ژوئن 29, 2021

تعمیر برد یخچال

تعمیر برد یخچال

تعمیرات برد یخچال

در سال های اخیر شاهد تولید لوازم الکترونیکی پیشرفته در بازار لوازم خانگی بوده ایم. این وسایل نسبت به سالهای پیش از هر لحاظی پیشرفته زیادی داشته اند. دلیل این پیشرفت وجود مدارات الکترونیکی می باشد.

یکی از دلایل پیشرفته شدن و هوشمند شدن لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر وجود بردهای الکتریکی در ساختار داخلی آن ها است.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وظیفه این بردهای الکترونیکی چیست که این گونه در پیشرفت لوازم برقی تاثیر داشته اند. باید بگوییم که برد الکترونیکی کنترل کننده اصلی کلیه اعمال مکانیکی و برقی وسایلی است که با برق کار می کنند.

چیزی که واضح است. این موضوع است که هر چه یخچال و فریزر هوشمند تر و به روز تر باشند بالطبع قیمت آنها و سایر هزینه های جانبی مانند تعمیرات برد یخچال افزایش پیدا می کند.

تعمیرات برد یخچال یکی از تخصصی ترین شاخه های تعمیر یخچال و فریزر محسوب می شود. که به تعمیرکار و تکنیسین آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات برد یخچال و فریزر نیاز دارد. بنابراین هنگامی که برد یخچال شما دچار آسیب می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که با یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات برد یخچال و فریزر  تماس بگیرید. 

و از آنها در زمینه تعمیرات برد یخچال آسیب دیده راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات یخچال و فریزر با دارا بودن کادر مجرب در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر و تعمیرات انواع برد یخچال شما را در این زمینه راهنمایی، و در صورت نیاز تکنسین های مجرب خود را برای تعمیرات برد یخچال یا سایر قطعات آسیب دیده  به منزل شما اعزام می کنند.

عیب یابی برد یخچال و فریزر

تعمیرات برد یخچال و فریزر به‌عنوان یک تعمیر تخصصی بدون برنامه ریزی، بررسی و تحلیل و آنالیز مشکل، صورت نمی گیرد. بلکه تکنسین و متخصص با تجربه پس از مراجعه به محل شما با بررسی و عیب یابی مشکل به وجود آمده به ثبت آن و تعیین میزان آسیب می پردازد. سپس اقدام به تعمیر برد یخچال شما می کند. او پس از بررسی موارد زیر تعمیرات برد یخچال را آغاز می‌کند

  • مشخص کردن میزان آسیب و تاثیر آن بر عملکرد یخچال و فریزر
  • بررسی میزان آسیب وارد شده به برد یخچال
  • اندازه گیری تاثیر خطاهای احتمالی در تشخیص آسیب برد یخچال
  • مدل و برند یخچال و فریزر

تمامی این موارد به صورت دقیق توسط تکنسین تعمیر برد یخچال و فریزر در مرکز تعمیر آنلاین صورت میگیرد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و خدمات تعمیر با مرکز ما در ارتباط باشید.

تعمیر تخصصی برد یخچال و فریزر

گاهی ممکن است یخچال و فریزر شما دچار آسیب های ناگهانی شود یکی از قسمت هایی که بسیار حساس و مهم است قسمت برد یخچال و فریزر است که در صورت آسیب، باید فوراً نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. تعمیر برد یخچال و فریزر باید توسط افراد آموزش دیده و با تجربه صورت بگیرد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که در صورتی که شاهد آسیب برد یخچال و فریزر خود شدید از اقدامات خودسرانه برای تعمیر خودداری کنید زیرا شما از دانش کافی برای تعمیر تخصصی این قطعه برخوردار نیستید درصورتی که شاهد آسیب شدید اولین کاری که باید انجام دهید تماس با مرکز تعمیر آنلاین است.

شما با دادن توضیحات کافی راجع به علائم یخچال و فریزر خود از پشتیبانان تلفنی راهنمایی های لازم را تا قبل از رسیدن تعمیرکاران دریافت خواهید کرد.

مطمئنا آنها به شما توصیه می کنند که از دستکاری و باز کردن قطعه آسیب دیده خودداری کنید و تا زمانی که تکنسین ها و تعمیر کاران متخصص تعمیر برد یخچال به منزل شما اعزام می شوند از یخچال و فریزر خود محافظت کنید.

همان طور که بیان کردیم برد یخچال یک قسمت بسیار مهم و اساسی به حساب می‌آید. وظایفی از قبیل کنترل کمپرسور، یخساز ، و درب یخچال برعهده برد الکترونیکی  است.

نوسان برق و تاثیر آن بر آسیب برد یخچال

یکی از عوامل مهمی که باعث آسیب رساندن به لوازم برقی منزل می شود قطع و وصل شدن برق و نوساناتی است که در طول روز به وجود می آید.

به همین دلیل توصیه ما این است که از محافظ برق برای تمام وسایل برقی خود استفاده کنید. از دلایل اصلی خرابی برد یخچال همین نوسانات برقی است که در طول شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد.

به همین دلیل توصیه تعمیرکاران مرکز تعمیر آنلاین به افرادی که در مناطقی زندگی می‌کنند که نوسانات برق در آنجا زیاد است. این است که از یک نوسان گیر برق استفاده کنند تا به صورت مداوم نیازمند تعمیرات برد یخچال و فریزر خود نشوند.

در صورت آسیب برد یخچال با چه شماره ای تماس بگیرم؟

مرکز تعمیر آنلاین یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکزی است که به تعمیر انواع یخچال و فریزر و همچنین تعمیرات برد یخچال به صورت تخصصی می پردازد.

تعمیرات برد یخچال امرسان، جنرال الکتریک، بلومبرگ، هیمالیا، پارس، فیلور، بکو، کنوود، هایسنس و… توسط مرکز تعمیر آنلاین صورت می گیرد. شما می توانید برای دریافت مجموعه خدمات تعمیر یخچال و فریزر و تعمیرات برد یخچال با شماره های موجود در سایت تعمیر انلاین تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات برد یخچال در مرکز تعمیر آنلاین

تعمیرات برد یخچال و فریزر از جمله تعمیرات تخصصی است. که نیازمند تعمیرکار ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات برد یخچال و فریزر است. تمامی تعمیر کاران مرکز تعمیر آنلاین تحت آموزش های ویژه برای یادگیری تعمیرات برد یخچال و فریزر قرار گرفته اند. 

به همین دلیل شما می توانید با اطمینان کامل با مرکز تعمیر آنلاین  تماس بگیرید. و از خدمات شگفت انگیز ما برخوردار شوید.  تعرفه ها و هزینه های تعمیرات یخچال متفاوت است و بستگی به مدل و برند یخچال و فریزر شما دارد.

برای مثال خرابی برد یخچال ساید بای ساید نسبت به سایر یخچالها هزینه بالاتری دارد. اما نگران نباشید زیرا مرکز تعمیر آنلاین تخفیف های زیادی برای مشتریان ثابت خود در نظر می گیرد.

برای ثبت سفارش تعمیر خود ابتدا به سایت مراجعه کنید. و از مقالات مختلفی که در سایت قرار گرفته استفاده کنید. چون ممکن است مشکل یخچال شما در آن بیان شده باشد و دیگر نیازی به تعمیر نداشته باشید. اما در صورت نیاز به تعمیر با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید