جولای 24, 2021

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید اسنوا  ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا در سراسر تهران انجام میگردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه عیب یابی ، مراحل تعمیر ، هزینه تعمیرات ، قیمت قطعات و سوالات رایج در رابطه به علت بوجود آمدن مشکلات در یخچال فریزر و ساید بای ساید های اسنوا تا انتهای مقاله همراه ما باشید ، در انتها اگر سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید میتواند در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

چرا نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا ؟

اعزام تعمیر کار سیار به منزل شما ما تمامی تعمیرات را در محل شما ، و بدون نیاز به جا یه جایی انجام خواهیم داد . تعمیرکاران ما با کلیه ی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات یخچال ، به منزل شما اعزام می شوند . و تمامی تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد . پس نگران هزینه های سنگین جا به جایی و مشکلات و خطرات احتمالی در حین جا به جایی و انتقال نباشید ، و همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید .
صرفه جویی در هزینه تعمیرات به کمک ما می توانید تا 70 درصد در وقت و هزینه تعمیرات صرقه جویی نمایید . ما کوشیده ایم با حذف مواردی مانند هزینه های حمل و نقل از میزان هزینه تعمیرات بکاهیم . این ترتیب شما با استفاده از خدمات ما هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز ، پرداخت خواهید کرد . از طرفی داشتن نیروی کار ماهر و متخصص باعث شده تا در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی شود . چرا که تمامی تعمیرات ما در کمترین زمان انجام خواهد شد .
ضمانت کیفی 100 درصد خدمات ما با داشتن تجربه چندین دهه فعالیت تخصصی در حوزه تعمیرات و همچنین داشتن بهترین نیروی کار ماهر ، چنان به توانایی نیروی خود اطمینان داریم که تمام ی خدمات خود را به صورت کامل و 100 درصد تضمین می نماییم . به همین دلیل بدون نگرانی از کیفیت تعمیرات و خدمات ما ، با خاطری کاملا آسوده ، می توانید با ما تماس بگیرد و مشکل یخچال فریزر خود را در زودترین زمان ممکن رفع نمایید .

بیشتر بخوانید :

ارور های یخچال اسنوا
تعمیرات لباسشویی اسنوا
تعمیر کولر گازی اسنوا
تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا
تعمیر جاروبرقی اسنوا
تعمیر اجاق گاز اسنوا

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید اسنوا

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

داشتن یک یخچال سالم و با دوام خواسته افراد زیادی است. زیرا برای  خانواده ها خوشایند نیست که دائما با خرابی یخچال خود روبه رو شوند. اگرچه عوامل مختلفی مانند بی احتیاطی و سهل انگاری در موارد مختلفی باعث خرابی و آسیب یخچال شما می شود.

اما گاهی اوقات در خرید یخچال و فریزر اشتباه میکنیم. نکته ای که در این مورد وجود دارد. خرید یک یخچال و فریزر مطمئن و شناخته شده است.

هنگام خرید تا جایی که امکان دارد. از برندی خرید کنید که اکثر افراد  آن را خریده اند و راضی هستند. مخصوصا یخچال و فریزر به دلیل قیمت بالا حتما باید دارای دوام و کیفیت بالایی باشد. تصور کنید که یک یخچال نا آشنا خریده اید و این یخچال دچار آسیب شود. در صورتی که نیازمند تعمیر یا تعویض قطعه باشد.

مانند سایر برندها قطعاتش به راحتی در بازار پیدا نمی شود‌. در چنین مواقعی حتی ممکن است یخچال شما به طور کلی بلا استفاده شود. اما این در مورد تمامی برندها صدق نمیکند. در چند سال اخیر یخچال های مختلفی با نام های نا آشنا وارد بازار شده اند و خب کارکرد آن ها تا حدی قابل قبول بوده است‌.

منظور ما برندهای نا معتبر است که کارکرد آن ها ثابت نشده است. در چند سال اخیر یخچال های ساید بای ساید با استقبال زیادی از سوی خانواده ها روبه رو شده اند.

این مدل از یخچال ها دارای برندهای متعددی از جمله سامسونگ، ال جی، اسنوا، امرسان و… بوده اند. در این مقاله قصد داریم راجع به تعمیر ساید بای ساید اسنوا صحبت کنیم‌.

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی از برندهای شناخته شده و مطرح در بازار لوازم خانگی است. نمونه‌ها و مدل‌های مختلف این یخچال در سراسر ایران در فروشگاه های مختلف به فروش می رسد به همین دلیل قطعات اورجینال این یخچال در بازار وجود دارد. اکثر مشکلاتی که برای یخچال ها به وجود می آید.

شبیه هم هستند. اما هر برند نیازمند تکنسین متخصص تعمیر همان برند است. خوشبختانه مرکز تعمیر آنلاین با داشتن تکنسین های مجرب، توانایی تعمیر تخصصی انواع برندها را دارد. تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا نیز توسط تعمیرکار مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیر این یخچال صورت میگیرد.

اگر علائم آسیب را در یخچال خود مشاهده کردید. میتوانید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و آنها را نسبت به آسیب و علائم یخچال ساید بای ساید خود مطلع کنید. پشتیبانان این مرکز پس از یادداشت موارد ذکر شده از طرف شما. تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا را به منزل شما اعزام میکنند.

عیب یابی یخچال ساید بای ساید اسنوا

هنگام بروز آسیب در یخچال و فریزر اولین کاری که انجام می دهیم معمولاً بررسی کلی ظاهر یخچال است اما چون از دانش تخصصی در زمینه تعمیرات یخچال اطلاع نداریم نمی‌توانیم به صورت خودسرانه یخچال خود را تعمیر کنیم.

در چنین مواقعی به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا خود می گردیم و معمولا از دوستان و آشنایان پرس و جو میکنیم تا یک مرکز مناسب که دارای تعمیرکاران آموزش دیده است به ما معرفی کنند.

شاید اسم مرکز ما برای تعمیر یخچال و فریزر به گوشتان خورده باشد. مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا یکی از معتبر ترین مراکز تخصصی تعمیر انواع یخچال از جمله ساید بای ساید است.

تعمیر کاران متخصص برای عیب یابی و برسی مشکل یخچال شما به منزلتان می آیند و تمامی مواردی که نشان دهنده آسیب است را به طور کامل برسی میکنند. برای اطلاع از موارد دیگر می توانید دفترچه راهنما یخچال خود را مطالعه کنید. تا نسبت به مواردی مانند تنظیم دما،و مصرف انرژی یخچال مطلع شوید‌.

رایج ترین ایرادات یخچال ساید بای ساید اسنوا

  • مشکل برد یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • مشکل رنگ پریدگی درب یخچال
  • ایجاد مشکل در ترموستات یخچال
  • سوختگی موتور یخچال
  • روشن شدن بی علت چراغ قرمز یخچاغ

در صورت مشاهده هرکدام از علائم بالا در یخچال ساید بای ساید اسنوا، می توانید با مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا تماس بگیرید تا متخصصین تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا را برای عیب یابی به منزل شما بفرستند.

آشنایی با برخی از قطعات یخچال ساید بای ساید اسنوا

لوله مویی یا کاپیلاری تیوب

لوله مویی قسمت مهمی در یخچال ساید بای ساید اسنوا است. این قطعه وظیفه رساندن سرما به سراسرقسمت های داخلی یخچال دارد. و باعث میشود گاز فرئون به نقطه جوش برسد.

کمپرسور

کمپرسور قسمتی از یخچال است که گاز فرئون را در اوپراتور یخچال به گردش در می آورد. این عمل باعث میشود که گاز درون لوله ها و قسمت داخلی یخچال خنک شوند.

کندانسور یخچال ساید بای ساید اسنوا

کمپرسور یخچال بعد از چند ساعت کار، کم کم گرم می شود. و گازی به نام فرئون از آن خارج میشود‌. کندانسور با خنک کردن گاز فرئون خارج شده از کمپرسور،باعث پایین آمدن دمای کمپرسور میشود.

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا بسیار متنوع هستند. برای اینکه بتوانید با شاخص ترین آنها آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا

ارور یا کد خطا چیست؟

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا یکسری از اعداد و حروف مشخص هستند که با کنار هم قرار گرفتن یک پیغام را به شما می رسانند ،این پیام حاوی اطلاعاتی است که به شما گوشزد می‌کند که یک مشکل یا اختلال داخلی برای دستگاه شما به وجود آمده است.

به طور معمول و با نداشتن اطلاعات لازم در این زمینه به هیچ عنوان توانایی تفسیر کدهای خطا را نخواهید داشت .

بنابراین برای کسب اطلاعات و به دست آوردن پیش زمینه ذهنی از اروپا و خطاهای رایج ساید بای ساید اسنوا باید به مطالعه منابعی بپردازید که در کسب اطلاعات و تفسیر کدهای خطا به شما کمک می کنند.

در این مطلب از تعمیر آنلاین با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین کدهای خطا در ساید بای ساید اسنوا بپردازیم.

دلیل اهمیت تفسیر کدهای خطا چیست؟

همانطور که می‌دانید یخچال های ساید بای ساید های امروزی از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار هستند که به افراد این امکان را می دهد با داشتن اطلاعات و دانش مناسب به برطرف کردن اختلالات و نقوص به وجود آمده پس از کار خود بپردازند.‌

بنابراین تنها کسی که می‌تواند به صورت اصولی به تفسیر ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا بپردازد، کارشناس و تکنسین متخصصی است که در این زمینه دانش و اطلاعات زیادی به دست آورده و به دلیل تجربه و مهارت تمرین شده به شما این امکان را می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن به تفسیر کد خطا و برطرف کردن آن بپردازید.

اهمیت تفسیر کدهای خطا زمانی مشخص می‌شود که می‌توانید با تفسیر آنها به راحتی خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید. در زمان های گذشته هنگامی که یخچال و فریزر های قدیمی وارد بازار شدند اگر مشکلی اختلالی برای آنها به وجود می آمد معمولاً افراد توانایی تشخیص نوع اختلال را نداشتند .

زیرا اطلاعات خاصی در اختیارشان قرار نمی گرفت تا بتوانند به واسطه آنها مطمئن شوند که دقیقا کدام قطعه دچار مشکل شده است.

اما امروزه به لطف تکنولوژی و پیشرفت و توسعه آن فرصتی برای شما فراهم شده تا بتوانید به راحتی و با در اختیار داشتن گزینه های محدود با نوع آسیب و اختلالی که برای دستگاه شما به وجود آمده است آشنا شوید.

بنابراین با کسب آگاهی از دلیل نمایش کدهای خطای مختلف این توانایی را خواهید داشت تا هر چه سریعتر از خدمات تعمیر بهره مند شوید.

بررسی ارور ها وایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا

همانطور که می دانید سالهای فرد بای ساید امروزی داره یک پنل بر روی قسمت درب دستگاه هستند که برای نمایش اطلاعات مختلف در این قسمت تعبیه شده است.

بنابراین این فرصت را دارید تا از ارورا و ایرادات های ساید بای ساید اسنوا با مطلع و هرچه سریع تر آنها را برطرف کنید برخی از مهم‌ترین کدهای خطا شامل:

ارور f1 یخچال اسنوا

این کد خطا به معنی وجود اختلال در اواپراتور یخچال شما است. بنابراین اگر این قطعه دچار یخ زدگی شده باید هرچه سریعتر با  کارشناس و تکنسین متخصص تعمیر لوازم خانگی اسنوا تماس بگیرید.

کد خطای اروباf2 یخچال اسنوا

بروز این کد خطا به معنای اختلال در سنسور دمای فریزر است در صورتی که با مشکلات و آسیب هایی در این قطعه مراجعه شدید کارشناس و تکنسین متخصص باید به بررسی و عیب یابی سوکت سنسور دمای فریزر بپردازد. یا برد کنترلی را تعویض کند.

کد خطا یا ارورf3 یخچال اسنوا

از مهم ترین ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا می توان به  کد f3  اشاره کرد. نمایش این کد به معنای اختلال و آسیب در سنسور دمای یخچال است. در چه مواقعی کارشناس متخصص پس از بررسی سوکت سنسور مشخص می کند که آیا نیازمند تعمیر است یا تعویض.

اروf4 یخچال ساید بای ساید اسنوا

در صورتی که با ارور f4 یخچال ساید بای ساید اسنوا به مواجه شده اید، به احتمال زیاد سنسور دیفراست دستگاه شما دچار مشکل شده است بنابراین باید این متخصص به بررسی سوکت سنسور دیفراست یا تعویض برد کنترل اصلی بپردازد.

اروارf5 در یخچال ساید بای ساید اسنوا

یکی از ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید اسنوا ارور f5 است. هنگامی که این کد خطا در پنل نمایشگر دستگاه شما نشان داده می شود به معنای وجود اختلال در فرایند دیفراست دستگاه است‌. در چه مواقعی ممکن است المنت دچار قطعی شده باشد.

ارور f6 ساید بای ساید اسنوا

در صورتی که آی سی حافظ اپروم دچار مشکل شده باشد به احتمال زیاد با نمایش این خطا رو به رو خواهید شد‌.

ارور f7 ساید بای ساید اسنوا

در صورتی که فن یخچال شما دچار مشکل شده باشد ارور ۷۶ نمایش داده می شود. بنابراین بهتر است که در اولین فرصت با یک مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در شهر تهران تماس بگیرید.

در صورت بروز هرکدام از مشکلات بالا می توانید برای تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر کاران خبره خود را در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا به منزل شما اعزام کنند. تمامی پرسنل از اطلاعات و دانش کافی در زمینه مشاوره و تعمیر یخچال و فریزر در برندهای مختلف برخوردار هستند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید