ژانویه 26, 2023

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟ این یکی از پرتکرار ترین سوالاتی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و می خواهند بدانند که با استفاده از کدام یک از این مواد شوینده بهتر می توانند لباس های خود را در ماشین لباسشویی بشویند.

در پاسخ باید بگوییم که هم پودر لباسشویی و هم مایع لباسشویی کیفیت بالایی در شستشوی لباس های شما دارند اما اینکه کدام یک اثر گذاری بیشتری دارد در مقایسه ویژگی های آنها مشخص خواهد شد.

شستشوی لباس و سایر وسایل در ماشین لباسشویی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد دارند متاسفانه گاهی اوقات به دلیل استفاده از مواد شوینده های نامناسب بسیاری از افراد با مشکلاتی مانند باقی ماندن لکه بر روی لباس ها و پاک نشدن اصولی آنها مواجه می‌شوند.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

به همین دلیل باید تمام تلاش خود را بکنید تا به انتخاب بهترین و مناسب ترین شوینده لباسشویی بپردازید. کارشناسان و متخصصین فعال در حوزه بهداشت معمولاً م تلاش خود را می‌کنند تا به اطلاع رسانی راجع به ویژگی های مواد شوینده بپردازند و به همین دلیل باید به تمامی موارد توجه داشته باشید و به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شوینده برای لباس های خود بپردازید.

از آنجایی که نوع پارچه و و کیفیت لباس ها یا پارچه ها با یکدیگر تفاوت دارد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که نحوه شستشوی هر یک با دیگری متفاوت است .

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟

برای انجام یک شستشوی مناسب و اصولی نیازمند آگاهی از کیفیت مواد شوینده مختلف هستید. معمولاً افراد از مواد شوینده مختلفی برای شستشوی لباس های خود استفاده می کنند که یکی از آنها پودر لباسشویی است که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

بررسی ویژگی های پودر لباسشویی

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟ اگر به دنبال دریافت پاسخ این سوال هستید و میخواهید بدانید که یک پودر لباسشویی مناسب دارای چه ویژگی هایی است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که پودر لباسشویی یکی از کاربردی ترین و مناسب ترین مواد شوینده برای برطرف کردن لکه ها و کثیفی های موجود بر روی لباسها است از گذشته تا کنون افراد از مواد شوینده مختلفی برای شستشوی لباس های خود به وسیله دست استفاده می کردند اما امروزه پودرهای لباسشویی مخصوص ماشین لباسشویی به کمک افراد آمده اند و با داشتن آنزیم های مختلف به قدرت لکه بری فوق العاده بالا کمک می کنند.

 علاوه بر پودر لباسشویی سایر مواد شوینده مانند مایع لباسشویی یا قرص لباسشویی نیز در بازار موجود است که می توانید از میان آنها به انتخاب بهترین و مناسب ترین مواد شوینده بپردازید .

اما از بین تمامی این ها پودر لباسشویی از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر است. طرفداران استفاده از پودر لباسشویی نیز در بازار بیشتر از مایع لباسشویی از بنابراین می توانیم بگوییم که پر مصرف ترین مواد شوینده جهت شستشوی لباس پودر لباسشویی است.

بررسی ویژگی های مایع لباسشویی

مایع لباسشویی یکی از از مواد شوینده پرکاربرد برای شستشوی لباس ها است که به صورت مایع به فروش می رسد. قدرت لکه بری و میزان کیفیتی ماده نسبت پودر لباسشویی بیشتر است اما میزان هزینه شرایط برای خرید آن بپردازید نیز بیشتر از پودر لباسشویی می باشد.

بنابراین یکی از دلایلی که افراد ترجیح می دهند پودر لباسشویی را خریداری کنند هزینه بالاتر مایع لباسشویی نسبت به آن است البته قدرت پاک کنندگی مایع لباسشویی نسبت پول بازی بیشتر از اما از آنجایی که افراد در طول روز ممکن است بارها نیازمند استفاده از مواد شوینده باشند به دنبال یک ماده شوینده با قیمت مناسب هستند.

انواع پودر لباسشویی

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید به ارزیابی نیاز خود به مواد شوینده بپردازید. اگر بخواهید بهترین و مناسب ترین شوینده را انتخاب کنید نیازمند بررسی ویژگی های مختلف پودر لباسشویی و انواع آن هستید‌. در ادامه به معرفی انواع پودر لباسشویی می پردازیم.

  • پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس های رنگی

یکی از انواع پودر لباسشویی موجود در بازار که بسیاری از افراد اقدامات لازم جهت خرید آن را انجام می دهند پودر لباسشویی مخصوص لباسهای رنگی می باشد.چ این پودر از چند رنگ شدن کدر شدن و کهنه شدن رنگ لباس جلوگیری می کند اما نه به نسبت سایر پودرهای لباسشویی کمیاب تر است.

  • پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس های سفید

یکی از انواع پودر لباسشویی که افراد برای شستشوی لباس های سفید از آن استفاده می کنند. پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس های سفید است‌. این نوع پودر لباسشویی نسبت به پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس های رنگی بیشتر در بازار موجود است. با استفاده از این کوچه لباسشویی می توانید ببینید آن درخشندگی و شفافیت لباس‌های خود اضافه کنید.

  • پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس نوزاد

از آن جایی که پوست نوزاد نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید در انتخاب مواد شوینده جهت شستشوی لباس های آنها دقت بیشتری داشته باشید و اگر می خواهید بدانید که از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟ باید به این موضوع اشاره کنیم که هم پودر لباسشویی مخصوص شستشوی لباس نوزاد وجود دارد و هم مایع لباسشویی؛ شما باید بر اساس نیاز خود به انتخاب هریک از آن‌ها بپردازید.

انواع مایع لباسشویی

از بین پودر لباسشویی یا مایع لباسشویی کدام را انتخاب کنیم؟ برای اینکه بتوانید در این زمینه تصمیم بهتری بگیرید به بررسی تعدادی از پر استفاده ترین مایع لباسشویی موجود در بازار می پردازیم.

  • مایع لباسشویی مخصوص شستشوی لباس های مشکی و سفید

برخی از مواد شوینده که به صورت مایع در بازار به فروش می رسند مخصوص شستشوی لباس های سفید و سیاه هستند در باغ با استفاده از آن‌ها می‌توانید درخشندگی و کیفیت لباس های خود را افزایش دهید و از طرفی با استفاده از مایع لباسشویی لباس های شما نرم تر و لطیف تر خواهند بود.

  • مایع لباسشویی مخصوص شستشوی لباس کودک

قاطی کردن مواد شوینده که به صورت مایع در بازار به فروش می رسند مایع لباسشویی مخصوص شستشوی لباس کودک است همانطور که گفتیم به دلیل تفاوت هایی که پوست کودک با پوست بزرگسالان دارد باید برای شستشوی لباس های کودک خود از مایع لباسشویی مخصوص استفاده کنید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید