ژانویه 1, 2022

تعمیر ساید بای ساید آاگ

تعمیر ساید بای ساید آاگ

مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید آاگ  ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ در سراسر تهران انجام میگردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه عیب یابی ، مراحل تعمیر ، هزینه تعمیرات ، قیمت قطعات و سوالات رایج در رابطه به علت بوجود آمدن مشکلات در یخچال فریزر و ساید بای ساید های AEG تا انتهای مقاله همراه ما باشید ، در انتها اگر سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید میتواند در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

چرا نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ ؟

اعزام تعمیر کار سیار به منزل شما ما تمامی تعمیرات را در محل شما ، و بدون نیاز به جا یه جایی انجام خواهیم داد . تعمیرکاران ما با کلیه ی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات یخچال ، به منزل شما اعزام می شوند . و تمامی تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد . پس نگران هزینه های سنگین جا به جایی و مشکلات و خطرات احتمالی در حین جا به جایی و انتقال نباشید ، و همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید .
صرفه جویی در هزینه تعمیرات به کمک ما می توانید تا 70 درصد در وقت و هزینه تعمیرات صرقه جویی نمایید . ما کوشیده ایم با حذف مواردی مانند هزینه های حمل و نقل از میزان هزینه تعمیرات بکاهیم . این ترتیب شما با استفاده از خدمات ما هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز ، پرداخت خواهید کرد . از طرفی داشتن نیروی کار ماهر و متخصص باعث شده تا در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی شود . چرا که تمامی تعمیرات ما در کمترین زمان انجام خواهد شد .
ضمانت کیفی 100 درصد خدمات ما با داشتن تجربه چندین دهه فعالیت تخصصی در حوزه تعمیرات و همچنین داشتن بهترین نیروی کار ماهر ، چنان به توانایی نیروی خود اطمینان داریم که تمام ی خدمات خود را به صورت کامل و 100 درصد تضمین می نماییم . به همین دلیل بدون نگرانی از کیفیت تعمیرات و خدمات ما ، با خاطری کاملا آسوده ، می توانید با ما تماس بگیرد و مشکل یخچال فریزر خود را در زودترین زمان ممکن رفع نمایید .

بیشتر بخوانید :

تعمیرات لباسشویی آاگ
تعمیر لوازم خانگی آاگ
تعمیر یخچال و فریزر آاگ
تعمیر اجاق گاز آاگ
تعمیر برد یخچال آاگ
تعویض موتور یخچال آاگ

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید آاگ

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر ساید بای ساید آاگ از تخصصی ترین فعالیت‌هایی است که توسط تکنسین های متخصص مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ صورت می‌گیرد .

دیگر نیازی نیست که برای تعمیر لوازم خانگی خود دچار نگرانی و اضطراب بشوید و ندانید که چه مرکزی را جهت سپردن دستگاه آسیب دیده خود انتخاب کنید.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی نظیر سرعت عمل بالا، کیفیت بسیار عالی، سابقه کاری و تجربه چندین و چند ساله، می‌توانند ظرف مدت کوتاه ساید بای ساید آسیب‌دیده شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

مشکلاتی که برای یخچال ساید بای ساید آاگ می‌افتد بسیار متفاوت است به همین دلیل تنها کسی که می‌تواند به صورت دقیق تشخیص دهد که علت آسیب چیست و چگونه می توان آن را تعمیر کرد .

کارشناس متخصص تعمیر ساید بای ساید آاگ است پس بدون معطلی به جای اینکه گیج و سردرگم شوید و ندانید که چه مرکزی بهترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است از همان ابتدا نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ را به عنوان مجری تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنید.

و از بابت تعمیر شدن دستگاه خود خیالتان راحت باشد زیرا کارشناسان ما نهایت تلاش خود را می‌کنند که به بهترین شکل ممکن فرآیند تعمیر ساید بای ساید شما را انجام دهند.

ابزار مورد استفاده توسط تعمیرکاران از بروزترین و پیشرفته ترین ابزار تعمیر است و این سرعت عمل آنها را در فرآیند عیب یابی و تعمیر دستگاه افزایش می دهد.

شما می‌توانید برای دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگ به خصوص تعمیر ساید بای ساید آاگ در تمامی ساعات شبانه روز با شماره تماس ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ بگیرید. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی تماس های شما خواهند بود.

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید و توانایی تفسیر کد نمایش داده شده بر روی پنل دستگاه خود را ندارید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت نمایش کدهای و ارور های خطا

اهمیت نمایش کدهای و ارور های خطا از آن جهت است که به شما کمک می‌کند تا دلیل آسیب و مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را متوجه شوید.

با کسب آگاهی راجع به آسیب ها و مشکلاتی که برای دستگاه شما به وجود آمده است این توانایی را خواهید داشت تا آسیب‌ها و مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را ظرف مدت کوتاهی برطرف کنید.

البته قدرت تشخیص شما در این زمینه اهمیت بسیار زیادی دارد پس سعی خود را کنید از کارشناسان متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

بررسی ارورها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ

برای بررسی و تسلط کامل بر ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین آنها را در این مطلب ذکر کرده ایم پس با مطالعه این قسمت می توانید به تشخیص علت آسیب و برطرف کردن آن بپردازید.

  • کد خطای f۱ در ساید بای ساید آاگ

دستوراتی که با کد خطای f7 در ساید بای ساید آاگ مواجه شده اید و می‌خواهید هرچه سریعتر به تشخیص مشکل را برطرف کردن آن بپردازید باید به شما بگوییم که مواجهه با این ارور خطا به معنای آسیب یا اختلال در ترموستات دستگاه شما هستند .

بنابراین باید اقدامات لازم جهت عیب یابی و تعمیر ترموستات را انجام دهید. این سنسور مربوط به دمای کابین فریزر است و به مدت زمان ۲۰ دقیقه به شما هشدار می‌دهد، پس از آن خاموش خواهد شد.

  • کد خطای f2 در ساید بای ساید آاگ

یکی دیگر از ارور ها و ایرادات را یک ساید بای ساید آاگ کد خطای f2 است هنگامی که با این کد خطا مواجه می شوید سنسور اواپراتور فریزر دچار مشکل شده یا اینکه مدار برد الکترونیکی با اختلال مواجه شده است.

  • ارور یا کد خطای f3 ساید بای ساید آاگ

علت این کد خطا می تواند خرابی یا اختلال در ترموستات یا سنسور دمای NTC باشد.

  • ارور f5 ساید بای ساید آاگ

در صورتی که پس از باز کردن درب یخچال متوجه شدید که میزان دمای آن افزایش یافته است، به احتمال زیاد ترموستات دستگاه دچار مشکل شده است.

به همین دلیل باید با یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیر تماس بگیرید تا پس از بررسی دقیق تمامی قطعات دستگاه شما اقدامات لازم جهت تعمیر آن را انجام دهند.

  • کد خطای f6 ساید بای ساید آاگ

علت بروز کد خطای f6 در ساید بای سایدآاگ  به دلیل تنظیمات خودکار ای است که دستگاه شما هر چند وقت یکبار انجام می دهد.

بنابراین این کد پس از گذشت مدت زمان مشخص برطرف خواهد شد اما اگر پس از گذشت چند ساعت هنوز هم آن را در پنل دستگاه خود مشاهده می کنید، ممکن است ترموستات دستگاه دچار مشکل شده باشد. پس نیازمند عیب یابی بیشتر توسط کارشناسان متخصص هستید.

  • کد خطای f7 ساید بای ساید آاگ

پس از مواجهه با کد خطای f7 در ساید بای ساید آاگ که به عنوان یکی از مهمترین ارور ها و ایرادات رایج سایدبای‌ساید آاگ است هنگام مواجهه با این ارار سرمایش دستگاه شما دچار مشکل می‌شود بنابراین ممکن است برخی قطعات مرتبط با سرمایش مانند ترموستات دچار مشکل شده باشد.

تعمیر و عیب یابی موتور ساید بای ساید آاگ

تعمیر و عیب یابی موتور ساید بای ساید توسط یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر و شهر تهران صورت می‌گیرد.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ با داشتن بیش از صد تکنسین و کارشناس متخصص به شما کمک می کند تا کلیه ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود را به صورت تخصصی برطرف کنید.

کارشناسان تعمیرکاران این مجموعه دارای مهارت و تجربه بالایی در زمینه تعمیر انواع موتور یخچال ساید بای ساید آاگ هستند.

اگر با علائمی در دستگاه خود مواجه شده اید که نشان دهنده آسیب و خرابی موتور است باید هرچه سریعتر به مرکز ما مراجعه کنید تا کارشناسان فرایندهای مربوط به عیب‌یابی و تست قطعات ساید بای ساید شما را انجام دهند.

در صورتی که موتور دستگاه شما نیازمند تعویض گود کارشناسان ما فرایندهای مربوط به تعویض قطعات دستگاه شما را انجام می دهند.

کلیه ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید توسط کارشناسان مجموعه ما قابل تشخیص و برطرف شدن است.

تعمیر ترموستات ساید بای ساید آاگ

تعمیر و عیب یابی ترموستات ساید بای ساید آاگ توسط تیم حرفه ای و متخصص نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ صورت می گیرد. تکنسین‌ها جهت عیب یابی و برطرف کردن مشکلات و ایرادات مختلف دستگاه شما از بهترین و مناسب ترین ابزار استفاده می کنند.

با وجود اینکه ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ توسط تیم ما قابل تشخیص است، این امکان را خواهید داشت تا مشکلات مختلف دستگاه خود را ظرف مدت کوتاهی برطرف کنید.

شماره تماس مرکز تعمیر آنلاین

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ به عنوان یکی از تخصصی ترین نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی آاگ ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

در صورتی که قصد برطرف کردن آسیب‌ها و ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود را دارید یا می‌خواهید با ارورها و ایرادات رایج ساید بای ساید آاگ آشنا شوید با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر ساید بای ساید آاگ

هزینه تعمیر ساید بای ساید آاگ عوامل مختلفی بستگی دارد در صورتی که میخواهید از تعرفه تعمیرات این مرکز مطلع شویم به شما توصیه می کنیم که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا شما را از هزینه‌های تعمیر قطعات مختلف آگاه کنند.

اما این را بدانید که هزینه نهایی تعمیر یخچال و فریزر شما هستند عیب یابی دقیق توسط تکنیسین‌های متخصص تعمیر ساید بای ساید آاگ مشخص خواهد شد. زیرا دستگاه شما دارای پیچیدگی های مختلفی است و ممکن است علائمی که بروز می دهد اندازه آسیب و قطعات داخلی نباشد و هزینه تعمیر شما کمتر از آن چیزی که تکنیسین ها را بیان می‌کنند باشد.

یا بالعکس میزان حافظه داخلی بیشتر از آن چیزی باشد که تکنسین تصور می کرده است. پس باید تا بعد از عید یابی و بررسی دقیق دستگاه توسط کارشناسان صبور باشید اما برای دریافت اطلاعات از هزینه تقریبی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

صدای بیش از اندازه موتور ساید بای ساید آاگ

پس از خرید یخچال و فریزر و نصب آن توسط تکنسین های متخصص تعمیر ساید بای ساید آاگ بسیاری از افراد گزارش می‌کنند که هنگام شب که خانه در سکوت بیشتری به سر می برد متوجه سر و صدای بیش از اندازه موتور دستگاه می شوند.

علت بروز چنین علائمی در ساید بای ساید دقیقاً مشخص نیست اما بسیاری از یخچال ها و ساید بای ساید ها صدای موتور آنها بیش از حد معمول است و این یک امر طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

گاهی اوقات هم وجود صدای اضافی در یخچال فریزر نشان دهنده آسیب قطعات داخلی است و به بررسی بیشتر نیاز دارد .

در صورتی که پس از بررسی مشخص شد که قطعه ای از یخچال و فریزر دچار آسیب شده است باید هرچه سریع تر اقدام به تعویض یا تعمیر آن کرد. شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آاگ در تهران ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

رنگ رفتگی درب ساید آاگ

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر یک چاله فریزری بیفتد رفتگی ماتی و کدری درب یخچال است که باید هر چه سریعتر اقدام به برطرف کردن آن کنید.

در گذشته هنگامی‌که یخچال و فریزر دچار رنگ رفتگی یا آسیب می شد به خاطر عدم وجود تعمیر گاه مناسب آن را برای همیشه کنار می‌گذاشتند و یک دستگاه جدید خریداری می‌کردند.

اما امروزه به دلیل پیشرفته فناوری و توسعه تعمیرگاه های لوازم خانگی دیگر نیازی نیست که یخچالهای آسیب دیدگی خود را کنار بگذارید حتی اگر یخچال شما قدیمی شده است و برای آن ماتی و خوردگی زیاد است.

تکنیسین‌های متخصص تعمیر ساید بای ساید آاگ می تواند به ترمیم و تعمیر رنگ درب یخچال شما بپردازند و آن را به رنگ دلخواه شما در آورند.

پس دیگر نیازی نیست که از ظاهر نازیبا و رنگ پریده یخچال خود خجالت زده سر میاد اگر توانایی مالی تعمیر رنگ درب یخچال خود را ندارید. تنها کافی است که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا تکنیسین‌های خود را جهت بررسی و برطرف کردن آسیب های درب ساید بای ساید آاگ به منزل شما عزیزان کنیم

تعمیر برد ساید بای ساید آاگ

اگر برد ساید بای ساید آاگ شما دچار آسیب شده باشد. و شما دچار نگرانی زیادی کرده باشد باید سریعتر علائم آسیب را برطرف کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی از یخچال و فریزر بدون ایراد خود استفاده کنید.

تکنسین مربوطه پس از بررسی دقیق برد دستگاه شما اگر متوجه شود که کاملاً کارایی خود را از دست داده است با استفاده از قطعات اورجینال اقدام به تعویض برد ساید بای ساید شما خواهد کرد اما اگر بتواند به خوبی آن را تعمیر کند بدون تعویض قطعه اقدام به تعمیر آن خواهد کرد شما میتوانید برای دریافت خدمات تعمیر برد ساید بای ساید آاگ با شماره دفتر تعمیر لوازم خانگی آاگ تماس بگیرید. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید