جولای 25, 2021

تعمیر ساید بای ساید امرسان

تعمیر ساید بای ساید امرسان در تعمیر آنلاین

 مراقبت و نگهداری از هر وسیله ای باعث افزایش طول عمر و کارکرد آن میشود. اگر چه کیفیت عامل موثری در دوام یک وسیله است. اما بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی باعث میشود که عمر آن وسیله کاهش پیدا کند.

افراد زیادی هستند که با وسواس و رعایت احتیاط وسایل متعددی که در اختیار دارند را نگهداری میکنند.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

و اگر این وسایل قیمت بالایی داشته باشند و از جمله وسایل کاربردی که روزانه با آنها سر و کار داریم باشند. میزان مراقبت برای جلوگیری از آسیب باید دو چندان شود.

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید امرسان

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

 علی رغم نگهداری ها و توجه به موارد احتیاطی امکان دارد که بسیاری از وسایل ما دچار مشکل و ایرادات فنی شوند‌. برای مثال یخچال و فریزر که یکی از وسایل کاربردی در منزل محسوب میشود.  در صورتی که دچار آسیب شود. باید به گونه ای آن را تعمیر کنید که بعد از مدت کوتاهی مجددا دچار خرابی نشود.

به همین دلیل پیدا کردن یک تکنیسین مجرب برای تعمیر کار دشواری به نظر میرسد. اما با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید یک مرکز معتبر که دارای کادر مجرب و اموزش دیده است را پیدا کنید. و تعمیر یخچال خود را به آنها بسپارید.

یخچال ساید بای ساید امرسان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در ایران است. که علاوه بر یخچال ساید مدل های دیگری هم تولید میکند. این یخچال دارای دوام و استحکام بالایی است. اما امکان به وجود آمدن آسیب برای آن نیز وجود دارد.

در صورت بروز هرگونه آسیب و ایراد فنی شما می توانید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از تکنسین های مجرب برای تعمیر ساید بای ساید امرسان خود کمک بگیرید.

تمامی کارکنان مرکز تعمیر آنلاین دارای تجربه و دانش کافی برای تعمیر ساید بای ساید امرسان هستد. و به شما این اطمینان را می دهند که به بهترین شکل تعمیر یخچال شما را انجام دهند.

چگونه یخچال امرسان خود را ریست کنیم؟

برخی از مشکلاتی که برای یخچال یا فریزر ما به وجود می آیند. با چند روش ساده قابل حل هستند. اما بعضی از مشکلات به این راحتی ها حل نمیشوند.

در چنین مواقعی بهترین کار مراجعه به سایت های معتبری همچون تعمیر آنلاین است که آنها با تخصص و مهارت بالای خود در زمینه تعمیر ساید بای ساید امرسان مسئله شما را حل کنند و آسیب به وجود آمده را برطرف کنند.

اما اکنون به مرور یک سری از روش ها می پردازیم که خودتان در منزل قادر به انجام آن هستید. برای ریست کردن یخچال ساید بای ساید امرسان مراحل زیر را انجام دهید

  • با استفاده از کلید powr برد یخچال ساید بای ساید امرسان خود را خاموش کنید.
  • به صورت همزمان دو کلید super و power را فشار دهید و چند لحظه نگه دارید.
  • با فشار دادن دکمه و مکث چند ثانیه ای وارد مرحله ی سرویس تست می شوید و کلمه se بر صفحه نمایش یخچال ظاهر می شود.
  • دکمه super در یخچال ساید بای ساید امرسان یک دکمه همه کاره است و با فشار دادن آن قطعات یخچال و فریزر با عبارت ها و نام های متفاوتی به نمایش در می آیند.

با انجام فرایند بالا میتوانید به راحتی یخچال ساید بای ساید امرسان خود را ریست کنید. این یک مشکل سطحی است که با چند عمل ساده توسط خود شما بر طرف می شود.

اما اگر با مشکلات بیشتری همچون آسیب موتور، ترموستات و… روبه رو هستید باید جهت تعمیر ساید بای ساید امرسان خود با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید، تا آن ها به صورت تخصصی وارد کار شوند و  با دانش و مهارت خود اقدام به تعمیر ساید بای ساید امرسان شما کنند.

دلیل چشمک زدن درجه ساید بای ساید امرسان

هنگامی که یخچال و فریزر خود را به تازگی خریداری میکنید. ممکن است شاهد افزایش دمای آن و در عین حال چشمک زدن چراغ صفحه نمایش باشید. علت این مشکل تنظیم نبودن دمای یخچال است.

کاری که باید انجام دهید، این است که بر اساس دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما یخچال، درجه آن را به درستی تنظیم کنید.

یکی دیگر از دلایل چشمک زدن صفحه نمایش یخچال ریست ناگهانی آن است. در صورتی که تنظیمات و ریست را انجام دادید ولی چشمک زدن یخچال درست نشد.

میتوانید به مدت زمان ۳۰ دقیقه یخچال را از برق بکشید و مجددا آن را به برق متصل کنید. و صبر کنید تا به تنظیمات مشخصی برسد.

 در صورتی که هیچ یک از راه کارهای مذکور کارساز نبود. حتما مشکل به دلیل اتصالی قطعات و سنسور صفحه نمایش است.

که در این صورت حتما با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا در اولین فرصت به منزل شما اعزام شوند. و تعمیر ساید بای ساید امرسان شما را با استفاده از قطعات اورجینال و ابزار پیشرفته انجام دهند.

نقص سنسور ساید بای ساید امرسان

همانطور که بیان کردیم. یکی از مشکلات یخچال ساید بای ساید امرسان چشمک زدن ناگهانی صفحه نمایش آن است‌. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید و راهکارهایی ک بیان کردیم مشکل را حل نکرد. حتما مشکل از قطعات داخلی یخچال است‌.

سنسور و اتصالات صفحه نمایش در صورت بروز یک قطعی کوچک ممکن است باعث چشمک زدن مداوم چراغ صفحه نمایش شود.

در این صورت به تعمیر کار متخصص تعمیر ساید بای ساید امرسان نیاز دارد. تا با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت خود نسبت به تعویض یا تنظیم قطعه آسیب دیده اقدام کنند.

مشکل یخساز ساید بای ساید امرسان

یخساز یکی از قسمت های یخچال ساید بای ساید امرسان است. که با استفاده از یک سری فرایند های خودکار اقدام به ساخت یخ میکند‌. در صورتی که این قسمت دچار آسیب شود، چراغ چشمک زن صفحه نمایش شروع به چشمک زدن مداوم میکند. که در این صورت تعمیر کار متخصص باید نسبت به تعمیر ان اقدام کند. یا در صورت نیاز قطعه آسیب دیده را تعویض کند.

تعمیر ساید بای ساید امرسان یک تعمیر تخصصی است که نیازمند برسی های دقیق و ماهرانه توسط متخصصان تعمیر آنلاین است. آن ها با استفاده از دستگاه ابتدا به عیب یابی یخچال می پردازند. سپس قطعه آسیب دیده را تعمیر یا تعویض میکنند.

بیشتر بخوانید : تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید