جولای 16, 2021

تعمیرات یخچال هیمالیا

تعمیرات یخچال هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا

آشپزخانه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمتهای هر خانه‌ای محسوب می‌شود. بسیاری از وسایل هر منزلی درون آشپزخانه قرار دارند و این مورد نشان دهنده این موضوع است که باید مراقبت از وسایل آشپزخانه را بیشتر کرد .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

زیرا بسیاری از فعالیت های روزمره در آشپز خانه صورت می گیرد و بسیاری از کارها توسط وسایل قرار گرفته در آن انجام می شود.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

وسایل برقی زیادی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، مخلوط کن و … در آشپزخانه وجود دارند که نیازمند مراقبت زیاد و رعایت نکات ایمنی برای افزایش طول عمرشان هستند.

یخچال نیز یک وسیله برقی است که روزانه وسایل زیادی را درون آن جای می دهیم تمامی خوراکی ها و مواد غذایی که مستعد فاسد شدن هستند درون یخچال قرار می گیرند.

به همین دلیل یخچال از اهمیت بالایی در منزل برخوردار است همچنین میزان آسیب پذیری آن در صورت استفاده نادرست بسیار بالا است.

به همین دلیل باید موارد زیادی را برای جلوگیری از آسیب به آن در نظر گرفت در صورتی که یخچال شما نیازمند تعمیر شد حتماً باید به مراکز معتبر موجود در سراسر کشور برای تعمیر آن مراجعه کنید.

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید یخچال و فریزر، یخچال هیمالیا است، این یخچال دارای استحکام بالا و قطعات با کیفیت است و از مقاومت بالایی برخوردار است.

اما در صورتیکه دچار آسیب شد حتماً جهت تعمیر آن به مراکز و نمایندگی‌های معتبر تعمیرات یخچال هیمالیا مراجعه کنید.

 دلایل خرابی یخچال هیمالیا

 خنک نکردن مواد غذایی

دلایل خنک نکردن یخچال متعدد است. اما از شایع‌ترین دلایل می‌توان به ایجاد مشکل در کمپرسور، ترموستات و یا وجود خرابی در فن یا لاستیک موجود در درب آن اشاره کرد.

با مراجعه به مراکز و نمایندگی های معتبر تعمیرات یخچال هیمالیا و دریافت راهنمایی های لازم توسط تکنسین‌های آموزش دیده مشخص می شود که مشکل خنک نکردن مواد غذایی به دلیل خرابی کدام یک از قسمت‌های یخچال است.

 کار نکردن یخساز یخچال هیمالیا

یخساز یکی از قسمتهای مهم یخچال ساید هیمالیا میباشد و در طول روز بسیار از این قسمت استفاده می شود به همین دلیل بروز مشکل در این قسمت و عدم ساخت یخ در قسمت یخساز باعث می شود افراد نیازمند تعمیر فوری یخچال هیمالیا باشند.

که علت به وجود آمدن این مشکل وجود آسیب یا خرابی در قسمت یخساز است‌ که نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه میباشد‌.

 داغی بیش از حد موتور یخچال هیمالیا

داغی یخچال یک امر طبیعی است اما در صورتیکه حرارت آن از ۷۰ درجه سانتیگراد بیشتر شود باید جهت تعمیر، با تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات یخچال هیمالیا مشورت کنید.

زیرا داغ شدن بیش از اندازه موتور یخچال باعث آسیب رساندن به آن و در نهایت از کار افتادن یخچال شما میشود .

در صورت بروز چنین مشکلی سریعاً به مراکز تعمیرات یخچال هیمالیا مراجعه کنید تا از آسیب بیشتر و سوختن موتور یخچال جلوگیری کنند.

 چکه کردن آب از قسمت آبریز یخچال هیمالیا

یخچال های هیمالیا در مدل های مختلفی تولید و به فروش می رسند. مدل های ساده و نوع پیشرفته تر آن مدل های ساید بای ساید. در مدل های ساده، قسمت آبریز یخچال دارای ساختاری ساده است که از یک  منبع آب تشکیل شده و در قسمت داخلی یخچال تعبیه شده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا

  هیچ گونه شیلنگ آبی به آن متصل نیست. و به صورت دستی منبع آب آن پر می شود. در صورت بروز مشکل در این قسمت و چکه کردن آب تعمیر آن آسان تر از مدل های ساید است زیرا در مدل های ساید بای ساید در قسمت منبع آب نیازمند پر کردن دستی منبع نیستیم.

و این قسمت به صورت اتوماتیک به واسطه ی شیلنگ پر می شود، به همین دلیل چکه کردن آب از قسمت آبریز یخچال نیازمند بررسی های دقیق و تخصصی است به بنابراین در صورت بروز هر مشکلی در زمینه آبریز یخچال به مراکز تخصصی تعمیرات یخچال هیمالیا مراجعه کنید.

 صدای غیر عادی و بلند در یخچال هیمالیا

 صدا در یخچال یک امر طبیعی و عادی است و این نشان دهنده سلامت موتور آن است. اما در مواردی شاهد وجود صداهای غیر عادی و گوش خراش از یخچال می‌شویم که دلایل این مشکل متفاوت است.

ممکن است موتور یخچال دچار آسیب شده باشد یا قسمتی که موتور به شاسی متصل می شود شل شده باشد و باعث ایجاد سر و صدا شود. دلیل دیگر صدای غیر عادی یخچال، تراز نبودن و قرار گرفتن آن در محیط نامناسب باشد و یا ممکن است فن یخچال دچار آسیب شده باشد.

در هر صورت اگر با سر و صدای غیر عادی یخچال رو به رو شدید سعی کنید که سریعاً برای تعمیر آن اقدام کنید جهت تعمیرات یخچال هیمالیا می توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مشکل ایجاد شده را با آنها مطرح کنید. تا آن ها سریعا مشکل را برسی و اقدام به تعمیر آن کنند.

برفک زدن یخچال هیمالیا

یخچال به طور طبیعی باید دارای دمای مناسبی باشد که دچار یخ زدگی و برفک نشود. اما گاهی با وجود دمای مناسب با برفک زدن سطح داخلی یخچال مواجه می شویم.

علت بروز چنین مشکلی معمولاً قرار گرفتن یخچال در یک محیط گرم و مرطوب است.‌ زیرا رطوبت باعث ایجاد برفک در سطح یخچال می شود.

به همین دلیل است که مناطق جنوبی کشور، که هوا دارای رطوبت است یخچال های فریزر بیشتر دچار خرابی می شوند چرا که با هر بار باز و بسته کردن درب یخچال، رطوبت جذب دستگاه می شود و باعث ایجاد برفک یخچال میشود.

دلیل دیگر برفک زدن یخچال دفرمه شدن درب یخچال و یا پارگی قسمت لاستیکی درب است که باعث نفوذ گرما و رطوبت به درون یخچال می شود.

به همین دلیل درب یخچال نیازمند رکلاژ و تعمیر است. که توسط تکنیسین های با تجربه ی تعمیرات یخچال هیمالیا صورت میگیرد.

روشن نشدن لامپ یخچال هیمالیا

گاهی  یخچال فریزر شما به خوبی کار می‌کند. اما لامپ درون یخچال روشن نمی شود، که علت روشن نشدن آن ممکن است سوختن لامپ و یا ایجاد مشکل در شستی معکوس آن باشد.

گاهی هم ممکن است  سیم کشی آن دچار مشکل شده باشد  و لامپ روشن نشود. در صورت بروز مشکل و روشن نشدن لامپ یخچال می توانید با مراکز تعمیرات یخچال هیمالیا در ارتباط باشید و از آن ها اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 پیشگیری از آسیب یخچال

همان طور که بیان کردیم یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل موجود در آشپزخانه است. زیرا روزانه خوراکی ها و مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم، تا از فاسد شدن آنها جلوگیری کنیم‌.

اما گاهی در اثر بی احتیاطی و ندانستن نکات ایمنی باعث ایجاد آسیب به یخچال خود می شویم. به همین دلیل باید تمامی نکات را در استفاده از یخچال فریزر رعایت کرد، تا دچار آسیب های جدی و گاهاً ‏غیرقابل جبران نشویم.

نکات زیادی وجود دارند که در صورت رعایت کردن آن ها نیازمند تعمیر یخچال نخواهید بود و یا عمر یخچال شما بیشتر خواهد شد.

این نکات شامل کاهش زمان باز و بسته کردن درب یخچال و قرار دادن آن در یک محیط مناسب است. در باز و بسته کردن یخچال باید مواردی را رعایت کرد و از محکم بستن آن و برخورد با دیوار جلوگیری کرد.

میزان فاصله پشت یخچال با دیوار باید استاندارد باشد تا از ایجاد آسیب به موتور آن جلوگیری شود. و نکات دیگری که در صورت رعایت آنها نیازمند تعمیرات یخچال هیمالیا نخواهیم بود.

مراکز تعمیرات یخچال هیمالیا

تعمیرات یخچال هیمالیا توسط متخصصان و تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده، در مراکز موجود در شهر تهران صورت می گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال یا فریزر خود می توانید با سرویس پشتیبانی تماس بگیرید. و مشکل ایجاد شده را با آنها در میان بگذارید.

متخصصان موجود در مراکز ما با ثبت مشکل ایجاد شده سریعاً به منزل شما مراجعه و علت ایجاد مشکل را برسی می‌کنند و در در صورتی که یخچال شما نیازمند تعمیر باشد به صورت دقیق نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند.

تعرفه های نمایندگی های معتبر تعمیرات یخچال هیمالیا مطابق قانون است و به هیچ وجه مبلغ بالاتر از مبلغ تعیین شده دریافت نخواهند کرد. به همین دلیل با خیال راحت تعمیرات یخچال خود را به تکنسین های با تجربه و زبده مرکز ما بسپارید‌.

بیشتر بخوانید : تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید