ژانویه 5, 2022

تعمیر یخچال تی سی ال

نمایندگی تعمیر یخچال تی سی ال

به تعمیرات تی سی ال در تهران نیاز پیدا کرده و به دنبال یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی تی سی ال هستید؟

در صورتی که یکی از وسایل خانگی  TCL شما از جمله یخچال و فریزر،  فر، ماکروفر، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی و… دچار مشکل شده است، کافیست با کارشناسان سرویس تی سی ال  تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

تعمیر یخچال تی سی ال باید توسط افراد حرفه‌ای و مجرب که دوره‌های کامل تعمیر لوازم خانگی را گذراندند انجام شود.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

در صورتیکه شما هم با آسیب یخچال و فریزر خود روبرو شده اید و به دنبال یک مرکز کاملاً تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی تی سی ال میگردید پیشنهاد ما به شما انتخاب مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز تعمیر شهر تهران است.

مرکز ما با داشتن هزاران تکنیسین متخصص در زمینه تعمیر انواع برند لوازم خانگی نیاز شما به تعمیر را برطرف می‌کنند.

متاسفانه در سالهای اخیر تعداد مراکز تعمیر فاقد اعتبار بسیار زیاد شده است به گونه‌ای که تشخیص آن برای افراد سخت شده که کدام مرکز دارای اعتبار لازم و کافی جهت سپردن لوازم خانگی آسیب دیده است.

اما این کار آنقدر ها هم مشکل نیست شما با یک سرچ ساده در اینترنت و مطالعه سوابق کاری مراکز تعمیر می توانید به اعتبار آنها پی ببرید.

خدا را شاکر هستیم که طی دو دهه فعالیت در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی توانسته ایم با ارائه یک رزومه قوی و کاملا حرفه‌ای مشتریان خود را حفظ کنیم برای کسانی که به مرکز مراجعه می‌کنند توسط مشتریان قبلی ما معرفی شده‌اند.

زیرا کیفیت خدمات ما بسیار بالا است به گونه‌ای که تمامی افراد ما را به آشنایان خود پیشنهاد می دهند و ما نیز پاسخگویی لطف آنها هستیم و کلیه نیاز آنها به تعمیر را برطرف می‌کنیم.

شعار تکنیسین‌های مرکز ما کسب رضایت صد درصدی مشتریان است. و طی این چند سال برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را کرده ایم .

بنابراین بدون هیچگونه استرسی لوازم آسیب دیده خود را از یخچال و فریزر گرفته تا ماکروفر و ماشین لباسشویی به ما بسپارید.

 ما تمام تلاش خود را می کنیم که حتی اگر درصد کمی احتمال درست شدن دستگاه شما باشد با استفاده از ابزار کامل تعمیر و قدرت تشخیص بالا دستگاه آسیب دیده را مانند روز اول تعمیر کنید.

اما اگر احتمال دهیم که تعمیر بی فایده خواهد بود و برای مدت کمی دوام می آورد به شما پیشنهاد می کنیم که به تعویض قطعه فکر کنید.

زیرا ما از قطعات کاملا اورجینال جهت تعویض قطعه آسیب دیده استفاده می کنیم با اینکه میزان هزینه تعویض قطعه بسیار بیشتر از تعمیر است اما باز هم ارزش دارد و بهتر از تعویض کامل دستگاه است‌.

از آنجایی که قیمت لوازم خانگی بسیار زیاد شده است بسیاری از افراد نمی‌توانند دستگاه آسیب دیده خود را تعویض کنند. مراکز تعمیر معتبر با دریافت هزینه  کمتر به تعمیر دستگاه شما بپردازند.

تعمیر یخچال تی سی ال  نیازمند یک فرد متخصص و حرفه ای است که دانش کافی و همچنین تجربه چند ساله در زمینه تعمیر لوازم خانگی این برند داشته باشند هر چه میزان تجربه تعمیرکار بیشتر باشد احتمال تعطیل شدن دستگاه و خوب تعمیر شدن آن بسیار بیشتر است.

متاسفانه برخی از افراد و به هزینه‌های کمه سایر مراکز تعمیر عمومی را می‌خورند و تعمیر دستگاه خود را به تکنسین های غیر حرفه‌ای و آماتور آنها می سپارند چیزی نمی گذرد که پشیمان خواهند شد زیرا این تعمیرکاران فاقد تجربه کافی در زمینه تعمیر تخصصی برندهای مختلف لوازم خانگی هستند.

اما مرکز تعمیر آنلاین کلیه تکنسین های خود را قبل از ورود تحت آموزش های ویژه مخصوص تعمیر قرار می دهند با اینکه تمامی تکنیسین ها سابقه کاری چند ساله دارند شما عزیزان میتوانید برای دریافت خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با مرکز تعمیر آنلاین و شعبات متعدد آن در سطح شهر تهران تماس بگیرید.

آسیب های رایج در یخچال تی سی ال

خرابی برد یخچال

خرابی ‏آوداپتور در یخچال

خرابی موتور یخچال

خرابی لاستیکی دور درب یخچال

خرابی آبریز یخچال

خرابی لوله های پشت یخچال

نیاز به شارژ گاز در یخچال

مشکل برق رسانی در دستگاه

علاوه بر این ممکن است دستگاه آسیب دیده شما علائم متعددی را بروز دهد که نشان دهنده آسیب قطعات داخلی یخچال و فریزر است علائمی نظیر:

وجود برفک در سطح داخلی یخچال و فریزر

لرزش بیش از اندازه بدنه یخچال و فریزر

نشت آب از قسمت زیرین یخچال و فریزر

افتادگی درب یخچال و فریزر

وجود سر و صدای زیاد در یخچال و فریزر

احساس بوی نامطبوع در اطراف یخچال فریزر

نشت گاز از قسمت پشتی لوله های یخچال و فریزر

نمایش کد خطا بر روی پنل نمایشی موجود بر روی درب یخچال

تمامی این مشکلات توسط تکنسین‌های متخصص تعمیر یخچال تی سی ال قابل برطرف شدن از تنها کافیست که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش تعمیر خود را ثبت کنید.

خرابی برد یخچال تی سی ال

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال و فریزر شما به وجود بیاید خرابی برد دستگاه است برد یخچال و فریزر کاربرد بسیار مهمی دارد و اگر دچار آسیب شود عملاً یخچال و فریزر شما کارایی لازم را نخواهد داشت.

بنابراین باید به یک مرکز معتبر مراجعه و از آنها بخواهید مشکل برد یخچال و فریزر شما را حل کنند گاهی اوقات برده دستگاه نیاز به تعمیر دارد اما گاهی میزان آسیب به اندازه‌ای است که با تعمیر مشکل برطرف نمی شود و حتماً باید قطعه را تعویض کرد.

بر طرف کردن مشکل داغی بدنه یخچال

یکی از علائم آسیب در یخچال و فریزر داغ شدن بیش از اندازه بدنه یخچال است پس از نصب یخچال توسط سرویس تعمیر لوازم خانگی تی سی ال ممکن است با لمس بدنه یخچال متوجه شوید که میزان حرارت آن بسیار زیاد است.

اما این یک امر طبیعی است زیرا نشان دهنده عملکرد صحیح یخچال و فریزر است اما گاهی اوقات میزان داغی یخچال طبیعی نیست و همراه با علائم دیگری نظیر ه سر و صدای بیش از اندازه موتور است .

در چنین مواقعی باید هر چه سریعتر با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از کارشناسان تعمیر بخواهید مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند شماره تماس نمایندگی تعمیر ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید