دسامبر 11, 2021

تعمیر ساید بای ساید بکو

تعمیر ساید بای ساید بکو

تعمیر ساید بای ساید بکو

مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید بکو  ، نصب و راه اندازی ، سرویس و تعمیرات با گارانتی 90 تا 180 روزه توسط نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو در سراسر تهران انجام میگردد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه عیب یابی ، مراحل تعمیر ، هزینه تعمیرات ، قیمت قطعات و سوالات رایج در رابطه به علت بوجود آمدن مشکلات در یخچال فریزر و ساید بای ساید های beko تا انتهای مقاله همراه ما باشید ، در انتها اگر سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید میتواند در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

چرا نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو ؟

اعزام تعمیر کار سیار به منزل شما ما تمامی تعمیرات را در محل شما ، و بدون نیاز به جا یه جایی انجام خواهیم داد . تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو با کلیه ی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیرات یخچال ، به منزل شما اعزام می شوند . و تمامی تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد . پس نگران هزینه های سنگین جا به جایی و مشکلات و خطرات احتمالی در حین جا به جایی و انتقال نباشید ، و همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید .
صرفه جویی در هزینه تعمیرات به کمک ما می توانید تا 80% در وقت و هزینه تعمیرات صرفه جویی نمایید . ما کوشیده ایم با حذف مواردی مانند هزینه های حمل و نقل از میزان هزینه تعمیرات بکاهیم . این ترتیب شما با استفاده از خدمات ما هزینه کمتری نسبت به سایر مراکز ، پرداخت خواهید کرد . از طرفی داشتن نیروی کار ماهر و متخصص باعث شده تا در وقت و زمان شما نیز صرفه جویی شود . چرا که تمامی تعمیرات ما در کمترین زمان انجام خواهد شد .
ضمانت کیفی 100 درصد خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو با داشتن تجربه چندین دهه فعالیت تخصصی در حوزه تعمیرات و همچنین داشتن بهترین نیروی کار ماهر ، چنان به توانایی نیروی خود اطمینان داریم که تمام ی خدمات خود را به صورت کامل و 100 درصد تضمین می نماییم . به همین دلیل بدون نگرانی از کیفیت تعمیرات و خدمات ما ، با خاطری کاملا آسوده ، می توانید با ما تماس بگیرد و مشکل یخچال فریزر خود را در زودترین زمان ممکن رفع نمایید .

بیشتر بخوانید :

معرفی یخچال بکوشارژ گاز یخچال بکوصافکاری درب یخچال بکو
تعمیر آبسردکن یخچال بکوتعویض موتور یخچال بکونقاشی درب یخچال بکو

یخچال و ساید بای ساید بکو یکی از بهترین و با کیفیت ترین یخچال ها در دنیا است. شرکت ترکیه ای بکو در ساخت یخچال، از فناآوری روز دنیا استفاده می کند.

ایرادات رایج یخچال و ساید بای ساید بکو

شرح مشکلتوضیحات رفع مشکل
یخچال و ساید بای ساید خاموش شده و روشن نمیشود.الف- ابتدا پریز برق را چک کرده و از اتصال آن اطمینان حاصل کنید.ب- برد الکترونیکی یا ترموستات خراب است و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد.
یخچال و ساید بای ساید روشن است ولی کار نمی کند.الف- تنظیمات درجه دما را بررسی کنید.
ب- یخچال فریزر را دو ساعت از برق بکشید و دوباره به برق بزنید، اگر دستگاه به مشکل برنخورد ایراد از گرم شدن بیش از حد کمپرسور بوده.
ج- ترمودیسک چک شود و درصورت خرابی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
د- موتور کمپرسور چک شود.
ه- فن اواپراتور که در پشت یخچال فریزر قرار دارد را چک و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
یخچال و ساید بای ساید چراغ هایش خاموش است.الف- لامپ را تعویض کنید.
ب- سوییچ لای درب را چک و در صورت نیاز تعویض کنید.
یخچال و ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند.الف- تنظیمات دما را چک کنید و دمای آن را کمی کمتر کنید.
ب- لاستیک دور درب بررسی شود.
ج- مطمئن شوید که درب ها به خوبی بسته می شوند.
یخچال فریزر دائما کار میکند.الف- ترموستات چک و تعویض شود.
ب- برد الکترونیکی نیاز به تعمیر دارد.

تعمیر ساید بای ساید بکو به طور تخصصی به وسیله تکنیسین تعمیرات یخچال بکو انجام می گیرد. هر گونه مشکلی که امکان دارد برای یخچال بکو به وجود آید به وسیله مرکز تعمیر آنلاین به شکل کلی برطرف می گردد.

تعمیر ساید بای ساید بکو در محل و منزل انجام می گیرد. اصلاً نیاز نیست یخچال خود را جا بجا نمایید. تنها کافیست در صورت بروز مشکل با شماره تماس (02126709158) تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو

هزینه تعمیر ساید بای ساید بکو به وسیله تکنیسین و پس از انجام کار کارشناسی خود و پیدا کردن مشکل به مشتری اعلام می گردد.

کلیه هزینه هایی که تکنیسین های نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو از مشتری اخذ می کند، هزینه تعیین شده واحد صنفی مربوطه می باشد. قبل از انجام تعمیرات، هزینه تعمیرات به مشتری اعلام می گردد. در صورت رضایت مشتری یخچال وی تعمیر می شود.

تعمیر برد ساید بای ساید بکو(Beko)

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو به شکل گسترده کلیه بردهای الکترونیکی ساید بای ساید بکو در تهران و کرج تعمیر می کند. تعمیر ساید بای ساید بکو به وسیله معتبر ترین شرکت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی.

هر گونه مشکلی که برای برد الکترونیکی یخچال بکو پیش آمده باشد در مرکز تعمیر آنلاین قابل تعمیر می باشد.

دوستان محترم تعمیر برد ساید بای ساید بکو خیلی از تعویض آن مقرون به صرفه تر می باشد. چونکه حداقل 60% در هزینه های شما صرفه جویی می شود. در صورت بروز مشکل در برد ساید بای ساید بکو می توانید با شماره تماس(02126709158) تماس حاصل نمایید.

تعویض کمپرسور ساید بای ساید بکو در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو

تعویض کمپرسور ساید بای ساید بکو نیازمند تخصص می باشد و هرگونه اشتباهی به دستگاه شما آسیب می رساند، به همین دلیل برای حفظ کیفیت دستگاه خود حتماً از خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو بهره مند شوید، در ادامه توضیح کوتاهی درباره ی کمرسور پرداخته ایم.

-کمپرسور ساید بای ساید بکو از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هردو بخش درون پوسته ای فولادی قرار دارند.

-بخش الکتریکی در اغلب یخچال های بکو یک الکتروموتور از نوع آسنکرون می باشد که وظیفه به حرکت درآوردن بخش مکانیکی را برعهده دارد.

-بخش مکانیکی در کمپرسورهای یخچال بکو شامل سیلندریست که پیستون آن به وسیله هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

ارورها و ایرادات رایج  ساید بای ساید بکو

ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو شامل مواردی می شود که ممکن است برای تمامی یخچال فریزر های ساید بای ساید به وجود بیاید.

بنابراین اگر بر روی پنل دستگاه شما کدهای خطا به نمایش درآمد اتفاق عجیبی نیست. با یک بررسی و تحلیل دقیق می توانید آنها را برطرف کنید‌.

ارور یا کد خطا چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید این است که ارور یا کد خطا چیست و چرا در نوازم برقی مورد یخچال ساید بای ساید بروز می‌کند .

در ابتدا باید ببینیم که ارور یا کد خطا مجموعه‌ای از حروف یا اعداد هستند که به صورت یک رمز به نمایش درمی‌آیند و به شما هشدار می‌دهند که یکسری از آسیب ها و ایرادات برای یخچال ساید بای ساید شما به وجود آمده است و باید هرچه سریع‌تر آنها را برطرف کنید.

گاهی اوقات اعلان هشدار خبر از یک مشکل جدی می دهد. گاهی اوقات هم اینگونه نیست! تنها با خاموش و روشن کردن یخچال می‌توانید این خطاها را برطرف کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید علت ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو چیست با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم‌.

بررسی ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو

در صورتی که می خواهید به تفسیر ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو بپردازید و با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده اید باید به شما بگوییم که عوامل متعددی در ایجاد این مشکل در دستگاه شما تاثیرگذار هستند.

به همین دلیل کدهای خطای نمایشی بر روی پرده دستگاه شما نشان دهنده یک آسیب مشخص در دستگاه است در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

  • ارورE0 یخچال فریزر بکو

در صورتی که با ارور E0 در یخچال ساید بای ساید بکو مواجه شده اید به احتمال زیاد سنسور دمای فریزر دچار مشکل شده است بنابراین باید خطای مربوط به آن را با تعمیر و عیب یابی این قطعه انجام دهید.

راه حل برطرف کردن کد خطا E0:

اگر به دنبال یک راه حل مشخص برای برطرف کردن کد خطای E0 هستید به شما توصیه می کنیم که حتماً راه حل زیر را انجام دهید‌.

 برق یخچال را قطع کنید. اتصالات مهار روی سیم فریزر را مورد بررسی قرار دهید. با برطرف کردن مشکلات به وجود آمده برای سیم کشی های کوتاه میتوانید ایراد به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید اگر با استفاده از این روش اختلالات دستگاه نشدند به احتمال زیاد نیازمند تعویض سنسور دمای فریزر هستید.

  • ارور E1 ساید بای ساید بکو

در صورتی که با این کد خطا در دستگاه خود مواجه شده اید سنسور دیفراست یخچال دچار مشکل شده است و به همراه آن علائمی مانند یخ زدگی قسمت داخلی و پایین آمدن بیش از اندازه دما اتفاق می افتد.

یک راه حل مشخص برای این کد خطا وجود دارد و آن این است که بلافاصله برق دستگاه را قطع کنید. در صورتی که اتصالات مربوط به سنسور دیفراست را بررسی کردید و مشکل به وجود آمده برطرف نشد باید سنسور دیفراست را مورد تعویض قرار دهید.

  • ارور E3 ساید بای ساید بکو

یکی از ارور ها و ایرادات رایج در ساید بای ساید بکو ارور E3 می باشد که به دلیل وجود آسیب اختلال برای سنسور دمای یخچال به وجود می آید به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که در صورت مواجهه با این مشکل و اختلال در دمای یخچال حتما به یک مرکز معتبر و تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بکو مراجعه کنید.

یک راه حل مشخص که می‌توانید آن را برای برطرف کردن کد خطا امتحان کنید، بررسی اتصال سنسور دمای یخچال است. اگر با انجام این کار مشکل برطرف شد حتماً به مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو مراجعه کنید.

  • ارور E4 ساید بای ساید بکو

یکی از مهمترین ارورها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو ارور E4 است که به دلیل وجود آسیب برای هیتر دیفراست به وجود می آید.

برای اینکه از وجود آسیب در این قطع مطمئن شوید ابتدا اتصالات هیتر دیفراست را مورد بررسی قرار دهید اگر مشکلی در آنها وجود داشت و نیازمند بررسی و عیب یابی دقیق و حتی تعویض سیم کشی ها و اتصالات مربوط به هیتر هستید.

  • ارور E8 ساید بای ساید بکو

یکی دیگر از ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو ارور E8 است. در صورت مواجهه با این کد خطا به احتمال زیاد سنسور یخساز دستگاه شما دچار مشکل شده است و باید اقدامات لازم جهت عیب یابی و برطرف کردن مشکل را انجام دهید.

کارشناسان متخصصین نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو به شما کمک می کند تا هرگونه مشکل و ایراد به وجود آمده برای یخچال فریزر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنید.

با ما تماس بگیرید

اگر با ارور ها و ایرادات رایج ساید بای ساید بکو مواجه شده اید و توانایی تفسیر آنها را ندارید یا راه حل های مختلف مانند قطع کردن برق یا خاموش کردن دستگاه را امتحان کرده‌اید.

اما مشکل شما برطرف نشده است با تکنسینهای نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو تماس بگیرید تا با بررسی و عیب یابی دقیق علت نمایش ارور ها را بررسی و آنها را برطرف کنند.

تعمیر ساید بای ساید بکو در تهران

یکی از دغدغه های فکری دارندگان یخچال ساید بای ساید بکو موقع خرابی پیدا کردن یک نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید بگو در تهران و تعمیرکاران متخصص در این زمینه می باشد، در اینجا شما را با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر یخچال‌سایدبای‌ساید بکو آشنا خواهیم کرد، با انتخاب مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو دیگر نگران مشکلات دستگاه خود نباشید.

اینجا یک نمایندگی مجاز تعمیریخچال‌ ساید بای ساید بکو در تهران می‌باشد، برای بهره‌گیری از خدمات ما شما می‌توانید با شماره ‌گیری تلفن‌(02126709158) مجموعه یا به‌صورت آنلاین درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار برند موردنظر ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک تعمیرکار متخصص یخچال ساید به محل شما اعزام خواهد شد.ما خبره‌ترین تعمیرکاران متخصص خدمات تعمیر یخچال سایدبای‌ساید بکو  در تهران را به محل شما اعزام می‌کنیم .

تا از بالاترین کیفیت خدمات با مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند گردید.مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو به‌صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی و پشتیبانی خدمات ارائه شده می‌باشد.

تعمیر ساید بای ساید بکو در منزل در تهران

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو یکی از نمایندگی های مجاز  تعمیر ساید بای ساید بکو در تهران و مطمئن ترین گزینه برای تعمیر و نگهداری یخچال ساید بای ساید بکو در منزل شما و کادر متخصص تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو  در تهران می باشد.

هدف مجموعه ما  ارائه خدمات درب منزل، صرفه جویی در  هزینه، جلوگیری از اتلاف وقت و آسیب ناشی از جابجایی نامناسب دستگاه و دریافت خدمات با کیفیت در محل از کارگاه های تخصصی این حوزه می باشد، کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو  زیر نظر مستقیم شما انجام می شود.

بنابراین اگر در منزل خود یخچال ساید بای ساید دارید و متوجه نقص  عملکرد یا خرابی قطعات دستگاه خود شدید، لطفا با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو (02126709158) تماس حاصل نمایید تا مجرب ترین افراد واجد شرایط را در زمینه تعمیر ساید بای ساید بکو در منزل را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم.

توجه داشته باشید که تعمیرگاه های تخصصی مرکز نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو با اولویت تعمیر قطعات معیوب دستگاه را انجام خواهند داد. اما گاهی اوقات قطعه قابل تعمیر نیست. در این صورت، مکانیک قطعه را جایگزین می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو تضمین می کند که تعمیرکاران ساید بای ساید در مجموعه تعمیر آنلاین از قطعات فابریک و اصلی برای تعویض قطعات یخچال شما استفاده می کنند و در پایان تعمیر فاکتور و ضمانت رضایت صادر می کنند. یخچال ساید بای ساید خود را به کارشناسان مرکز تعمیر آنلاین بسپارید.

وظایف نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بکو

-ارائه آموزش های استاندارد به تکنسین های متخصص

-ارائه گارانتی و فاکتور بعد از پایان کار

-استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در صورت تعویض قطعه

-تعمیرکاران مرکز تعمیر آنلاین ضمن رعایت کلیه حقوق مشتریان، متعهد شده اند تا نکات زیر را مورد توجه خود قرار دهند:

-رعایت زمان جهت انجام درخواست مشتری

-سرعت عمل بالا موقع فعالیت

­-برخورد صحیح و درست با مشتری

-رعایت نکات بهداشتی و منظم بودن در هنگام کار

جهت ثبت سفارش به صورت تلفنی از طریق شماره تماس (02126709158) و هم بصورت آنلاین از طریق فرم ثبت درخواست صورت می گیرد.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید