آوریل 4, 2022

تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت در مرکز معتبر و مجهز تعمیر آنلاین صورت می‌گیرد اگر با آسیب دستگاه خود روبرو شده اید و نمی دانید که چگونه باید آن را برطرف کنید حتماً سری به مرکز ما بزنید. این مرکز از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر چرخ گوشت در شهر تهران می باشد که می تواند به صورت کاملاً تخصصی تعمیر انواع اختلالات به وجود آمده برای دستگاه شما بپردازد.

 این اختلالات ممکن است برای قسمت خاصی از چرخ گوشت شما اتفاق بیفتد. برای چرخ گوشت های برقی مشکلات بیشتری نسبت به چرخ های دستی وجود دارد زیرا نسخه های برقی دارای عناصر بیشتری هستند.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

در اینجا برخی از رایج ترین مشکلاتی که با آسیاب دارید آورده شده است. شماره تماس نمایندگی تعمیر چرخ گوشت در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد شما می توانید برای دریافت خدمات مختلف تعمیر با مرکز ما تماس بگیرید.

مشکل سر و تعمیر چرخ گوشت

سر آسیاب ممکن است هر از گاهی خراب شود. وقتی گوشت را چرخ می کنید، آنطور که می خواهید تمام نمی شود. این مشکل ممکن است بافت گوشت چرخ کرده را خراب کند زیرا قوام آن از بین می رود.

همچنین، بردن یک تکه گوشت از طریق چرخ گوشت ممکن است زمان زیادی طول بکشد. این مشکل ممکن است به دلیل مسدود شدن سر با تکه های ریز چربی یا گوشت چرخ کرده رخ دهد.

سناریوی دیگر این است که شما آن را به اشتباه اجرا می کنید. در نتیجه فشار دادن گوشت و فرآوری آن سخت می شود. 

تعمیر چرخ گوشت و این که چگونه می شود به تعمیر آن پرداخت؟

مشکلات سر آسیاب بر روند صاف آسیاب آسیاب شما تأثیر می گذارد. در اینجا چند مرحله برای حل آن وجود دارد:

  • چرخ گوشت را خاموش کنید و سر آن را بردارید.
  • آن را با دقت تمیز کنید.
  • پس از خشک شدن سر آن را به درستی تعمیر کنید.
  • سر به وضعیت قبلی خود یعنی اوج عملکرد باز می گردد.

سر بر بافت گوشت تاثیر می گذارد

مشکل تیغه و تعمیر چرخ گوشت :

هنگامی که به طور منظم از چرخ گوشت استفاده می کنید، به خصوص در مورد استخوان ها باید مقداری ساییدگی وجود داشته باشد. 

در واقع، چرخ گوشت های برقی خاصی می توانند استخوان ها و گوشت های یخ زده را مدیریت کنند. پس از مدت طولانی استفاده، تیغه تیزی خود را از دست می دهد. در نتیجه کار با آسیاب با مشکل مواجه خواهید شد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر چرخ گوشت در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد شما می توانید برای دریافت خدمات مختلف تعمیر با مرکز ما تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت و تیغه ی آن :

اگر تیغه خراب شده است باید آن را تعویض کنید. از طرف دیگر، تیغه فقط مات است. می توانید آن را تیز کنید تا عملکرد آن را افزایش دهید. از طریق این ویدیو می توانید نکاتی را یاد بگیرید:

چندین روش برای انجام آن وجود دارد:

سمباده

برای تیز کردن تیغه های چرخ گوشت با سمباده ، باید:

  • تیغه را با زاویه 45 درجه روی کاغذ سنباده فشار دهید. بهتر است این کار را در یک حرکت دایره ای روی سطح انجام دهید. این مرحله نشان می دهد که چگونه کناره های تیغه ها را به طور یکنواخت تراش می دهید.
  • این کار را حدود ده بار یا تا زمانی که به وضوح مورد نظر برسید تکرار کنید.
  • یک حوله مرطوب تهیه کنید و پس از اتمام این روش، ذرات انباشته شده را در مراحل قبلی تمیز کنید.

سنگ تیز کننده

انتخاب سنگ ریزه ریز برای تراشیدن تیغه برش چرخ گوشت بسیار مهم است. برای داشتن یک روکش آینه ای روی تیغه خود، از یک سنگ 600 استفاده کنید و عملیات شستشو را تکرار کنید. در اینجا دستورالعمل های دقیق وجود دارد:

  • سنگ تراش را روی سطحی سفت قرار دهید.
  • با حرکت دادن تیغه ها به جلو و عقب، تیغه ها را صاف کنید. 
  • این روش را ده بار یا تا زمانی که به سطح مورد نظر وضوح برسید تکرار کنید.

برای تیز کردن تیغه به ابزارهایی نیاز دارید

مشکل اصطکاک و تعمیر چرخ گوشت :

سپس مسئله اصطکاک وجود دارد. هر زمان که اصطکاک وجود داشته باشد، آسیاب کردن گوشت به یک کار سخت تبدیل می شود، حتی اگر از چرخ گوشت برقی استفاده می کنید. فقدان روغن کاری ممکن است منبع این مشکل باشد.

چگونه آن را حل کنیم؟

برای جلوگیری از مشکل اصطکاک، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اجزای آسیاب را با یک روان کننده روغن کاری کنید. ابزار با گوشت در تماس خواهد بود. از این رو، روان کننده باید روغن خوراکی باشد، مانند روغن زیتون.
  • تمام اجزا را به اندازه کافی با دقت مالش دهید تا اصطکاک از بین برود.
  • قبل از آسیاب حدود سی دقیقه صبر کنید.

تعمیر چرخ گوشت و مشکل سوئیچینگ

آسیاب های دستی چنین مشکلاتی ندارند. با این حال، اگر از آسیاب برقی استفاده می کنید، ممکن است با مشکلاتی از این دست مواجه شوید. به طور معمول، این مشکلات به دلیل نقص در منبع تغذیه، کابل منبع یا موتور رخ می دهد. شماره تماس نمایندگی تعمیر چرخ گوشت در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد شما می توانید برای دریافت خدمات مختلف تعمیر با مرکز ما تماس بگیرید.

چگونه آن را حل کنیم؟

با این نکات می توانید مشکل را حل کنید:

  • دوباره بررسی کنید که از دوشاخه درست برای چرخ گوشت خود استفاده می کنید. آسیاب های مختلف نیاز به ولتاژهای متفاوتی دارند.
  • منبع تغذیه ممکن است ترک خورده باشد، فرسوده شده یا مخدوش شده باشد. باید معاینه و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
  • اگر موتور آسیاب ایراد دارد، باید با کارشناسان تماس بگیرید. شماره تماس نمایندگی تعمیر چرخ گوشت در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد شما می توانید برای دریافت خدمات مختلف تعمیر با مرکز ما تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید