جولای 12, 2021

تعمیر ساید ال جی

تعمیر ساید ال جی با تعمیر آنلاین

در سال ۱۹۶۵ کمپانی ال جی نخستین یخچال تولیدی خود را به مارکت بین المللی عرضه نمود و به صادرات آن مبادرت کرد. در سال ۱۹۷۹ نخستین ساید بای ساید تولید شده در کشور کره به وسیله این شرکت ساخته شد.

یخچال‌های ال جی فراتر از ده ها سال است که که با ارائه خدمات کاملا متمایز همراه خانواده‌ای ایرانی بوده است.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

از سال های پیش که این ساید های پیشرفته با برند گلدستار وارد مارکت ایران گشتند تا همین الان که به عنوان یخچال‌های ساید بای ساید کاملا حرفه ای با درب جدید چند لایه توسعه یافته ‌اند همواره بیان کننده دوام و کیفیت برتر در عقیده مصرف کننده های کشورمان بوده‌اند .

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید ال جی

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

در سال ۲۰۰۱ کمپانی ال جی توانست کمپرسور خطی را برای محصولات خودش تولید کند. همچنین در سال ۲۰۰۶ قادر به تولید صفحه های ال سی دی ، یخساز جا سازی شده درون در ساید ، سیستم کنترل الکترونیکی ، لاستیک نابود کننده میکروب و محفظه تازه حفظ میوه و سبزیجات گردید.

همینطور ال جی در سال۲۰۱۰ این قابلیت را پیدا کرد تا کمپرسور خطی با سر و صدای بسیار اندک و مصرف انرژی بسیار پایین و بخش تازه نگهدارنده مواد خوراکی را به تولید انبوه برساند.

ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی

ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی شامل مواردی است که به شما کمک می کند هرچه سریعتر آسیب ها و مشکلاتی که برای دستگاه شما به وجود آمده است را تشخیص و برطرف کنید.

در صورتی که در تفسیر و تحلیل ها و کدهای خطا به مشکل برخورده اید می توانید با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

ارور یا کد خطا چیست؟

ارور یا کد خطا نمایشی از اعداد و حروف به صورت ترکیبی و جداگانه است که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید چه مشکلی ممکن است برای دستگاه شما به وجود آمده باشد و چگونه امکان برطرف کردن آن برای شما فراهم خواهد شد.

با تشخیص مشکلات و آسیب هایی که برای دستگاه به وجود آمده است می توانید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت عیب یابی و تعمیر آن را انجام دهید.

به همین دلیل می توانیم بگوییم که ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی یکی از بهترین تکنولوژی امروزی است که به شما امکان تفسیر خطاهای رایج دستگاه را می دهد‌.

اهمیت ارور یا کد خطا در یخچال ال جی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم نمایش کد ها و اعلان هایی که بر روی پنل دستگاه شما نمایش داده می شود می‌تواند در تفسیر و تحلیل هر چه سریعتر اختلالات دستگاه به شما کمک کند.

بنابراین اگر از یخچال های امروزی استفاده می کنید مطمئناً از تکنولوژی جدید برخوردار هستید و می توانید بدون بررسی تمامی قطعات دستگاه یک راست به سراغ مشکل به وجود آمده بروید و آن را برطرف کنید.

بررسی ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی

یخچال های ال جی در انواع مختلف در بازار موجود هستند. بنابراین این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید از میان تنوع محصولات موجود به انتخاب بهترین و مناسب ترین آنها بپردازید.

البته اگر بتوانید بر اساس بودجه خود محصولی را انتخاب کنید که از لحاظ تکنولوژی بر اساس جدیدترین آپدیت های لوازم برقی موجود در بازار باشد سود کرده اید .

زیرا یخچال فریزر های جدید از تکنولوژی پنل جهت ارائه کدهای خطا برخوردار هستند بنابراین با تفسیر تمامی این ارورها می توانید آسیب های به وجود آمده برای دستگاه خود را بر طرف کنید. از رایج ترین و متداول ترین ارورها و ایرادات یخچال ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارور EFF یخچال ال جی

علت: ایراد در فن آواپراتور، اتصالات و موتور فن است. در صورتی که با این هشدار و که دختره دستگاه خود مواجه شدید بهتر است که برای بررسی و عیب یابی دقیق قطعات مهم مانند فناوری و اتصالات دیگر با کارشناسان متخصص مجموعه تعمیرآنلاین تماس بگیرید‌.

ارور یا هشدار CFE یخچال ال جی

علت: بروز اختلال و مشکل برای فن کندانسور، هنگامی که با این کد خطا در دستگاه خود مواجه می شوید است یکسری از علائم دیگر همراهان در دستگاه بروز کند .

برای مثال ممکن است که فضای داخلی یخچال شما بیش از اندازه گرم باشد یا بوی بدی به مشام برسد به همین دلیل باید هرچه سریعتر تفسیر این خطا و بررسی علت های جانبی به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید.

ارور یا کد خطا COE یخچال ال جی

از ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی می توان به کد خطای COE اشاره کرد. هنگام مواجهه با این کد خطا سایت رشد سریعتر به یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید زیرا دلیل بروز این کد خطا  قطع ارتباط برد مین و برد دیسپلی است.

هنگام مواجهه با این کد خطا از ما باید برای برطرف کردن آن اطلاعات سیم کشی و برد دست ها را مورد بررسی قرار دهید اگر در این زمینه مهارت و تجربه کافی ندارید از کارشناسان مجموعه تعمیرآنلاین کمک بگیرید.

ارور FS C یخچال ال جی

علت: وجود اختلال در سنسور فریزر و اتصالات برد دستگاه است. هنگامی که این هشدار یا اعلان در پنل نمایش دستگاه بروز می کند به معنای این است که باید هر چه سریع‌تر  اقدامات لازم جهت سرویس و عیب یابی دستگاه تان را انجام دهید‌.

ارور rS E در ساید بای ساید ال جی

دلیل بروز این مشکل برای دستگاه شما به دلیل اختلالات به وجود آمده برای سنسور فریزر و برد دستگاه است. به همین دلیل کاری که باید انجام دهید مراجعه به مجموعه تعمیر آنلاین و بررسی و عیب یابی دقیق قطعات مهم مانند برد و اتصالات و سیم کشی دستگاه است.

ارور E FS در یخچال ال جی

از ارورها و ایرادات رایج یخچال ال جی می توان به ارور E FS اشاره کرد. در صورتی که به صورت مداوم با این کد خطا در پنل دستگاه خود روبه‌رو شوید و به احتمال زیاد سنسور فریزر دچار مشکل یا اختلال در عملکرد شده است و باید هرچه سریعتر برطرف شود.

با ما تماس بگیرید

در صورت مواجهه با آسیب ها و اختلالات مختلف به دستگاه خود می توانید با کارشناسان و متخصصین حرفه ای و کاربلد مجموعه تعمیرآنلاین تماس بگیرید.

کلیه فرایندهای مربوط به ثبت سفارش و ارائه مشاوره به صورت غیر حضوری توسط پشتیبانان مرکز صورت می گیرد. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

ال جی درسال ۲۰۱۳ هم موفق به تولید یخچال‌های چند در شد که دارای مشخصه های مهم ذیل بود:

*خراب نشدن مواد غذایی و تازگی با نسل برتر فیلتر بهداشتی

*هماهنگ نگرداشتن رطوبت برای نگهداری تاره و بلند مدت تر سبزیجات

*ال سی دی نمایش تاچ برای استفاده آسانتر

*جریان اکسیژن چند‌گانه برای منتقل نمودن یکسان هوای سرد

*یخساز داخل در یخچال و کمپرسور خطی با صدا و مصرف انرژی بسیار کم و محدود

کلیه تکنولوژی‌های بیان شده در تولید یخچال‌های ال جی از جهتی باعث بهره بردن بهینه از آن‌ها می‌شود و از طرفی این مبحث را به ذهن منتقل می‌ کند که در صورت رخ دادن ایراد در بخش های مختلف فنی یخچال و نیاز به تعمیر ساید ال جی چاره چه چیزی خواهد بود؟

اینجاست که با معرفی شرکت تعمیر آنلاین بعنوان نماینده اصلی و تخصصی تعمیر ساید ال جی این اطمینان در ذهن همشهریان عزیز ایجاد می‌ شود .

در صورت رخ دادن هرگونه ایراد فنی شرکت تعمیر آنلاین نیروی متخصص و مجرب خود را فقط با یک تماس یا پس از ثبت آنلاین درخواست در سایت برای شما عزیزان خواهد فرستاد که در حداقل کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه اقدام به تعمیر ساید ال جی نموده .

تا جایی که برای کارشناس ما امکان پذیر است وی تاش خواهد کرد تا از تعویض قطعه جلوگیری شود و در صورت احتیاج به تعویض از قطعات دسته اول و اصلی استفاده بشود.

تعمیر آنلاین خدمات تخصصی رسمی تعمیر ساید ال جی در ایران:

نمایندگی تعمیر آنلاین خدمات فنی و رسمی تعمیر ساید ال جی و همینطور تعمیرات تخصصی محصولات دیگر شرکت ال جی (ظرفشویی ، یخچال ، مایکروفر ، جاروبرقی ، کولر گازی و ماشین لباسشویی ) ، همچنین تمامی مدل های تلویزیون‌های پلاسما ، سه بعدی ، صوتی و تصویری مانند سینمای خانگی ، سیستم‌های خودرو و موسیقی ، تجهیزات سلامتی ، روشنایی و سیستم های ژنراتور ال جی و پنل های خورشیدی این برند کره ای در ایران بوده .

تعمیر آنلاین فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ در تهران آغاز و با نیت جلب رضایت صد در صدی مشتریان خود شروع به ارائه خدمات تخصصی تعمیر ساید ال جی نموده و با بهترین متخصصین ایران در زمینه تعمیر محصولات ال جی همکاری می نماید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید