دسامبر 12, 2021

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید زیمنس  ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس در سراسر تهران انجام میگردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه عیب یابی ، مراحل تعمیر ، هزینه تعمیرات ، قیمت قطعات و سوالات رایج در رابطه به علت بوجود آمدن مشکلات در یخچال فریزر و ساید بای ساید های SIEMENS تا انتهای مقاله همراه ما باشید ، در انتها اگر سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید میتواند در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

اعزام تعمیر کار سیار به منزل شما ما تمامی تعمیرات را در محل شما ، و بدون نیاز به جا یه جایی انجام خواهیم داد . تعمیرکاران ما با کلیه ی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات یخچال ، به منزل شما اعزام می شوند . و تمامی تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد . پس نگران هزینه های سنگین جا به جایی و مشکلات و خطرات احتمالی در حین جا به جایی و انتقال نباشید ، و همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید .
صرفه جویی در هزینه تعمیرات به کمک ما می توانید تا 70 درصد در وقت و هزینه تعمیرات صرقه جویی نمایید . ما کوشیده ایم با حذف مواردی مانند هزینه های حمل و نقل از میزان هزینه تعمیرات بکاهیم . این ترتیب شما با استفاده از خدمات ما هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز ، پرداخت خواهید کرد . از طرفی داشتن نیروی کار ماهر و متخصص باعث شده تا در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی شود . چرا که تمامی تعمیرات ما در کمترین زمان انجام خواهد شد .
ضمانت کیفی 100 درصد خدمات ما با داشتن تجربه چندین دهه فعالیت تخصصی در حوزه تعمیرات و همچنین داشتن بهترین نیروی کار ماهر ، چنان به توانایی نیروی خود اطمینان داریم که تمام ی خدمات خود را به صورت کامل و 100 درصد تضمین می نماییم . به همین دلیل بدون نگرانی از کیفیت تعمیرات و خدمات ما ، با خاطری کاملا آسوده ، می توانید با ما تماس بگیرد و مشکل یخچال فریزر خود را در زودترین زمان ممکن رفع نمایید .

بیشتر بخوانید :

تعمیرات لباسشویی زیمنس
تعمیر جاروبرقی زیمنس
تعمیر اجاق گاز زیمنس
تعمیر برد یخچال زیمنس
خرید موتور یخچال زیمنس
شارژ گاز یخچال زیمنس

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید زیمنس

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

به تعمیرات زیمنس در تهران نیاز پیدا کرده و به دنبال به تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی زیمنس هستید؟

درصورتی که یکی از وسایل خانگی Simens شما از جمله یخچال و فریزر، فر، ماکروفر، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی و… دچار مشکل شده است، کافیست با کارشناسان سرویس زیمنس تماس حاصل نمایید.(02126709158)

تعمیر ساید بای ساید زیمنس یکی از شاخه های تخصصی تعمیر در مرکز ما محسوب می شود. ساید بای ساید زیمنس (به آلمانی: Siemens) یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که در سال 1847 توسط ارنست فون ساید بای ساید زیمنس در برلین تأسیس شد.

امروزه  زیمنس در زمینه‌های مخابرات و فناوری روشنایی، لوازم خانگی، قطار، سیستم‌های تولید برق، سیستم‌های اتوماسیون، اتوماسیون صنعتی، فناوری پزشکی و سیستم‌های اعلام حریق فعال است.

فعالیت های ساید بای ساید زیمنس به چهار حوزه اصلی انرژی، صنعت، پزشکی و زیرساخت های شهری تقسیم می شود. زیمنس اکنون 360000 کارمند در 190 کشور جهان دارد. این شرکت در مونیخ آلمان مستقر است.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس در تهران

مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس در تهران آماده ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید زیمنس به همشهریان ارجمند است. شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید زیمنس با شماره 02126709158 تماس حاصل نمایید.

تعمیرکاران مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و مشکل دستگاه شما را برطرف می کندد.

عیب یابی اصولی و فنی ساید بای ساید زیمنس

شاید فکر کنید یخچال  های ساید بای ساید مانند یخچال های تک و یخچال های سرهم از یک سیستم پیروی می کنند و هر تعمیرکار یخچال می تواند آنها را تعمیر کند.

این تفکر تا حدودی درست است اما کامل نیست، زیرا با وجود  سیستم های یکنواخت ساخت این دستگاه ها، هر کدام از این  مدل ها و ساخت ها سیستم های منحصر به فرد خود را دارند.

بنابراین از موارد فوق می توان نتیجه گرفت که  تعمیر ساید بای ساید زیمنس کار  هر مرکز سرویسی نیست و  به  تکنسین آموزش دیده و با تجربه ای نیاز دارد که بتواند عیوب دستگاه را به روشی خاص تشخیص دهد تا از آسیب به دیگران جلوگیری کند. از سایر قسمت ها جلوگیری کنید.

مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1000 تکنیسین آماده ارائه خدمات به همه شهروندان تهرانی می باشد در صورت بروز ایراد در لوازم خانگی شما می توانید با شماره 02126709158 تماس حاصل نمایید.

سرویس دوره ای و تعمیرات تخصصی ساید بای ساید زیمنس

از آنجایی که عیب یابی دستگاه به عنوان یک فرآیند تخصصی تلقی می شود، تعمیر ساید بای ساید زیمنس در کنار یکدیگر، همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند مراحل فنی است که تعمیرکار باید قبلا آنها را طی کرده باشد. و همچنین تجربه کافی در مورد این مشکل را داشته باشید.

در غیر این صورت، یخچال ساید بای ساید زیمنس گران قیمت شما مانند یک موش آزمایشگاهی  به دست تکنسین  می افتد و حتی اگر نتیجه در نهایت رضایت بخش باشد، همچنان با خرابی های مداوم دستگاه مواجه خواهید شد.

اگر نمی خواهید دچار این مشکلات شوید، بهتر است از خدمات تعمیرات ساید بای ساید زیمنس در  مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس استفاده کنید.

خنک نکردن ساید بای ساید زیمنس

یکی از رایج ترین مشکلات  یخچال ساید بای ساید این  است که احساس می کنند یخچال غذا را به اندازه کافی سرد نگه نمی دارد یا اصلا  سرد نمی کند.

این ممکن است فنی  یا غیر فنی  باشد و حتی ممکن است با رعایت نکاتی و عدم تعمیر ساید بای ساید زیمنس مشکل خنک نشدن یخچال خود را حل کنید.

-تنظیم اشتباه دمای ساید بای ساید

یکی از دلایل سرد نشدن یخچال این است که دمای یخچال را به درستی تنظیم نکرده اید یا  شخصی آن را دستکاری کرده است. در  زمستان و هوای سرد دمای یخچال به طور کلی باید 3-4 درجه سانتیگراد باشد و در هوای گرم و تابستان بهتر است دمای یخچال را روی 2-3 درجه سانتیگراد تنظیم کنید.

گاهی اوقات پیش می آید که افراد  دمای معمولی و صحیح یخچال را تشخیص نمی دهند و دمای یخچال را روی 6 یا 7 تنظیم می کنند. پس حتما دمای یخچال را چک کنید. 

تنظیم نادرست دمای یخچال می تواند فشار زیادی به موتور یخچال وارد کند و شما باید یخچال را تعمیر کنید.

-حجم بسیار زیاد مواد غذایی

قرار دادن مقدار زیادی مواد غذایی در یخچال می تواند بار سنگینی بر  موتور  وارد کند و  تعمیر ساید بای ساید زیمنس را با مشکل مواجه کند.

چنانچه با این توضیحات مشکل شما برطرف نشد به مرکز تعمیر آنلاین برای تعمیر ساید بای ساید زیمنس مراجعه نمایید. که با تماس با این مرکز می توانید مشکلات تعمیر ساید بای ساید زیمنس خود را به راحتی برطرف نمایید.(02126709158)

انتخاب تعمیرکار جهت تعمیر ساید بای ساید زیمنس

یکی از مواردی که هنگام عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید زیمنس  (و سایر تجهیزات) باید به آن توجه کنید، انتخاب سرویسکار است. پس به یاد داشته باشید که با تجربه ترین افراد در این زمینه را پیدا کنید.

اگر تکنسین باتجربه نباشد،  یک نقص کوچک می تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود و  هزینه بسیاری را اضافه کند. به عنوان مثال، تشخیص اشتباه  محل خرابی می تواند به سایر قسمت ها نیز آسیب برساند. از طرفی  امکان دارد  قطعه قابل تعمیر باشد اما سرویسکار به دلیل عیب یابی کامل قطعه را تعویض می کند که هزینه را چندین برابر می کند.

شما می توانید با مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس در صورت بروز مشکل تماس بگیرید. این مرکز با بیش از 1000 تکنیسین با تجربه و حرفه ای آماده هرگونه ارائه خدمات به مشتریان می باشد.(02126709158)

خدمات تعمیر ساید بای ساید زیمنس در محل

قابل ذکر است که اکثر خدمات مربوط به تعمیر ساید بای ساید زیمنس در محل انجام می شود. و برای تعمیر یخچال نیازی به حمل و نقل نیست.

البته بهتر است بدانید  در برخی موارد ممکن است موتور یخچال نیاز به تعمیر یا تعمیر داشته باشد که در این صورت تعمیرکار یخچال ساید بای ساید باید آن را باز کرده و برای تعمیر ایراد به تعمیرگاه یخچال ببرد.

تعمیر یخچال قدیمی احتمالا کمی دشوارتر از تعمیر و تعمیر یخچال های جدید موجود در بازار است. قطعات کمیاب  یخچال های قدیمی و مهارت های خاص در نگهداری آنها، تعمیر یخچال فریزرهای قدیمی را دشوارتر می کند.

ارور های ساید بای ساید زیمنس

 ارور های ساید بای ساید زیمنس بهترین و معتبرترین مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس قابل برطرف شدن است.

اگر با خط های مختلف در پنل نمایشی یخچال ساید بای ساید خود روبرو شده اید آن می دانید که چگونه باید آنها را برطرف کنید بهتر است که هر چه سریعتر با یک مرکز تعمیر معتبر که دارای کارشناسان و تکنسین های متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر است تماس بگیرید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی زیمنس در مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

 این کارشناسان باید به دقت به عیب یابی دستگاه شما بپردازند و با تشخیص دقیق خطا علائم ایجاد شده را هر چه سریعتر برطرف کنند برای مثال ممکن است با دوز یک خطا در یخچال زیمنس نشان دهنده آسیب برد الکتریکی دستگاه شما باشد.

اگر نسبت به این خطا بی توجه باشید ممکن است با مشکلات بزرگتری در یخچال و فریزر خود روبرو شوید.

پس بهتر است که قبل از هر کاری حتماً با مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس تماس بگیرید تا با اعزام تکنسین ها و نیروهای متخصص تعمیر ساید بای ساید زیمنس به بررسی کدهای خطا بپردازند و کلیه ایرادات به وجود آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند.

اگر بخواهیم به معرفی بهترین مرکز جهت تفسیر ارورهای ساید بای ساید زیمنس بپردازیم می توانیم به شما مجموعه مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس را معرفی کنید .

این مجموعه با داشتن کارشناسان و تکنسین های متخصص زنان به تعمیر لوازم خانگی زیمنس دارای تجربه چندین و چند ساله در این زمینه است که می‌تواند دستگاه شما را به مدت کوتاهی در منزل خود شما در می کد.

 دیگر نیازی نیست که برای برطرف کردن آسیب هایی به وجود آمده برای وسایل خود مرکز تعمیر انتقال بدهید.

مدیریت مرکز مایندگی تعمیرات ساید بای ساید زیمنس با توجه به نیازهای مشتریان و کسب رضایت خاطر آن ها سریع تر کرده است که کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید زیمنس را در منزل شما انجام بدهد تا دیگر نیازی به حمل دستگاه تا مرکز تعمیر نداشته باشید.

تفسیر ارور های ساید بای ساید زیمنس توسط مراکز تخصصی

اما اگر میزان آسیب دستگاه شما شدید باشد نیازمند تکنیسین‌های متخصص و حرفه ای هستید تعمیرکاران عمومی به هیچ عنوان نمی‌توانند آسیب های به وجود آمده برای دستگاه شما را به صورت اساسی برطرف کنند.

آسیبهای دستگاه شما تنها زمانی قابل برطرف شدن هستند که تمام تلاش خود را بکنید تا با یک مرکز کاملاً حرفه‌ای تماس بگیرید و از آنجایی که ارور های ساید بای ساید زیمنس نشان دهنده آسیب داخلی در دستگاه شما هستند باید هرچه سریعتر آنها را برطرف کنید.

تنها کسی که می‌تواند در این زمینه به خوبی به شما کمک کند کارشناسان حرفه‌ای مرکز تعمیر آنلاین هستند .

تعدادی از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در سریعترین زمان ممکن خدمات تعمیر ساید بوش را دریافت کنید در ادامه شما را با برخی از متداولترین ارور های ساید زیمنس آشنا می کنیم امیدوارم که با مطالعه آنها بتوانید ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید.

 ارور های مختلفی که در یخچال ساید بای ساید زیمنس بروز می کند نشان دهنده اختلالات داخلی در دستگاه شما از بنابراین اگر برای سلامت لوازم خانگی به خصوص یخچال ساید بای ساید خود ارزش و احترام قائل هستید.

پس از بروز خطا سعی کنید با یک مرکز معتبر در این زمینه تماس بگیرید تا به شما کمک کنند که ظرف مدت کوتاهی مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم  از رایج ترین خطاهایی که ممکن است در این نوع از یخچال ساید بای ساید زیمنس بروز کند شامل:

خطای E01

هنگامی که خط در یخچال شما بروز می کند شما باید سنسور یخچال و فریزر خود را به طور دقیق مورد بررسی قرار بدهید تا مشخص شود که آیا آسیب از این قطعه است یا خیر.

علاوه بر این سعی کنید که قطعات ترموفیوز و ترمودیسک دستگاه را نیز به طور دقیق چک کنید و اگر مشکلی در آنها وجود دارد کارشناس متخصص تعمیر لوازم خانگی زیمنس آن را برطرف کند.

اگر پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شود که آسیب به دلیل بروز اختلال در برد الکتریکی دستگاه است شما باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تعویض این قطعه را انجام بدهید.

خطای E02

بروز این خطا به دلیل مشکل در اوا پراتور دستگاه شما است بنابراین اگر برای سلامت وسیله خود ارزش و احترام قائل هستید باید سعی کنید از کارشناسان متخصص کمک بگیرید تا با بررسی دقیق این قطعه مشخص کند که آسیب به دلیل رخ داده است.

آیا نیازی به تعویض قطعات هست یا خیر گاهی اوقات هم باید برد الکتریکی را به طور دقیق بررسی کنید زیرا ممکن است اختلال به وجود آمده به دلیل اشکال در برد الکتریکی دستگاه باشد در چنین مواقعی شما مجبور به تعویض آن هستید.

خطای E06

ارور های ساید بای ساید زیمنس همیشه نشان از بروز یک اختلال در دستگاه است  بنابراین اگر با بروز این خطا در دستگاه خود رو به رو شدید.

احتمال اینکه سنسور آواپراتور دستگاه شما از کار افتاده باشد بسیار زیاد است بنابراین باید با انجام یکسری از اقدامات هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنید مطمئن باشید که بروز این خطا نشان دهنده اختلال در دستگاه است در غیر این صورت به هیچ عنوان نمایش داده نمی شد.

خطای E07

بروز این خطا به دلیل مشکل در سنسور اواپراتور فریزر است در واقع زمانی که این خطا بر روی پنل نمایشی دستگاه شما ما ظهور می کند باید با انجام یکسری از اقدامات فوری هر چه سریعتر مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

زیرا این یک مشکل اساسی است و در صورت بی توجهی ممکن است شدت بگیرد به طور کلی تمامی ارور های ساید بای ساید زیمنس باید جدی گرفته شوند.

مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر شهر تهران سعی می‌کند که با دریافت هزینه های پایین تر دستگاه شما را مورد تعمیر قرار بدهند .

اگر با ارور های ساید بای ساید زیمنس رو به رو شده اید با تفسیر این خطاها اقدامات لازم جهت برطرف کردن مشکل را انجام می‌دهند. برای دریافت خدمات تعمیر از مرکز ما فقط کافیست که با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید