ژانویه 28, 2023

آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فرایند تعویض این قطعه را انجام بدهید. امروزه افراد زیادی با مشکلاتی در استفاده از دستگاه خود مواجه می شوند و به دنبال دریافت خدمات تعمیر هستند. بنابراین تیم تعمیرآنلاین تصمیم گرفته که در این مطلب به بررسی این موضوع بپردازد پس با ما همراه باشید.

دریافت خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد به آن توجه می کنند. زمانی که با مشکلاتی در استفاده از ماشین لباسشویی یا هر وسیله برقی دیگر مواجه می شوید مهمترین کاری که باید انجام بدهید این است که به دنبال مراکز تخصصی تعمیر برند دستگاه خود باشید.

کارشناسان و تکنسین های زیادی در زمینه تعمیر لوازم خانگی به فعالیت می پردازند، کارشناسان و متخصصین مجموعه تعمیر آنلاین نیز از تعمیرکاران حرفه ای و کاربردی هستند که کلیه فرایندهای مربوط به تعمیر و تعویض قطعات دستگاه شما را به صورت تخصصی انجام می دهند.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

بنابراین اگر شما هم نیازمند دریافت آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی هستید باید یک مجموعه تخصصی که در زمینه تعمیر لوازم خانگی تجربه و مهارت بالایی دارد کمک بگیرید.

معرفی مجموعه تعمیر آنلاین

مجموعه بزرگ تعمیرآنلاین به عنوان یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا بتوانید کلیه قطعات دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن مورد تعمیر قرار بدهید‌.

شیر برقی ماشین لباسشویی ز مهم‌ترین قطعاتی است که باید به درستی مورد تعمیر یا تعویض قرار بگیرد بنابراین برای انجام این کار بهتر است که با کارشناسان مجموعه تعمیرآنلاین در ارتباط باشید .

آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

تکنیسین‌های مرکز با داشتن دانش و تجربه تخصصی به شما کمک می‌کند تا تمامی فرایندهای مربوط به تعمیر و تعویض قطعات دستگاه خود را با دقت کامل انجام بدهید از ویژگی های بارز این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه خدمات تعمیر در منزل

ویژگی های مجموعه تعمیر آن را ارائه خدمات تعمیر در نظر مشتری است با این حساب می توانید برای برطرف کردن کلیه مشکلات دستگاه خود از تکنسین های متخصص مجموعه ما کمک بگیرید زیرا آنها تمام سعی خود را می‌کنند که کمترین آسیب به لوازم برقی اجتماعی وارد شود.

  • عیب یابی دقیق دستگاه

یکی از مهمترین مراحل تعمیر لوازم خانگی عیب یابی دقیق دستگاه است اگر کارشناس مربوطه این توانایی را نداشته باشد که دستگاه شما را مورد ارزیابی قرار دهد تا مشخص کنند دقیقاً چه آسیبی به آن وارد شده است. آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین تصمیم را در مورد عیب یابی دستگاه انجام بدهید.

  • تعویض اصولی شیر برقی ماشین لباسشویی

یکی از مهمترین مواردی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است مهارت و تجربه بالای کارشناسان متخصص مجموعه تعمیر آنلاین در تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی است .

با این حساب اگر با مشکلاتی در استفاده از این قطعه مواجه شده اید حتما از تکنسین های ما کمک بگیرید تا فرایند تعویض قطعات دستگاه شما را با دقت و مهارت بالا انجام بدهند.  مجموعه ما یکی از تخصصی ترین مراکزی است که هر دستگاه را بر اساس برند آن را تعمیر می کند.

آموزش تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی

وسایل مورد نیاز: شیر برقی جدید، پیچ گوشتی، انبردست

قدم اول: رعایت نکات ایمنی

توجه داشته باشید که در مرحله اول ابتدا باید به رعایت نکات ایمنی جهت انجام فرآیند تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی بپردازید. در ابتدا باید دوشاخه ماشین لباسشویی را از برق بکشید تا برای انجام تغییرات آماده باشید.

 قدم دوم: شلنگ های آب را جدا کنید

دومین مرحله ای که باید برای آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی به آن توجه داشته باشید بستن شیر آب و باز کردن شلنگ ها است.

قدم سوم: جدا کردن پنل بالایی

برای انجام فرایند تعمیر نیازمند باز کردن پنل بالایی دستگاه هستید برای این کار باید با استفاده از پیچ گوشتی پنل را از جای خود خارج و شیر برقی مخصوص آب سرد و گرم را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که فیلترشیر آب گرم به رنگ قرمز و فیلتر شیر آب سرد به رنگ آبی است. با دست زدن و لمس اطراف شیر می توانید متوجه شوید که آیا نشتی اتفاق افتاده است یا خیر.

قدم چهارم: جدا کردن شیر برقی قدیمی

در این مرحله اگر نیازمند تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی هستید باید شیر برقی قدیمی را از جای خود خارج و به جای آن شیر برقی جدید را قرار بدهید. برای انجام این کار ابتدا باید اتصالات برقی را با استفاده از پیچ گوشتی جدا کنید. یک سری از شیلنگ ها به شیر آب وصل هستند که می توانید دست آن را با استفاده از انبردست باز کنید.

پس از انجام تمامی این کارها نوبت جدا کردن شیر برقی از سر جای خود است. توجه داشته باشید که در مدل های مختلف ماشین لباسشویی فرایند جداسازی متفاوت است بنابراین بر اساس برند دستگاه خود این کار را انجام بدهید.

قدم پنجم: نصب شیر برقی جدید

در این مرحله باید شیر برقی جدید را در سر جای خود نصب کنید پس از اینکه فرآیند خروج شیر برقی قدیمی با دقت کامل انجام شد باید بر اساس راهنمایی مشخصه برند دستگاه خود فرایند تعویض را انجام بدهید در آموزش نحوه تعمیر و تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی تمامی مراحل بیان شده اند.

اما بر اساس برند دستگاه متفاوت است. اگر فرآیند جداسازی شیر برقی قدیمی را انجام داده باشید اتصال مجدد شیر برقی جدید کار مشکلی نیست بنابراین میتوانید طبق الگو آن را انجام و پنل را سر جای خود قرار بدهید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید