اکتبر 8, 2022

اصول و روش شستشوی لباس زیر

اصول و روش شستشوی لباس زیر

اصول و روش شستشوی لباس زیر

اصول و روش شستشوی لباس زیر به صورت مشخصی است که باید آن را به درستی رعایت کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در شستشوی لباسهای خود دچار مشکل تو دهید و توانایی شستشوی مناسب آنها را ندارید .

باید به شما بگوییم که روش‌های مختلفی برای شستشوی لباس‌ها وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید بسیار راحت‌تر لکه‌ها و کثیفی‌ها ای که در سطح لباس ها ایجاد شده است را از بین ببرید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی اصول و روش شستشوی لباس زیر بپردازیم.

شستشوی لباس زیر دارای اصول و روش مشخصی است که با استفاده از آن می‌توانید لباس‌های خود را آن‌طور که باید شستشو دهید.

لباس زیر یکی از حساس ترین و مهم ترین لباس هایی است که باید به درستی آن را بشویید بنابراین باید با اصول و روش شستشوی لباس زیر به درستی آشنا شوید تا بتوانیم فرایند شستشو را به درستی پیش ببرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

کارشناسان و افرادی که در زمینه بهداشت به فعالیت می پردازند و افراد توصیه می‌کنند که اگر قصد شستشوی لباس های زیر خود را دارید و از بین رفتن لکه ها عاصی شده اید. از من تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

 روش های مختلف شستشوی لباس زیر

روش های مختلف برای شستشوی لباس زیر وجود دارد. برخی از این روش ها باعث از بین رفتن لباس های شما می‌شود بنابراین باید توجه داشته باشید که تمامی روش ها برای شستشوی لباسهای زیر مناسب نیستند.

از طرفی برخی از این روش ها باعث می شوند که دچار بیماری‌های مختلف بشوید همانطور که گفتیم لباس زیر حساسیت فوق العاده بالایی دارد و در صورت عدم رعایت اصل و روش شستشوی لباس زیر ممکن است دچار مشکلات متعددی شوید.

شستشوی لباس به شیوه دستی

رایج ترین و قدیمی ترین روش هایی که بسیاری از افراد از آن برای شستشوی لباسهای زیر استفاده می کردند شیوه سنتی یا دستی است به صورتی که با استفاده از یک تشت و مقداری آب و مواد شوینده لباس ها را شستشو می دادند این روش مشکلات زیادی را برای افراد به همراه داشت که باعث می‌شد تمایل داشته باشند از این روش استفاده نکنند‌.

سختی های این رو شامل نشستن طولانی مدت برای شستشوی لباس ها و تمیز نشدن اصولی آنها بود به گونه ای که بسیاری از افراد مجبور بودند برای شستشوی مقداری لباس زمان زیادی را صرف کنند.

اما توجه داشته باشید که شستشوی لباس زیر با استفاده از روش دستی می تواند یکی از مناسب ترین روش ها باشد زیرا می توانید به درستی لباس های خود را شستشو بدهید و لکه ها را از بین ببرید. هنگام شستشوی لباس به شیوه دستی باید یکسری از نکات را رعایت کنید‌. که شامل موارد زیر می شود:

  • درجه آب

یکی از مهمترین مواردی که باید در شستشوی لباس‌ها به آن توجه کنید، دمای آب است. مثل من بهترین دمایی که می توانید لباس های خود را شستشو دهید آب با دمای بالا است. اما استفاده از آب با درجه بالا می تواند به بافت پارچه و لباس زیر شما آسیب برساند.

از اصول و روش شستشوی لباس زیر باید بر اساس استفاده از آب ولرم باشد. توجه داشته باشید که به صورت روزانه لباس زیر خود را عوض کنید تا دیگر نیازی به استفاده از آب با درجه بالا برای لباس نداشته باشد

  • نحوه شستشو

اصول و نحوه شستشوی لباس زیر باید به صورتی باشد که فشار زیادی به بافت پارچه وارد نشود اگر برای شستن لباس های دیگر به مشت و مال می پردازید، باید بدانید که لباس زیر برای شستشو نیازی به مشتمال زیاد ندارد همین که آنها را در آب ولرم قرار بدهید و مقداری پودر لباسشویی بر روی آن بریزید و با کمی مشت و مال آن را شستشو بدهید. لباس های شما به خوبی شسته خواهد شد بدون اینکه نیازی به استفاده از مقدار زیادی مایع شستشو داشته باشید.

  • نحوه آبکشی

اصول و نحوه شستشوی لباس زیر شامل نحوه آبکشی هم می باشد در صورتی که با دقت به آبکشی لباس زیر  نپردازید ممکن است که مواد شوینده در بافت لباس باقی بماند و باعث به وجود آوردن مشکلات و حساسیت های پوستی بسیار زیادی برای شما بشود.

بنابراین پاک کنید پس از بهبودی لباس خواب وسیله ماده شوینده و آب ولرم برای آپدیت آنها استفاده کنیم فرآیند که به اتمام رسید لباس ها پاک کنید و به آرامی با انگشتان آنها را فشار بدهید.

با این کار کلیه کف و مایع شوینده ای که در لباس باقی مانده است خارج می شود. برای آبکشی لباس ها درجه آب از اهمیت بالایی برخوردار است اگر از آب سرد برای آبکشی لباس ها استفاده کنید ممکن است آن طور که باید کف ها از لباسها خارج نشوند. اگر آب بیش از اندازه باشد باعث آسیب به لباس ها میشود بعد از استفاده از آب ولرم برای آبکشی کردن لباس ها ضروری است.

  • نحوه خشک کردن لباس زیر

برای خشک کردن لباس زیر نیازی به استفاده از از فشار زیاد برای خارج کردن آب نیست. همین که کمیاب از لباس ها خارج شد آنها را به خوبی تکان بدهید و بر روی بند پهن کنید. تابش مستقیم آفتاب می تواند به بافت لباس ها آسیب برساند پس آنها را در نیم سایه قرار دهید و لباس های خود را در آن خشک کنید. اصول و نحوه شستشوی لباس زیر روش های مختلفی دارد که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید لباس‌های خود را به خوبی شستشو دهید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید