اکتبر 20, 2022

افزایش طول عمر یخچال

افزایش طول عمر یخچال

افزایش طول عمر یخچال یکی از مهم‌ترین دغدغه هایی است که بسیاری از افراد دارند و می خواهند بدانند که چگونه باید در یخچال و فریزر خود را افزایش دهند بنابراین اگر این سوال شما هم هست که چگونه یخچال و فریزر خود را افزایش بدهید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کاهش طول عمر دستگاه شما بپردازیم.

یخچال و فریزر به عنوان یکی از کاربردی ترین وسایلی که توسط بسیاری از افراد در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد باید بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید تا طول عمر آن افزایش پیدا کند‌‌‌‌.

عوامل متعددی می تواند در افزایش طول عمر دستگاه شما تاثیر گذار باشد با کسب آگاهی از این عوامل می توانید به بهترین شکل ممکن به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کنید.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

عوامل تاثیر گذار در افزایش طول عمر یخچال

همانطور که گفتیم عوامل زیادی در افزایش طول عمر یخچال شما تاثیر گذار است که با رعایت کردن آنها می توانید با عصبی که دست هایش تمام تا چندین سال عمر کند. بسیاری از افرادی که توانستند از یخچال فریزر خود برای سالهای سال بدون حتی یک ایراد کوچک استفاده کنند رمز موفقیت خود را استفاده از عوامل می‌دانند که باعث افزایش طول عمر یخچال آنها شده است برخی از مهمترین عوامل شامل موارد زیر است‌:

  • قرار دادن یخچال در جای مناسب

از عوامل موثر در افزایش طول عمر یخچال میتوان به قرار دادن آن در جای مناسب اشاره کرد اگر یخچال خود را در جایی قرار دهید که کاملاً ایمن باشد و یخچال شما از هر گونه ضربه ای در امان باشد می توانیم بگوییم که یکی از مهمترین عوامل افزایش طول عمر یخچال را رعایت کرده اید سعی کنید که قسمت پشتی یخچال را با دیوار فاصله بگذارید تا از داغ شدن بیش از حد موتور جلوگیری کنید.

علاوه بر این قسمت های کناری یخچال تا دیوار باید حدود دو تا سه سانت فاصله داشته باشد در غیر اینصورت ممکن است داغ شدن بیش از حد یخچال باعث حرارت بدنه و خرابی قطعات مختلف دستگاه شود‌‌.

بسیاری از آسیب ها و مشکلاتی که برای یخچال شما به وجود می آید به دلیل عدم رعایت فاصله قسمت پشت یخچال تا دیوار قسمت های کناری است بنابراین باید تمام سعی خود را بکنید تا دستگاه خود را در جای مناسب قرار دهید و مناسب ترین محیط یخچال را برای قرار دادن آن انتخاب کنید.

  • سرویس دهی مرتب یخچال فریزر

علاوه بر این از دیگر عوامل تاثیر گذار در افزایش طول عمر یخچال که باعث می شود بدون اینکه با آسیب های شدید روبرو شوید از دستگاه خود استفاده کنید.

سرویس دهی مرتبط به دستگاه از در واقع شما با آسیب های مرتبط دستگاه باعث می شود که آسیب های جزئی از بین برود بدون اینکه نیاز به تعمیر آسیب های کلی دستگاه داشته باشید به طور کلی افرادی که بیش از اندازه با آسیب‌های یخچال و فریزر روبرو می شوند بیشتر به دلیل خرابی بیش از اندازه دستگاه و عدم مراجعه به مراکز تعمیر جهت عیب یابی آن است.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تجربه آسیب و گمشکلات مختلف دستگاه خود روبرو شده ایران توانایی برطرف کردن ایرادات مختلف را ندارید حتماً به مراکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر مراجعه کنید تا با عیب یابی و برطرف کردن مشکلات جزئی مانع ایجاد مشکلات بزرگتر در دستگاه شما شوند این یکی از مهمترین عوامل در افزایش طول عمر یخچال شما محسوب می شود‌.

  • در دستگاه را بیش از اندازه باز نگذارید

یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش طول عمر یخچال باز گذاشتن یا نگذاشتن بیش از اندازه درب یخچال است بنابراین پیش از آن که به سراغ یخچال بروید خوب فکر کنید که چه چیزی احتیاج دارید تا از باز گذاشتن بیش از اندازه درب دستگاه خودداری کنید.

به طور کلی دستگاه شما با گاز مخصوص خنک کننده کار می کند بنابراین اگر بیش از اندازه درب آن را باز بگذارید این گاز از یخچال خارج می شود و طول عمر آن کاهش پیدا می‌کند و نیازمند شارژ مجدد دستگاه خواهید بود.

  • استفاده از کارتون یا پلاستیک های محافظ برای جابجا کردن یخچال

علاوه بر اینکه باید موارد بالا را برای افزایش طول عمر یخچال رعایت کنید یکی از مهمترین مواردی که باعث میشود به یخچال شما صدمه وارد نشود و طول عمر آن کاهش پیدا نکند جلوگیری از تخلفات متعدد به دستگاه است بنابراین باید حین حمل دستگاه از کارتون یا پلاستیک های حباب دار استفاده کنید.

  • توجه به ظرفیت دستگاه

توجه به ظرفیت دستگاه یکی از عوامل مهم در سلامت و طول عمر یخچال و فریزر محسوب می شود بسیاری از افراد بی توجه به ظرفیت آن مقدار زیادی مواد غذایی در قفسه ها و درب یخچال قرار می دهند این امر می‌تواند باعث ایجاد آسیب در دستگاه شما شود به طور کلی پر شدن بیش از اندازه دستگاه باعث گرم شدن آن خواهد شد و به مرور زمان نیازمند شارژ گاز مجدد دستگاه خواهید شد.

تمیز کردن اصولی یخچال

از عوامل تاثیرگذار در افزایش طول عمر یخچال می توان به تمیز کردن اصولی آن اشاره کرد شما باید تمام تلاش خود را بکنید که برای تمیز کردن دستگاه به آن فرد وارد نکنید برای مثال برخی از افراد برای اینکه برفک یخچال را از بین ببرند از جسم تیز استفاده می کنند یا به وسیله آب داخل دستگاه شستشو می دهند که این یکی از عوامل تاثیر گذار در ایجاد آسیب در یخچال است.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید