جولای 12, 2021

تعمیر ساید سامسونگ

تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ

نمایندگی سامسونگ تعمیر آنلاین امتیازات ویژه ای را برای تعمیر ساید سامسونگ در نظر گرفته است به شکلی که در کوتاه ترین زمان ممکن ، حدود 2 ساعت تعمیرات و همه سرویس های مرتبط به تعمیر ساید سامسونگ را انجام خواهد داد .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

همه این فعالیت ها با مراجعه به خانه شما بدون هیچ کونه جا به جایی صورت می پذیرد و نیازی نیست تا شما یخچال ساید بای ساید سامسونگ خود را به دفتر تعمیر آنلاین منتقل کنید تا هزینه اضافی برای تان بوجود بیاید.

بررسی و ارزیابی تعمیر ساید سامسونگ

اگر پس از چک کردن و بررسی های مورد نیاز مشاهده گردد که قطعات یخچال ساید بای ساید این شرکت کره ای احتیاج به تعویض و یا رفع مشکل دارند با قطعه دسته اول و اصل خود یخچال ساید بای ساید سامسونگ عوض خواهد شد.

همچنین کلیه قطعات یخچال ساید بای ساید که به وسیله شرکت سامسونگ به مارکت دنیا عرضه شده اند در نمایندگی تعمیر آنلاین دارای گارانتی اصلی 36 ماه می باشند در نتیجه تا سه سال شما نباید دلهره مشکل دار شدن و یا تعویض این قطعات را داشته باشید.

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید سامسونگ

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

فقط دقیقا زمانیکه احتمالا هر مورد نقضی در قطعه های یخچال ساید بای ساید این شرکت ملاحظه نمودید هر چه فوری تر با کارشناسان ما در تعمیر آنلاین تماس بگیرید و در زمینه تعمیر ساید سامسونگ و سرویس لوازم خانگی این شرکت با یکی از کارشناسان زبده تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیر ساید سامسونگ

نماینندگی سامسونگ تعمیر آنلاین به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه اصلی رفع مشکلات لوازم خانگی این برند محبوب در بین ایرانیان آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر ساید سامسونگ به شما همشهریان عزیز می باشد.

این مراجعه فقط و فقط با یک ارتباط تلفنی یا ثبت آنلاین از طریق سایت امکان پذیر می باشد و اصلا نیازی به منتقل نمودن و حمل و نقل دستگاه یخچال ساید بای ساید سامسونگ شما نخواهد بود. این مزیت تعمیر آنلاین باعث می شود که فاصله مکانی از بین برود و شما در هر یک از نقاط استان تهران که باشید توانایی این را خواهید داشت که به سادگی از تعمیر ساید سامسونگ بهره مند شوید.

همه کارشناسان با تجربه شرکت تعمیر آنلاین از جمله تکنسین های کاملا حرفه ای و با تجربه ای هستند که دورهای مخصوصی را برای تعمیر ساید سامسونگ سپری کرده اند.


شرکت تعمیر آنلاین در زمینه تعمیر ساید سامسونگ قابلیت واردات کلیه قطعه های دستگاه های متفاوت برند سامسونگ را دارد و با داشتن کارشناسان متخصص می تواند به ازبین بردن تعداد زیادی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات و دستگاه های سامسونگ مبادرت کند.

رفع تمامی مشکلات یخچال های ساید بای ساید مربوط به دیگر شرکت ها

قابل ذکر است که شما همشهریان گرامی رفع مشکلات انواع لوازم خانگی خود را هم می توانید به شرکت تعمیر آنلاین بسپارید تا تعمیرات مورد نیاز مربوط به آنها هم صورت بپذیرد.

این فعالیت هم با مراجعه کارشناسان ما به محل مورد نظر شما انجام خواهد شد و اصلا احتیاجی به حضور فیزیکی شما یا وسیله مورد نظر شما به محل دفتر و نمایندگی تعمیر آنلاین نمی باشد.

وسیله های شرکت آاک و همچنین ترفع مشکلات یخچال ساید بای ساید دستگاه های برند سامسونگ و رفع ایرادات یخچال سامسونگ در انواع اسم های تجاری مطرح را ما در تعمیر آنلاین پوشش می دهیم.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در یکی از بهترین مراکز تعمیر شهر تهران صورت می‌گیرد اگر نیازمند دریافت خدمات با کیفیت و کاملاً حرفه ای هستید کارشناسان و تکنسین های زود به مرکز ما می توانند به شما کمک کنند شماره تماس نمایندگی تعمیر انواع یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که افراد در زندگی با آن روبرو می‌شوند آسیا لوازم خانگی به خصوص اختلال و نفت فنی در وسایلی مانند یخچال و فریزر است زیرا این وسایل از کاربردی ترین و مهمترین ابزاری هستند که در منزل می توانند بسیاری از کارهای روزمره ما را سرعت ببخشند.

بنابراین اگر شما هم هم با آسیب این وسایل روبرو شده اید و نمی دانید که دقیقاً چه کاری باید انجام بدهید و به چه مرکزی مراجعه کنید توصیه ما به شما این است که یک مرکز معتبر مجهز را برای این کار انتخاب کنید.

با انتخاب یک مرکز حرفه ای می توانید فرایند تعمیر لوازم خانگی خود را سرعت ببخشید و سریعترین زمان ممکن دستگاه آسیب دیده را تحویل بگیرید.

ارورها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ

 ارور ها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که شما هم با این مشکل مواجه شده اید بهتر است که تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی رایج ترین و مهمترین کدهای خطا در این دستگاه بپردازیم‌.

ارور یا کد خطا یخچال سامسونگ

ارور یا کد خطا در یخچال سامسونگ نشان دهنده حروف و اعداد مشخصی است که به شما هشدار می دهد که یک مشکل یا اختلال مهم در دستگاه شما وجود دارد.

بنابراین با تفسیر آن می توانید متوجه شوید که در ایران چه ایراداتی برای دستگاه به وجود آمده است و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید‌.

در واقع تفسیر و تحلیل کدهای خطا به لطف تکنولوژی و وجود برد الکتریکی دستگاه فراهم شده است. از همین رو این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید تمام کدها و اروپایی که در تحلیل نمایشی درباره شما بروز می کند را مورد بررسی قرار دهید و یک راست به دنبال مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود بروید.

بررسی ارورها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ

همان‌طور که گفتیم کمپانی سامسونگ یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین برندهای لوازم خانگی را روانه بازار کرده است.

با وجود تکنولوژی پیشرفته که در یخچال فریزر های امروزی وجود دارد دیگر افراد برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های به وجود آمده برای دستگاه خود به مشکل و مانع بزرگی بر نمی خورند.

زیرا امکان تفسیر و تحلیل کدهای خطا به راحتی فراهم شده است. از رایج ترین و مهمترین ارور ها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کد خطای ۵ در یخچال سامسونگ

در صورتی که با ارور و کد خطای ۵ در یخچال سامسونگ مواجه شده اید. به احتمال زیاد یک مشکل یا آسیبی به داخلی برای قطعات و کار شما به وجود آمده است که نیازمند بررسی دقیق می باشد. معمولاً وجود آسیب در این قطعه به دلیل اختلال در سیستم دیفراست است.

برای برطرف کردن این کد خطا باید سخت افزار و یخساز دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

در صورت جدی بودن این مشکل یخچال را از برق بکشید و قطعات مرتبط با این مشکل را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که پس از بررسی یخچال مشکل به وجود آمده برطرف نشد حتما با کارشناسان تعمیرآنلاین تماس بگیرید.

 هشدار یا کد خطا E6 یخچال سامسونگ

این کد خطای سنسور محیطی است که پس از قطعی برق در دستگاه شما بروز می کند.

برای پاک کردن از بین رفتن کد خطا باید دکمه power cool  یا power freeze را فشار دهید‌.

آنها را به صورت همزمان ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید.

معمولا با انجام این کار مشکل یا خطای به وجود آمده برای دستگاه شما بر طرف می شود.

ارور E8 یخچال سامسونگ

هنگام مواجه با کد یا ارور E8 یخچال سامسونگ به احتمال زیاد سنسور یخساز از کار افتاده است. برای برطرف کردن ارورها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ سنسور یخساز را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که دچار قطعی یا اختلال شده باشد حتما آن را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که یخساز را غیرفعال نکرده باشید.

در صورت بروز مشکل می توانید سنسور یخساز را تعویض کنید.

کد یا ارور E23 یخچال سامسونگ

کد یا ارور E23 در یخچال سامسونگ به دلیل وجود اختلال در پنل دستگاه، فن خنک کننده یا سیم کشی است.

برای برطرف کردن ارور یا کد خطای E23 انواع و خنک کننده دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا از کارکرد صحیح آنها مطمئن شوید.

در صورتی که فن دچار مشکل شده باشد آن را مورد تعمیر یا تعویض قرار دهید.

ارور یا کدخطای E25 یخچال سامسونگ

یکی دیگر از ارورها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ هشدار E25 است. این ارور یا کد خطا زمانی برای پس برای شما به وجود می‌آید که با مشکلاتی در سنسور دیفراست مواجه شده‌اید.

برای برطرف کردن این مشکل ممکن است که نیازمند تعویض این قطعه باشید. علاوه بر  این سعی کنید قطعاتی مانند المنت، ترمودیسک و ترموفیوز را نیز مورد بررسی قرار دهید تا از سلامت آنها مطمئن شوید.

هشدار E33 یخچال سامسونگ

اختلال در کارکرد لوله پرکن آب یخچال علت بروز اختلال در یخچال سامسونگ است. برای برطرف کردن ارور یا کد خطا حتما لوله پرکن آب را مورد بررسی دقیق قرار دهید. کلید ذخیره انرژی و روشنایی را ۸ الی ۱۰ ثانیه نگه دارید.

علت آلارم ارور 39E یخچال ساید بای ساید سامسونگ

این آلارم یکی از ارورها و ایرادات رایج یخچال سامسونگ است که به دلیل کمبود آب در یخساز یا اختلال در حسگر دستگاه به وجود می آید. بنابراین برای برطرف کردن این مشکل باید تمامی اتصالات حسگر را مورد بررسی قرار دهید.

علت بروز این کد خطا می تواند به دلیل اشکال در یخچال باشد بنابراین باید آن را خارج کنید و به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

جلوگیری از بروز آسیب در یخچال ساید بای ساید

به نظر شما چه عواملی باعث می شود که دستگاه شما دچار آسیب‌های متعددی می‌شود و مجبور به مراجعه به مراکز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ شوید؟

در پاسخ به اینکه عوامل متعددی می تو شماره راهنمای مراکز تعمیر کند برای مثال اگر شما ندانید که چگونه از دستگاه خودرو و آپشن های مختلف تان استفاده کنید.

احتمال اینکه آن را دچار اختلال نقص فنی کنید بسیار زیاد است یا مثلا اگر آن را در جای مناسبی قرار ندهید به مرور زمان عوامل آسیب زا باعث کاهش طول عمر دستگاه می شوند.

برای مثال برخی از افراد یخچال و فریزر خود را در جای نامناسب که در تابش مستقیم آفتاب است قرار می‌دهند. که این عامل خود باعث بروز آسیب‌های بیشتری به دستگاه می شود.

بنابراین سعی کنید فضای مناسبی را در منزل برای قرار دادن لوازم برقی مانند: یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … انتخاب کنید.

حرکات یک چالش ما در جای مناسب تری باشد طول عمر آن هم بیشتر خواهد شد بنابراین سعی کنید که فاصله قسمت پشتی یخچال تا دیوار را رعایت کنیم.

زیرا چسبیدن یخچال به دیوار ممکن است آن را دچار آسیب های بیشتری کند. برای مثال یکی از از مشکلاتی که برای یخچال و فریزر آنها به وجود می آید سوختن موتور و گرمای بیش از اندازه بدنه یخچال است.

علت بروز چنین مشکلی عدم رعایت فاصله استاندارد قسمت پشتی یخچال تا دیوار از زمانی که فن یخچال شما فضای کافی برای تهویه نداشته باشد باعث می شود که که این هوای گرم در همان قسمت باقی بماند و به قطعات مختلف دستگاه مانند موتور و سیم کشی های متعدد آسیب برساند.

بنابراین اگر یک دچار چنین مشکلاتی در نظر بگیرد و به صورت مداوم به مراکز تعمیر ساید بای ساید سامسونگ مراجعه نکنید حتما این موارد را رعایت کنید. (۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸)

هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

آیا میخواهید بدانید که هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ چقدر می شود و یا اینکه کارشناسان ما برای اینکه دستگاه شما را مانند روز اول سرویس کنند چه میزان تعرفه ای دریافت می کنند .

برای پاسخ به این سوال باید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت دقیق به راهنمایی شما بپردازند.

البته این نکته را فراموش نکنید که تا زمانی که کارشناسان دستگاه شما را از نزدیک مورد بررسی قرار نداده اند توانایی اعلام هیچ گونه هزینه ای را ندارند.

زیرا مشخص نیست که کدام یک از قطعات و چهار آسیب شده است و آیا قابل تعمیر هست یا خیر برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر از من باید به زیان آور به منزل شما مراجعه کنند شماره تماس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

برطرف کردن انواع مشکلات ساید بای ساید سامسونگ

فرقی نمی کند که مشکل به وجود آمده برای یخچال ساید بای ساید شما چیست زیرا کارشناسان ما تمام سعی خود را می‌کند تا تمامی مشکلات و ایرادات به وجود آمده رای دستگاه شما را ظرف مدت کوتاهی برطرف کنند.

 آنها برای این کار از بهترین و کامل ترین ابزار استفاده می کنند. استفاده از ابزار کامل جهت تعمیر و آنها کمک می کند تا دستگاه شما را مانند روز اول تحویل بدهند بنابراین اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید دستگاهتان به بهترین شکل که مورد تعمیر قرار بگیرد .

حتما با ما تماس بگیرید تا کارشناسان و تکنسین های حاضر در مرکز به صورت دقیق شما را راهنمایی کند از آنجایی که تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ یک فرایند کاملاً تخصصی است سعی کنید که حتماً از یک معتبر  و حرفه ای مانند تعمیر آنلاین کمک بگیرید.

عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ

در صورتی که قصد تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را دارید و می خواهید دستگاه خود را به صورت دقیق مورد تعمیر قرار بدهید.

پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به مرکز تعمیر آنلاین تمامی مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را به صورت کاملا تخصصی برطرف کنید .

این مرکز با داشتن تکنیک های حرفه ای سعی می کند که ابتدا به عیب یابی دقیقه دست دادن پردازد و مشخص کند که علت آسیب چیست و چگونه می‌توان مشکل به وجود آمده را برطرف کرد .

پس از مشخص شدن علت آسیب سعی می‌کنند که با بهترین ابزار و کاملترین متد تعمیر خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهند شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مرکز تعمیرات آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

توجه داشته باشید که مرحله عیب یابی مرحله تعمیر تمامی لوازم خانگی است و اگر به درستی صورت نگیرد احتمال اینکه دستگاه شما برای همیشه از کار بیافتد بسیار زیاد است.

به همین دلیل همواره به شما توصیه می کنیم که در انتخاب مرکز تعمیر دقت لازم و کافی را به فرد دهید زیرا اگر کارشناس مربوطه از تجربه کافی در تعمیر لوازم خانگی در خصوص یخچال ساید بای ساید سامسونگ برخوردار نباشد نمی تواند به درستی مشکلات به وجود آمده برای دستگاه را تشخیص و اقدامات لازم جهت تعمیر آنها را انجام دهد.

تعمیر یخچال در محل

دیدگاه خود را بنویسید