فوریه 27, 2023

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا با دقت و کیفیت بیشتری پرده های خود را بشویید اگر میخواهید به خانه تکانی عید بپردازید و پرده های خود را مانند روز اول تمیز و درخشان کنید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از مهمترین راهکارهای شستشوی پرده با ماشین لباسشویی بپردازیم.

شاید شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی سوالات زیادی را برای شما ایجاد نکند. حمامی که می‌خواهید وسایل دیگر مانند پرده یا پتو را بشویید ممکن است با یک سری از سوالات مهم در ذهن خود مواجه شوید زیرا عملکرد شما در شستشو می تواند تعیین کننده کیفیت نهایی کار باشد.

شستن پرده مانند لباس های نیست که به شستشوی آنها می پردازید بنابراین عدم توجه به نکات و اصول مشخص هنگام شستن پرده می تواند باعث رساندن آسیب به بافت پارچه و نگرفتن نتیجه دلخواه باشد.

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی

بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق و یکسری از راهکارهای عملی جهت برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی بپردازیم.

روش شستن پرده با ماشین لباسشویی

نکته اول

در صورتی که می خواهید با استفاده از دستگاه ماشین لباسشویی خود به شستن پرده های منزل بپردازید باید یک سری از سلسله مراتب و مراحلی را طی کنید تا به بهترین شکل ممکن فرایند شستشوی شما پیش برود.

برای انجام این کار ابتدا باید پرده را از میله پرده جدا کنید و گیره‌های نظم دهنده را نیز از خود پرده جدا کنید. پس از انجام دقیق تمامی این کارها سعی کنید که سایر مراحل را نیز با دقت کافی کنید توجه داشته باشید که اگر گیره های پرده را از آن جدا نکنید ممکن است پرده شما در دستگاه نخ کش شود علاوه بر این کیفیت شستشو پایین بیاید.

نکته دوم

دومین و مهمترین نکته ای که برای شستشوی پرده ها باید به آن توجه جدی داشته باشید در نظر گرفتن جنس پرده برای انتخاب برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی است. از آنجایی که جنس تمامی پرده ها مانند یکدیگر نیست باید به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از برنامه شستشوی نامناسب می‌تواند باعث افت کیفیت شستشو شود.

نکته سوم

علاوه بر اینکه باید گیره ها را از پرده جدا کنید نکته دیگری که توجه به آن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است خارج کردن سرب های موجود در قسمت پایین پرده است زیرا اگر آنها را خارجی نکنید پس از خیس شدن پرده ها در ماشین لباسشویی بیش از اندازه سنگین می‌شود و به دیگ شستشو آسیب می رساند.

نکته چهارم

نکته مهم دیگری که باید هنگام شستشوی پرده در ماشین لباسشویی به آن توجه جدی داشته باشید این است که پیش از قرار دادن پرده در ماشین لباسشویی یک الی دو ساعت آن را در تشت حاوی آب ولرم و صابون قرار دهید پس از آن پرده را آبکشی کنید.

این کار برای این انجام می شود که گرد و غبار موجود بر روی پرده ها به طور کامل از بین برود و بتوانید به راحتی و بدون کدر شدن رنگ پرده آن را در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و یک شستشوی کاملا اصولی داشته باشید.

نکته پنجم

در صورتی که حجم کثیفی و گردوغبار موجود بر روی پرده ها به خصوص پرده های سفید زیاد باشد بهتر است که به جای صابون از جوش شیرین استفاده کنید این ماده با داشتن خاصیت لکه بری فوق العاده بالا به سفید و درخشان تر شدن پرده های شما کمک می کند.

شستشوی اصولی پرده در ماشین لباسشویی

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی شامل کلیه مواردی است که به شما کمک می کند تا به صورت کامل اصولی و حرفه ای پرده های خود را شستشو دهید. قبل از انتخاب برنامه مخصوص شستشو در قسمت جاپودری از پودر لباسشویی آنزیم دار سرکه سفید و جوش شیرین استفاده کنید همانطور که گفتیم استفاده از این مواد می‌تواند کیفیت شستشو را ارتقا دهد.

اگر می خواهید پرده های شما بدون اینکه چروک شوند در داخل ماشین لباسشویی به بهترین شکل ممکن شسته شوند؛ نباید از آب داغ استفاده کنید زیرا داغ بودن بیش از اندازه آب می تواند باعث چروک شدن پرده ها در داخل دیگ لباسشویی شود.

انتخاب برنامه شستشو پرده در لباسشویی

برنامه شستشوی پرده و نکات شستن پرده با ماشین لباسشویی چیست؟ بهترین و مناسب ترین برنامه ای که میتوانید برای شستشوی پرده ها در دستگاه خود استفاده کنید. برنامه شستشو DELICATE است. این برنامه که اینترنت برنامه های شستشو مخصوص شستن لباسهای ظریف و پرده های توری و حریری است.

یکی دیگر از برنامه‌های مخصوص شستشو برنامه easy care است. برنامه توانایی سنجش وزن لباس های موجود در دیگ لباسشویی را دارد. اگر این برنامه را برای شستشوی پرده های خود انتخاب کرده اید باید از خشک کن با دور پایین استفاده کنید زیرا باعث می شود که پرده شما چروک نشود.

تعمیر ساید بای ساید بوش

دیدگاه خود را بنویسید