اکتبر 25, 2021

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

در خرید لوازم خانگی و برقی خود به چه چیزهایی دقت می کنید؟ در خرید آن ها چه فاکتورهایی رد مد نظر دارید ؟تعداد بسیاری از ما به نوع برند، زیبایی ظاهری و فضای یک محصول دقت زیادی می‌کنیم.

اما امروزه که این لوازم توسط تعمیرکاران حرفه ای قابل تعمیر می باشند دیگر جای هیچگونه نگرانی برای خانم هایی که به فاکتور زیبایی بیشتر از کیفیت اهمیت می دهند نمی باشند ، ولی می توانند محصولی را انتخاب کنند که هم زیبایی و هم کیفیت و طول عمر مناسبی داشته باشد و هم چنین خدمات پس از فروش خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

کولر گازی هم جزو یکی از لوازم خانگی می باشد و نقش به سزایی در گرما و سرمای منزل دارد . شما می دانید که برای هر وسیله‌ای با هرکیفیتی تعمیرات لازم است و ما در این مقاله می خاهیم از تعمیر کولز گازی ال جی و مزایای آن سخن بگوییم.کولرگازی ال جی نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی دارد تا عمر زیادتری داشته باشد .

ال جی در زمینه لوازم خانگی یک برند بسیار معتبر ، شناخته شده و پرطرفدار می باشد که خدمات پس از فروش خیلی خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است . مرکز تعمیر کولر گازی ال جی در تهران تعمیرات کولر گازی شما را به صورت تخصصی به عهده گرفته است .

 شما می توانید با خیال تعمیر کولر گازی خود را به این مرکز تخصصی  بسپارید و از تعمیر شدن و کار کردن آن مثل روز اول خیال خود را راحت کنید . مرکز تعمیر کولر گازی ال جی با بیش از سال ها تجربه و محبوبیت و با وجود مهندسان ، کارشناسان و تعمیر کاران مجرب و دانا می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که کولر گازی شما مثل روز اول تعمیر شود .

این مرکز آماده پذیرفتن مسئولیت تعمیر کولر گازی ال جی شما می باشد . توجه داشته باشید که اگر کولر گازی و هر وسیله ی دیگر خود را به تعمیرکاران و متخصصان غیر حرفه ای و مبتدی بسپارید ممکن است دستگاه شما به کلی خراب شود و خسارت زیادی به شما وارد شود و یا حتی این آسیب باعث شود که کولر گازی شما دیگر قابل تعمیر کردن شما نباشد .

متخصصین تعمیر آنلاین ، پیشرو در تعمیر کولرگازی ال جی

برای همین تعمیر کولر گازی ال جی خود را به تعمیر کارانی بسپارید که در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشند و بتوانند به طور اصولی و تخصصی رو تعمیر کولر گازی ال جی منزل شما کار کنند . برای تمامی کولرهای گازی ممکن است این اتفاقات رخ بدهد که به دست تعمیر کننده گان حرفه ای قابل تعمیر می باشد . این مشکلات عبارت اند از :

۱ کولرگازی روشن نمی‌شود.

۲ _روشن شده اما شروع به کار نمی‌کند.

۳ _کولرگازی شما یکسره شده است.

۴ _سرما و باد خنک از آن خارج نمی‌شود.

۵ _با صدای بلندی کار می‌کند.

۶ _کولرگازی بوی بسیار بدی تولید می‌کند.

۷ _کد خطا روی صفحه نمایش آن ظاهر شده است.

۸ _ریموت کولرگازی از کار افتاده است .

۹ _نشتی آب دارد .

۱۰ _پایین آمدن عملکرد کولر به دلیل کثیف شدن فیلتر هوا .

۱۱ _خاموش شدن کولر و یا طبق برنامه نبودن عملکرد دستگاه به دلیل خراب شدن برد اصلی .

۱۲ _خاموش و روشن شدن گهگاهی دستگاه به دلیل مشکل در سیم کشی و بالا آمدن آمپر .

۱۳ _وجود برفک روی لوله ها یا کندانسور به دلیل کاهش میزان شارژ گاز و یا کثیف بودن فیلترها .

۱۴ _صدای غیر عادی یا لرزش به دلیل مشکل در برد اصلی، کندانسور و یا فن کولر .

۱۵ _کار نکردن فن پنل داخلی .

۱۶ _کار نکردن فن پنل داخلی به دلیل مسدود شدن یا کثیف شدن فیلتر و ….

تمامی این مشکلات گفته شده و صد ها مشکل دیگری از این قبیل نیاز به تعمیر شدن دارند تعمیر کولر گازی ال جی بسیار پیچیده است و تعمیر کردن آن نیاز به تخصص دارد و حتی در بعضی اوقات نیاز به تعویض قطعات دارد .

بسیاری از تعمیرکارن به علت صرفه جویی در هزینه از قطعات اصلی استفاده نمی کنند . اما تعمیر کاران ما در تعمیر کولر گازی ال جی شما ، فقط از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کنند .

اگر کولرگازی در منزل شما به عنوان وسیله سرمایشی و گرمایشی اصلی شما استفاده می‌شود، بهتر است خیلی هوای آن را داشته باشید. خراب شدن کولرگازی در اوج گرما یا سرما می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد و طاقت فرسا باشد .

به همین خاطر به شما توصیه می‌کنیم حتما با بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی ال جی از بروز مشکلات زیادی در این وسیله ی مهم جلوگیری کنید .

برند ال جی برای کولر گازی خود این خدمات را در نظر گرفته است که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد :

۱ _گارانتی سرویس و تعمیرات .

اگر خرابی مجدد کولر گازی ال جی شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه تماس گرفته باشید و کمتر از ۱۸۰ روز از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی ال جی تعمیر و رفع عیب دستگاه شما به صورت رایگان انجام می پذیرد .

۲ _تعیین زمان خدمات توسط مشتریان .

بعداز تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیر کولر گازی ال جی خود، تعمیرکاران این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

۳ _تعمیر در سریع ترین زمان ممکن .

مدت زمان تعمیر کولر گازی ال جی شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما این مرکز این ضمانت را به شما می دهند که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

پس برای لوازم برقی و خانگی خود اهمیت زیادی قائل شوید و برای تعمیر آن ها را به یک مرکز مطمعن و دارای تعمیر کاران حرفه ای بسپارید تا هم از رسیدن ضرر مالی به خود جلوگیری کرده باشید و هم از تعمیر شدن اصولی دستگاه خود خیالتان راحت باشد .

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید