صدا به صورت کامل برطرف شد دیگر نیازی به تعمیر کار متخصص نخواهد بود.

اما بیشتر مواقع آسیب به اندازه‌ای است که حتماً باید به متخصص تعمیرات یخچال بلومبرگ مراجعه کنید تا به صورت تخصصی آسیب یخچال و فریزر شما را تشخیص و نسبت به تعمیر آن اقدام کند.

یخچال و فریزر بلومبرگ یکی از برندهای معتبر و شناخته شده است و همچنین از لحاظ در دسترس بودن قطعات این برند قابل اطمینان است و با خیال راحت میتوانید یخچال را خریداری کنید.

زیرا در صورت بروز هرگونه آسیبی به راحتی توسط نمایندگان تعمیرات یخچال بلومبرگ در تعمیر آنلاین تعمیر خواهد شد.

پیشگیری از آسیب یخچال و فریزر

یخچال و فریزر یکی از آسیب پذیرترین وسایلی است که روزانه توسط افراد مختلف باز و بسته می شود. به خصوص در طول روز به دلیل آشپزی و سایر فعالیت‌ها نیاز ما به این وسیله بسیار زیاد است. به همین دلیل مراقبت و رعایت احتیاط جهت نگهداری از این وسیله بسیار مهم و ضروری است.

در چند سال گذشته تا کنون قیمت یخچال و فریزر  نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است به همین دلیل آگاهی از شیوه‌های نگهداری و مطالعه کامل دفترچه راهنمای یخچال میتواند از ایجاد آسیب های احتمالی جلوگیری کند. 

یکی از مواردی که باعث افزایش عمر یخچال و فریزر می شود دانستن همین نکات ایمنی است که در دفترچه ی راهنمای وسایل ذکر شده است.

با رعایت این موارد هم میتوانید از فرسودگی یخچال خود جلوگیری کنید و هم از هزینه های بالا برای خرید یخچال جدید جلوگیری کنید.

مزایای تعمیر یخچال بلومبرگ توسط تعمیر آنلاین

تعمیر آنلاین به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر یخچال بلومبرگ دارای سابقه چندین ساله است. و تعمیرکاران زیادی برای تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف دارد‌.

تکنسین های موجود در مرکز تعمیر آنلاین با بررسی یخچال شما به صورت دقیق و کاملا تخصصی قسمت آسیب دیده را به صورت  ماهرانه تعمیر می کنند.

و در صورتی که یخچال نیاز به تعویض قطعه داشته باشد از قطعات اورجینال مخصوص تعمیرات یخچال بلومبرگ استفاده می کنند یکی از مزایای مهم تعمیر آنلاین ضمانت پس از تعمیر است.

تعمیر آنلاین به دلیل اعتماد کامل به خدمات خود این ضمانت را به مشتریان می دهد تا با خیال راحت یخچال و فریزر خود را برای تعمیر به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیر انواع یخچال و فریزر بسپارند.

تمامی تعمیر کاران و تکنسین ها دوره های تعمیرات انواع یخچال و فریزر را دیده‌اند و به صورت کامل با ساختار  داخلی آنها آشنایی دارند.

مرکز تعمیر آنلاین با دارا بودن پشتیبانان تلفنی و اینترنتی سریعاً سفارش شماره ثبت و در اولین فرصت تعمیر کار متخصص در زمینه تعمیرات یخچال بلومبرگ را به محل شما اعزام می کنند.

شما میتوانید برای دریافت خدمات مرکز تعمیر آنلاین با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان سفارش شما را ثبت و تعمیرکار متخصص خود را برای تعمیر به منزل شما بفرستند.

۲ مشکل رایج یخچال و فریزر

 بدنه فریزرم خیلی داغ میشه

گاهی ممکن است بعد از خرید یخچال و فریزرهود زمانی که آن را به برق دید با داغی بیش از اندازه بدنه آن مواجه شوید و پیش خودتان فکر کنید که نکند یخچال یا فریزر ما دارای مشکل و آسیب فنی است.

اما چیزی که باید به شما بگویم این است که این داغی کاملاً طبیعی است و نشان می‌دهد که یخچال فریزر شما به خوبی کار می کند لوله هایی که در قسمت پشتی یخچال قرار دارند وظیفه گازرسانی به یخچال و فریزر را برعهده دارند .

این باعث پخش گرما در بدنه یخچال می شود و طوری که بدنه یک جسم رسانا است داغی آن بیش از اندازه به نظر می‌رسد اما نکته  جالبی که وجود دارد این است که این گرما برای لاستیک های درب یخچال مفید است.

و می‌تواند عملکرد آنها را بهبود بخشد اما گاهی این داغی طولانی مدت می‌شود حتی باعث ایجاد اختلال در عملکرد یخچال در یخ زدن مواد غذایی و سرد کردن فریزر می شود.

در صورت مشاهده چنین علائمی باید سریعاً با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و با کارشناسان مربوطه مشکل مورد نظر را در میان بگذارید تا در اولین فرصت تکنسین های خود را جهت تعمیرات انواع یخچال بلومبرگ به منزل شما اعزام کنند.

 برفک زدن یخچال نوفراست یا بدون برفک

یکی از جملاتی که در زمینه تعمیرات یخچال بلومبرگ در اینترنت سرچ می شود. علت برفک زدن یخچال نوفراست یا بدون برفک است.

این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد یکی از عمده‌ترین دلایل، قرار گرفتن یخچال در محیط گرم و نامناسب است که باعث می‌شود بدنه داخلی یخچال برفک بزند.

یکی دیگر از دلایل می‌تواند وجود مشکل در ترموستات یخچال باشد. باز و بسته شدن بیش از اندازه درب یخچال یا آسیب نوار پلاستیکی دور درب یخچال هم می تواند باعث ایجاد برفک در یخچال شما بشود.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید