جولای 9, 2021

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در تعمیر آنلاین

جاروبرقی یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایل نظافتی در منزل محسوب می‌شود از زمانی که روش های سنتی برای جمع کردن زباله های ریز روی فرش و گوشه کنار منزل منسوخ شد. و جاروبرقی های پیشرفته جایگزین آن شد. کار ما راحت تر شد.

در طول سالهای گذشته جاروبرقی های متعددی با مارکها و برندهای مختلف تولید و روانه بازار لوازم خانگی شدند. کارایی هر کدام از این جاروبرقی ها علاوه بر این که بسیار به هم شبیه بود در برخی از زمینه ها با یکدیگر تفاوت داشتند، برای مثال سیستم داخلی و موتور جاروبرقی سامسونگ با سیستم داخلی و موتور جاروبرقی ال جی متفاوت است.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

هر کدام پیچیدگی‌هایی مخصوص به خود را دارند به همین دلیل در صورتیکه جاروبرقی شما دچار آسیب و نقص فنی شد باید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا متخصص تعمیرات جاروبرقی را به منزلتان اعزام کنند.

مرکز تعمیر آنلاین با داشتن هزاران تعمیرکار در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله جاروبرقی در برندهای مختلف مانند ال جی، سامسونگ، کنوود، بوش و دوو به محض برقراری ارتباط شما با مرکز و ارائه توضیحات لازم راجع به میزان آسیب و علائم آن شما را راهنمایی می کنند و سعی می‌کنند که در سریعترین زمان ممکن تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات جاروبرقی در برندهای مختلف را به منزل شما اعزام کنند.

 تعمیرات جاروبرقی یک فرایند پیچیده و کاملاً تخصصی است و هر کسی قادر به انجام آن نیست و تنها تعمیر کار متخصص تعمیرات جاروبرقی توانایی انجام این تعمیرات تخصصی و پیچیده را دارد زیرا تعمیر کار جاروبرقی آموزش ها و دوره های لازم را برای تعمیرات انواع جاروبرقی دیده است و می تواند در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل دهد.

یکی از خدماتی که مرکز ما پس از تعمیر به مشتریان خود میدهد گارانتی پس از تعمیر است با این کار خیال مشتری را از کیفیت خدمات خود را راحت می کنیم.

تعمیر تخصصی جارو برقی در مرکز تعمیر آنلاین

همانطور که می‌دانید جاروبرقی یکی از پرکاربردترین وسایل برای نظافت منزل محسوب می‌شود اگر یک جارو برقی دارای موتور قوی و سیستم مکش پرقدرتی باشد باعث می‌شود که منزل ما عاری از هر گونه گرد و غبار و زباله شود اما اگر جاروبرقی از قدرت و کارایی بالایی برخوردار نباشد مارا در فرایند نظافت منزل دچار مشکل می کند به همین دلیل همیشه باید در خرید جاروبرقی تحقیقات لازم را انجام داد. و سپس اقدام به خرید کرد.

از آنجایی که به صورت مداوم از جاروبرقی برای تمیز کردن منزل استفاده می کنید احتمال آسیب و قطعات داخلی آن وجود دارد و در صورت بروز هرگونه آسیبی نیازمند تعمیرات جاروبرقی خواهیم شد.

مرکز تعمیر آنلاین با دادن اهمیت زیاد به رضایت مشتری به یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شده است به همین دلیل در صورتیکه جاروبرقی شما دچار مشکل شد می‌توانید با خیال راحت با مرکز ما تماس بگیرید تا تعمیر کار متخصص تعمیر جاروبرقی را به منزل شما اعزام کنیم.

برای جلوگیری از تعمیر جاروبرقی باید به سرویس سالانه آن توجه کنید و هنگامی که جاروبرقی پر میشود سریعاً کیسه آن را تخلیه کنید زیرا یکی از دلایل سوختن موتور جاروبرقی فشاری است که در اثر پر شدن کیسه های مربوط به زباله به موتور می آورد، در مواقعی که جاروبرقی شما روشن می شود متخصص تعمیرات جاروبرقی احتمال می دهد که موتور آن دچار آسیب و یا گرد و غبار شده باشد اگر مدت زمان زیادی جارو برقی را به برق بزنیم و بخواهیم ساعات طولانی کل منزل را با آن جارو بزنید احتمال آسیب رساندن به موتور جارو برقی بیشتر خواهد شد.

به هر حال برای کمک به طول عمر جاروبرقی و جلوگیری از هزینه‌های بالا جهت تعمیرات آن سعی کنید که سرویس سالانه را به صورت مرتب انجام دهید و از  فشار آوردن به آن  خودداری کنید.

همانطور که بیان کردیم مرکز تعمیر آنلاین تعمیرات تخصصی انواع جاروبرقی را به بهترین شکل انجام می‌دهد تمامی تعمیر کاران از دانش به روز در زمینه تعمیرات جاروبرقی برخوردار هستند و می‌توانند در سریعترین زمان ممکن و بدون آسیب رساندن به قطعات دیگر جاروبرقی شما را به بهترین شکل تعمیر کند یکی از مهمترین نکاتی که در تعمیر جاروبرقی وجود دارد عیب یابی اولیه می باشد زیرا عیب یابی یا همان فرایند تشخیص مشخص می کند که کدام قطعه آسیب دیده و ایا آن قطعه قابل تعویض یا تعمیر هست یا خیر، متخصصان تعمیر جاروبرقی در مرکز ما قبل از هرگونه تعمیری ابتدا به صورت دقیق جارو برقی را عیب یابی می کنند و تا جایی که می توانند از تعمیر به جای تعویض قطعه استفاده می کنند.

نکات مهم جهت نگهداری از جارو برقی

جاروبرقی شما هر برندی که باشد بعد از مدتها کار کردن دچار ایرادات و نقص های فنی می شود به همیت دلیل باید برای افزایش طول عمر جارو برقی تلاش کرد و از یکسری نکات استفاده کرد تا عمر جاروبرقی طولانی تر شود و احتمال نیاز به تعمیر نیز کاهش یابد برخی از این نکات ضروری را در زیر بررسی می کنیم.

بعد از تخلیه کیسه جارو برقی آن را به درستی در جای خود قرار دهید درست قرار دادن کیسه جاروبرقی درون جایگاه خود اهمیت بالایی دارد زیرا اگر به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد باعث می شود که زباله و گرد و غبار به موتور جاروبرقی راه پیدا کنند. و باعث ایجاد آسیب و سوختگی شوند.

دومین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که قبل از خاموش کردن جارو برقی ابتدا دکمه مخصوص را به روشن و خاموش کردن را خاموش کنید سپس دوشاخه را از برق بکشید برخی از افراد قبل از خاموش کردن دکمه در حالی که جاروبرقی کار میکند دوشاخه را از برق بیرون میکشد و این امر باعث آسیب رساندن به موتور می شود. و نیاز شما به تعمیرات جارو برقی را بیشتر می کند.

نکته دیگر که رعایت آن بسیار ضروری است تخلیه به موقع کیسه مخصوص زباله است هنگامی که کیسه پر می شود میزان مکش جاروبرقی پایین می آید. این یکی از علائمی است که به شما گوشزد می‌کند که سریعاً کیسه مخصوص زباله جاروبرقی را خالی کنید. با این کار شما به سلامت و عمر بالای دستگاه خود کمک می کنید.

تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی از جمله خدمات با کیفیت مرکز تعمیر آنلاین به شمار می‌آید در صورتی که با آسیب به این دستگاه روبه‌رو شده‌اید و می‌خواهید هرچه زودتر مشکل به وجود آمده را برطرف کنید حتماً از دانش و تجربه کارشناسان متخصص ما استفاده کنید آنها سعی میکنند که به بهترین شکل ممکن به راهنمایی شما بپردازند و از بهترین و کامل ترین ابزار جهت تعمیر جاروبرقی استفاده کنند.

گاهی اوقات با بی مبالاتی و عدم اطلاعات و دانش کافی در استفاده از لوازم برقی باعث رساندن آسیب به آنها می شویم از آن جایی که جاروبرقی نیز یکی از مهم ترین وسایل در منزل است که ممکن است به صورت روزانه هفتگی از آن استفاده کنیم و سلامت آن برای ما بسیار اهمیت دارد.

پس باید سعی کنید که از عواملی که باعث رساندن آسیب به آن می شود خودداری کنید و کلیه مواردی را که باعث شدت گرفتن آسیب می شود از بین ببرید یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که قبل از استفاده از دستگاه سعی کنید که نحوه کار با آن را به خوبی یاد بگیرید.

برای این کار هم می‌توانید از دفترچه راهنمایی آن استفاده کنید. دفترچع راهنمای دستگاه می تواند شناسنامه آن باشد و یک راهنمای جامع و کامل از دستگاه ارائه دهد. این باعث استفاده درست شما از آن وسیله خواهد شد و با این کار دیگر نیازی به مراجعه به مراکز تعمیر جاروبرقی نخواهید داشت.

عوامل آسیب جاروبرقی

عوامل متعددی می تواند باعث آسیب جاروبرقی شود و شما را مجبور به مراجعه به مراکز تعمیر جاروبرقی کند از مهمترین عوامل آسیب زا می توان به مواردی نظیر:

  • نوسانات برقی اشاره کرد زمانی که شما سیم جاروبرقی را به برق متصل می کنید، اما منطقه‌ای که در آن زندگی می کنید به صورت مداوم برق می‌رود. یا نوسانات برقی وجود دارد احتمال اینکه دستگاه شما آسیب برسد بسیار زیاد است از عوامل دیگر هم می‌توان به استفاده درست از دستگاه اشاره کرد.
  • زمانی که شما ندارید که چگونه باید از آپشن های مختلف دستگاه خود استفاده کنید احتمال اینکه آن را دچار مشکلات متعددی کنید بسیار زیاد است یکی از مهمترین قسمتهای جاروبرقی که همیشه دچار آسیب می‌شود قسمت سیم جمع کن است گاهی اوقات متاسفانه افراد بدون اینکه دقت کافی به خرج بدهند سیم را جمع می کنند و این باعث به وجود آمدن قطعی های مختلف دستگاه می‌شود.
  • یکی دیگر از مهمترین آسیب هایی که ممکن است جارو برقی شما به وجود بیاید گیر کردن بسیاری از اشیا در قسمت لوله و تلسکوپی جاروبرقی است که این عامل خود باعث جلوگیری از مکش جاروبرقی می‌شود .
  • گاهی اوقات ممکن است شما همه جارو کشیدن متوجه شوید که دستگاه شما ماننده همیشه نمی‌تواند آشغال‌ها را از روی فرش جمع کند دلیل آن یک چیز می‌تواند باشد آن هم گیر کردن اشیا مختلف در لوله یا قسمت ورودی جاروبرقی است.
  • شاید هم قطعه مهمترین یعنی موتور دستگاه دچار آسیب شده باشد شما باید برای بررسی آسیب و اینکه مشخص کنید که دلیل نداشتن مکش کافی در جارو برقی چیست به یک مرکز تعمیر معتبر مراجعه و از آنها بخواهید اقدامات لازم جهت تعمیر جاروبرقی را انجام دهند البته قبل از اینکه به مرکز مراجعه کنید سعی کنید که لوله را بررسی کنید، تا متوجه شوید که آیا چیزی در آن گیر کرده یا خیر.

هزینه تعمیر جاروبرقی در مرکز تعمیر آنلاین

مراکز زیادی به ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی می‌پردازند اما همه آنها نمی توانند به درستی دستگاه شما را مورد عیب یابی و تعمیر قرار دهند یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر جاروبرقی در شهر تهران مرکز تعمیر آنلاین است که هزینه مقرون به صرفه ای را برای تعمیر لوازم خانگی شما در نظر می‌گیرد.

میزان تعرفه‌های این مرکز نسبت به سایر مراکز تعمیر بسیار منصفانه است زیرا کلیه کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند با شعار کسب رضایت صددرصدی مشتریان فعالیت می کنند مدیریت این مرکز این شعار را اولویت کاری تمامی پرسنل قرار داده است و از آنها می خواهد که با در نظر گرفتن سود حداقلی به فکر مشتریان باشند. پس از بابت هزینه‌های ما خیالتان راحت باشد. با اینکه به ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات می پردازیم سعی می‌کنیم که هزینه مغولان ای را برای خدمات مختلف در نظر بگیریم.

بهترین مرکز تعمیر جاروبرقی در تهران

همانطور که گفتیم آسیب به وسایل برقی به خصوص جاروبرقی می تواند بسیار آزاردهنده باشد در چنین مواقعی شما نیازمند این هستیم که با یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر جاروبرقی آشنا شوید تا به واسطه کمک تکنسین های مختلف آن بتوانید به بهترین شکل ممکن دستگاه خود را وارد زمین قرار دهید تعمیر جاروبرقی می‌تواند یک فرآیند وقت‌گیر و هزینه‌بر باشد.

 اما باز هم نسبت به تعویض کامل دستگاه ارزش بیشترین دارد. زمانی که شما برآیند تعمیر جاروبرقی را به افرادی می سپارید که دارای دانش و تجربه تخصصی در زمینه تعمیر لوازم برقی هستند می توانید با خیال راحت دوباره از دستگاه خود استفاده کنید.

اما متاسفانه بسیاری از مراکز در شهر تهران وجود دارند که به صورت کاملاً ناشیانه به تعمیر لوازم خانگی می‌پردازند و آنها را دچار آسیب‌های بیشتری می کنند در چنین مواقعی توضیح ما به مشتریان ما این است که تا جایی که می‌توانند از اعتماد به این مراکز خودداری کنند و تعمیر وسایل برقی خود را به افرادی بسپارند که به اندازه کافی در زمینه تعمیر تجربه دارند.

در این قسمت قصد داریم که به معرفی یکی از بهترین مراکز تعمیر جاروبرقی در شهر تهران بپردازیم این مرکز با داشتن کارشناسان خبره و کاربلد در زمینه تعمیر می کند که کلیه لوازم برقی را به بهترین شکل ممکن تعمیر و به شما تحویل دهد فرآیند کاری این مجموعه به صورتی است که سعی می‌کند وسایل بزرگ تر مانند یخچال فریزر و ماشین لباسشویی را در منزل مشتری تعمیر کند.

این کار هم برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حمل و نقل است اما مسایل کوچک تر مانند آبمیوه گیری، چرخ گوشت و جارو برقی به دلیل اینکه قابل حمل هستند می توانند در خود مرکز ما مورد تعمیر قرار بگیرن. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید از خدمات مات با کیفیت ما بهره مند شوید حتماً با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

بیشتر بخوانید : تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید