ژانویه 19, 2022

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

به تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران نیاز پیدا کرده و به دنبال یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی جنرال الکتریک  هستید؟

در صورتی که یکی از وسایل خانگی Jeneral Electric شما از جمله یخچال و فریزر،  فر، ماکروفر، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی و… دچار مشکل شده است، کافیست با کارشناسان سرویس جنرال الکتریک تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

تعمیر یخچال جنرال الکتریک توسط کارشناسان حرفه‌ای و متخصص مرکز تعمیر آنلاین به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد .

بیشتر بخوانید :

نمایندگی جنرال الکتریک
ارور های یخچال جنرال الکتریک
تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک
تعمیر یخچال جنرال الکتریک
تعویض موتور یخچال جنرال الکتریک
تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

اگر نیازمند دریافت خدمات تعمیر یخچال و فریزر خود هستید و می خواهید یک مرکز تعمیر آنلاین را به عنوان مجری تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنید.

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

این مرکز دارای کارشناسان حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی می باشد و می تواند به شما کمک کند که به بهترین شکل ممکن از خدمات تعمیر بهره مند شوید.

در صورتی که که می خواهید بهترین خدمات به شما ارائه شود باید از همان ابتدا یک مرکز مناسب و معتبر را برای تعمیر یخچال و فریزر خود انتخاب کنید. یک مرکز که دارای سابقه کاری چندین و چند ساله در زمینه تعمیر انواع یخچال و فریزر است.

مطمئنا پیدا کردن چنین مرکزی مشکل است اما شما خوش شانس هستید که اکنون در حال خواندن این مقاله هستید.

زیرا ما قصد داریم که در این مطلب به معرفی مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از برترین و معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی بپردازیم.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

مرکز تعمیر آنلاین از حدود دو دهه پیش فعالیت خود را در زمینه تعمیر لوازم خانگی آغاز کرد با این که در ابتدای کار خود دارای شعبات متعدد نبود .

اما از همان ابتدا با شعار کسب رضایت صددرصدی مشتریان آغاز به کار کرد به همین دلیل از همان سال ها تا به امروز افرادی که تعمیر لوازم خانگی خود را به آنها می‌سپردند هنوز هم مشتریان پر و پا قرص آن هستند.

زیرا نحوه ارائه خدمات در این مرکز به صورتی است که تمامی مشتریان را راضی نگه می دارد.

یخچال و فریزر در هر منزلی وجود دارد اما گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شود شما باید برای برطرف کردن مشکل تمام تلاش خود را بکنیم.

اگر می خواهید یخچال و فریزر با دوام با عمر طولانی داشته باشید تمام تلاش خود را برای سرویس دهی به موقع آن انجام دهید.

زیرا هرچه از آسیب بگذرد شدت آن بیشتر می‌شود و احتمال تعمیر شدن آن بسیار پایین می آید بسیاری از افراد که با آسیب لوازم خانگی خود روبه رو می‌شوند و به علائم آن بی توجهی می کنند دیر یا زود پشیمان خواهند شد.

زیرا ممکن است به قول معروف کار از کار گذشته باشد و دیگران توان دستگاه را آن طور که باید مورد تعمیر قرار داد .

به همین دلیل تکنسین های متخصص تعمیر یخچال جنرال الکتریک به مشتریان خود توصیه می کنند که تا جایی که امکان دارد نسبت به علائم آسیب در یخچال و فریزر خود حساس باشند و اقدامات لازم جهت تعمیر آن را به افراد مجرب و حرفه ای که دارای سابقه کاری چندین و چند سال در این زمینه هستند بسپارند.

فرایند تعمیر لوازم خانگی توسط مرکز تعمیر آنلاین به صورتی است که پس از برقراری ارتباط شما با مرکز کارشناسان ما مشکل به وجود آمده برای یخچال و فریزر شما را به دقت یادداشت می‌کنند و در زمان مقرر تعمیرکاران متخصص خود را برای بررسی بیشتر به منزل شما اعزام می کنند.

کارشناس مربوطه پس از اینکه دستگاه شما را به صورت کامل وارسی کرد. اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه را آغاز می کند .

فرایند تعمیر  به صورتی است که اگر عمر آسیا نبود کارشناس تصمیم می گیرد که ظرف مدت کوتاهی باعث استفاده از ابزار مجهز تعمیری که در اختیار دارد فرایند تعمیر لوازم خانگی شما را انجام دهد.

ولی اگر میزان آسیب عمیق باشد مدت زمان بیشتری را به تعمیر اختصاص می دهد. در هر صورت شما می‌توانید برای برطرف کردن آسیب های جزئی و عمیق لوازم خانگی خود با مرکز تعمیر آنلاین با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

ارور های یخچال جنرال الکتریک

دقیقا موقعی که کد خطای EF  روی صفحه اسکرین ساید بای ساید پروفایل شما نمایش داده می شود، اکثرا داخل دستگاه شما به شدت دمایش کاهش پیدا کرده است و مواد غذایی دچار یخ زدگی شده است و یا سرمایشی روی نداده است.

دلیل اصلی این ارور این مساله می باشد که دمای ساید بای ساید جنرال الکتریک فراتر از دو ساعت بالاتر از اندازه عادی قرار گرفته است که امکان دارد به علت صحیح بسته نشدن در های دستگاه این ایراد به وجود بیاید.

توصیه تعمیر آنلاین این است که در های دستگاه را به شکل صحیح و درست ببندید و مشاهده کنید که آیا این ارور از بین رفته است یا نه.

اگر از بین نرفت با متخصصین تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از سرویس های تخصصی تعمیرات یخچال و ساید جنرال الکتریک در تهران و کرج تعمیر آنلاین بدون نیاز به جا به جایی در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمائید.

کد خطای PF در ادامه همان مشکل EF روی خواهد داد و مربوط به مشکلات بالینی ارور پیشین است. در این کد خطا احتمالا ایراد اصلی از سیستم برقی و موتوری خود یخچال می باشد.

به یاد داشته باشید که سیستم برق ساید بای ساید جنرال الکتریک و اختلالات برقی منزل را چک کنید.

یکی دیگر از اصلی ترین کد خطا های ساید بای ساید جنرال الکتریک ارور CI است که به بخش تولید یخ دستگاه ارتباط پیدا می کند. زمان دقیق نمایش این ارور چک نمائید که یخ زیادتر از اندازه تولید نشده باشد. به یاد داشته باشید که بهتر است مخازن یخساز را تمیز نمائید.

این کد خطا ارتباط پیدا می کند به سیستم تخلیه یعنی سیستم چرخش آب یخساز و … . با دفتر تخصصی تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمائیم.

این کد خطای مهم مربوط به زیاد تر از اندازه مجاز گرم شدن دستگاه ساید بای ساید جنرال الکتریک می باشد که می تواند ارور بردی و یا موتوری ساید شما باشد. در این زمان حتما تلاش کنید دلیل گرما را پیدا کنید و آن را برطرف نمائید.

در صورت رخ دادن کد خطای HRS ساید بای ساید خاموش خواهد شد و این مشکل بر روی صفحه نمایش چشمک زن خواهد شد.

در موقعیتی که شما با ارور HRS مواجه گردیدید احتمالا فقط لامپ های قسمت یخچال فریزر روشن خواهد بود و امکان دارد صدای تیک تیکی هم از یخچال به گوش شما برسد.

کد خطای Hrs خرابي در بخش فرماندهي (برد پاور) ويا ایراد در فن اواپراتور را به شما اعلام می کند.

امکان دارد که یکی از این دو بخش دچار ایراد شده باشد و یا هر دو احتیاج به سرویس تخصصی داشته باشند.

آسیب های رایج یخچال جنرال الکتریک

اگر می خواهید از آسیب های رایجی که ممکن است برای یخچال جنرال الکتریک به وجود بیاید که متوجه شوید به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روزانه افراد زیادی با مرکز تعمیر آنلاین تماس می‌گیرند و از ما می‌خواهند که تکنیسین‌های متخصص تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به منزل آنها اعزام کنیم.

بسیاری از آنها سوالهای تکراری در زمینه بروز آسیب در یخچال و فریزر خود از ما می پرسند که در ادامه به برخی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

چرا یخچال فریزر من بیش از اندازه صدا می کند؟

وجود سر و صدا در یخچال فریزر که طبیعی است و نشان دهنده سلامت آن می باشد در صورتی که کیفیت این صدا تغییر کرده شما احساس کردید که یک مشکل داغ در قطعات داخلی دستگاه وجود دارد .

باید تمام تلاش خود را بکنید تا علائم را به دقت کرد و با کارشناسان تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تعمیر آنلاین تماس بگیرید .

با مراجعه به منزل شما به عیب یابی دقیق در دستگاه بپردازند و مشخص کنند که علت به وجود آمدن توسط های جدید در یخچال شما چیست.

بیشترین دلیلی که برای وجود تو صدا در یخچال و فریزر وجود دارد این است که ممکن است موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد یا کمپرسور یخچال فریزر دچار اختلالات داخلی شده باشد.

به هر حال دلیل آسیب هر چیزی که باشد باید اقدامات لازم جهت برطرف کردن آن را هر چه سریعتر انجام دهید.

علت داغی بدنه یخچال چیست؟

پس از نصب یخچال و فریزر بسیاری از افراد گزارش می‌کنند که بدنه یخچال بیش از اندازه داغ شده است اما جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا داغ شدن بدنه یخچال نشان دهنده سلامت دستگاه است .

اما اگر با گذشته مدتی پس از نصب یخچال و فریزر هنوز هم بدنه آن دچار داغی شد باید با کارشناس تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید و از او بخواهید برای بررسی بیشتر به منزل شما بیاید.

در صورتی که علت آسیب به دلیل اختلالات موجود در قطعات داخلی باشد تکنسین مربوطه تمام تلاش خود را برای برطرف کردن آن خواهد کرد.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید