جولای 17, 2021

تعمیرات یخچال پارس

تعمیرات یخچال پارس

نمایندگی تعمیرات یخچال پارس

خدمات تعمیرات یخچال پارس ، یخچال پارس یکی از برندهای خوشنام و از تولیدات ایران است. این یخچال علاوه بر کیفیت و استحکام بالایی که دارد در بین مردم از اعتبار خوبی برخوردار است و در بین تولیدات ایرانی می توانیم بگوییم که تقریباً فروش خوبی داشته است.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

اکثر افرادی که از آن استفاده کرده اند معمولاً کامنت های مثبتی در ارتباط با نوع کارکرد یخچال داشته اند.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

اما به هر حال مانند هر وسیله دیگری یخچال فریزر هم ممکن است دچار نقص فنی و خرابی شود. در چنین مواردی افراد معمولاً ناراحت می شوند‌ .

زیرا یخچال یکی از کاربردی ترین وسایل هر منزلی محسوب می شود به همین علت اگر دچار آسیب شود بسیاری از کارهای روزمره افراد را دچار مشکل می کند.

در هر صورت همیشه گفته می شود که پیشگیری از درمان بهتر است پس نکته ای که باید در نظر داشت در درجه اول در استفاده از انواع وسایل برقی نکات ایمنی را رعایت کرد .

قبل از استفاده از وسیله مذکور دفترچه راهنما را به درستی مطالعه کرد و از چگونگی کارکرد یخچال، نوع اتصال و تنظیمات درجه برودت مطلع شد، تا به مشکلات بزرگی برخورد نکنیم.

معمولاً یخچال و فریزر توسط افراد مختلف خانه مورد استفاده واقع می شود به همین دلیل میزان آسیب پذیری آن نسبت به سایر وسایل بیشتر است.

برای مثال کودکان به دلیل عدم قدرت و نداشتن درک کافی در زمینه نگهداری از وسایل منزل درب یخچال را باز می‌گذارند. و یا برای برداشتن خوراکی خود زمان زیادی را صرف میکنند.

که این رفتار باعث هدر رفتن انرژی و ورود رطوبت به آن و در نتیجه آسیب به موتور یخچال می شود. این رفتار فقط مختص کودکان نیست و گاهی بزرگسالان نیست با بی احتیاطی باعث آسیب رساندن به یخچال و فریزر خود می‌شوند.

در صورتی که با دانستن نکات ایمنی می توان از رسیدن آسیب به یخچال جلوگیری کرد. یکی از مواردی که امکان آسیب به یخچال را دو برابر می کند جابجایی های مکرر می باشد افرادی که مجبور به اسباب کشی و تغییر مکان هستند معمولاً با آسیب زیادی به وسایل منزل رو به رو می شوند .

ممکن است یخچال و فریزر نیست به دلیل حجم بالا و وزن سنگین در این جابجایی ها دچار آسیب شوند زیرا اکثره آنها کارتون اولیه خود را ندارند که از ایجاد ضربه جلوگیری کند.

در هر صورت آسیب به یخچال در موارد زیادی قابل جبران است به افراد در زمان روبرو شدن با خسارت و آسیب یخچال اولین کاری که باید انجام دهند بررسی آسیب و تماس با  نمایندگی های معتبر تعمیرات یخچال پارس است.

تعمیر انواع مدل یخچال پارس

 یخچال و فریزر پارس دارای مدل های متنوعی میباشد. یخچال و فریزر دوقلو، مدل دو درب بالا و پایین، و مدل ساید بای ساید پارس، همانطور که بیان کردیم بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد آسیب در یخچال و فریزر رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما می باشد.

اما در صورتی که به هر علتی یخچال شما دچار آسیب شد‌. می توانید با کارشناسان موجود در مراکز مختلف شهر تهران و سایر شهرهای کشور در تماس باشید و اطلاعات کافی در مورد علائم موجود که نشان دهنده آسیب هستند، در اختیار کارشناسان تلفنی قرار دهید.

آنها در اولین فرصت تکنیسین ها و تعمیر کاران متخصص خود را جهت تعمیرات یخچال پارس به منزل شما اعزام می کنند.

تکنیسین های مربوطه با داشتن اطلاعات کافی و تجربه در زمینه تعمیرات یخچال پارس به صورت کاملاً تخصصی و دقیق به وسیله ابزار پیشرفته، مشکل یخچال شما را بررسی و در اولین فرصت نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند.

در صورتی که آسیب به یخچال شما به گونه‌ای باشد که نیازمند تعویض قطعه ای از آن باشید، تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات یخچال پارس با استفاده از قطعات اورجینال قطعه آسیب دیده را تعویض می کنند.

تمامی تکنسین های ما دارای تجربه و مهارت بالا در تعمیر انواع یخچال پارس هستند. از مزایای تعمیر یخچال شما توسط کارشناسان نمایندگی های تعمیرات انواع یخچال پارس، ضمانت تعمیر بعد از ارائه خدمات می باشد.

بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت خدمات و پشتیبانی محصولات ما استفاده کنید. و در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تعمیر یخچال خود با مراکز و نمایندگی های معتبر ما در ارتباط باشید.

مشکلات رایج یخچال پارس

یخ زدن مواد غذایی در فریزر

یکی از مشکلات رایج که باعث آسیب مواد غذایی موجود در فریزر می شود یخ زدن مواد غذایی در آن است. علت آن متفاوت است.

یکی از دلایل عدم یخ زدگی مواد غذایی در فریزر نرسیدن برق و یا از کار افتادن موتور یخچال است که این مشکل توسط کارشناسان تعمیرات یخچال پارس عیب یابی و برطرف میشود.

شاید هم دلیل آن چیدمان نادرست مواد غذایی درون فریزر باشد. و سایر علت ها که تنها توسط تعمیرکاران زبده قابل تشخیص است.

داغی دانلود بیش از حد بدنه یخچال

داغ شدن یخچال در هنگام فعالیت تاحد یک امر طبیعی است و نشان دهنده ی سلامت یخچال شماست. اما گاهی این درجه حرارت بسیار بالا می رود به گونه ای که شما احساس می کنید که قطعه ای در یخچال دچار مشکل شده است.

علت این مشکل متفاوت است از ایجاد آسیب در موتور ، کندانسور و ترموستات. که تمام این موارد در تخصص تکنسین های تعمیرات یخچال پارس می باشد که با عیب یابی دقیق مشکل ایجاد شده را بررسی و نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند.

از کار افتادن فن یخچال پارس

از سری مشکلات به وجود آمده برای یخچال و فریزر  می توان به از کار افتادن فن یخچال اشاره کرد. فن یخچال وظیفه گردش هوا را برعهده دارد و از این جهت قسمت مهمی در یخچال محسوب می شود.

عوامل متعددی باعث از کار افتادن آن می شود. عواملی چون وجود شئ خارجی در آن و یا ایجاد گرد و غبار و آلودگی در قسمت پره ها و همچنین از دلایل از کار افتادگی  آن می توان به فرسودگی قطعه مورد نظر اشاره کرد. که در این صورت نیاز به تعویض دارد. تشخیص آسیب در فن یخچال بسیار مهم است.

زیرا با تشخیص دیر هنگام باعث می شویم که موتور یخچال دچار آسیب های غیرقابل جبران شود. در صورتی که از ایجاد مشکل در فن یخچال مطلع شدید، سریعاً با نمایندگی های معتبر تعمیرات یخچال پارس تماس بگیرید و از آنها راهنمایی‌های لازم را جهت اعزام تعمیرکار متخصص دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال در محل

دیدگاه خود را بنویسید