دسامبر 30, 2021

تعمیر یخچال ادمیرال

تعمیر یخچال ادمیرال

به تعمیرات ادمیرال در تهران نیاز پیدا کرده و به دنبال یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی ادمیرال هستید؟

در صورتی که یکی از وسایل خانگی Admiral شما از جمله یخچال و فریزر،  فر، ماکروفر، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی و… دچار مشکل شده است، کافیست با کارشناسان سرویس ادمیرال تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

تعمیر یخچال ادمیرال توسط تکنسین‌های متخصص مرکز تعمیر آنلاین انجام می‌شود. روزانه تعداد زیادی سفارش توسط پرسنل ما که به عنوان پشتیبانی تلفنی فعالیت می کنند ثبت می شود.

تکنسین های متخصص پس از ثبت سفارش شما برای بررسی بیشتر برای عیب یابی دقیق دستگاه به منزل شما مراجعه می‌کنند و با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند شما را کاملاً بررسی و شناسایی آسیب می پردازند در صورتی که آسیب به وجود آمد قابل تعمیر باشد آنها فرایند تعمیر را در منزل شما انجام خواهند داد سپس پس هزینه تعمیر را پس از اتمام فرایند کار، دریافت می کنند. علاوه بر این کارت ضمانت نامه خدمات را نیز به شما ارائه می دهند.

در صورتی که پس از تعمیر با آسیب قطعه مورد تعمیر قرار گرفته رو به رو شدید از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از برگه ضمانت نامه ۶ ماه است و فقط شامل مواردی می شود که در خود برگه گارانتی ذکر شده است.

 شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی بهره مند شوید مرکز تعمیر آنلاین نه تنها به تعمیر یخچال ادمیرال بلکه سایر برند های موجود را نیز به صورت تخصصی تعمیر می کند‌. این برندها شامل سامسونگ، ال جی، دوو، بوش و… می باشد.

اینها تنها بخشی از برندهایی است که توسط مرکز تعمیر آنلاین مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد علاوه بر این ها و شرکت های مختلف دیگر نیز در لیست تعمیر مرکز ما قرار می گیرد.

اگر خواهان دریافت کلیه خدمات تعمیر از جمله یخچال و فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و غیر هستید پرسنل مرکز ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستند و سفارشات تعمیر لوازم خانگی را انجام می دهند. شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ادمیرال ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

همه ما به میزان اهمیت یخچال و فریزر در منزل خود آگاه هستید شاید بسیاری از ما در زمانی که کودک بودیم توصیه‌هایی از پدر و مادرمان دریافت کرده ایم که درب یخچال را به درستی باز و بسته کنیم.

یا زمان طولانی در را باز نگذاریم. تمامی نکات برای این بوده است که یخچال و فریزرمان دچار آسیب نشود. زیرا مواجهه با آسیب در لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر بسیار ناگوار خواهد بود. در مدت زمانی که آسیب همچنان در یخچال و فریزر وجود دارد. تمامی اعضای خانواده مستعصل هستند و نمی دانند، مواد غذایی خود را کجا نگهداری کنند‌.

اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر لوازم خانگی کلیه فرایند تعمیر لوازم شما به خصوص تعمیر یخچال ادمیرال را برعهده می‌گیرد.

شما می توانید یخچال و فریزر تعمیر شده خود را در ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید جالب این است که کلیه فرایند تعمیر زیر نظر خود شما در منزل تان انجام خواهد شد بدون اینکه نیاز به حمله دستگاه به مراکز و تعمیرگاه‌های این مرکز داشته باشید همانطور که می دانید حمل و نقل و جابجایی وسیله ای مانند یخچال و فریزر آن را متحمل آسیب های زیادی خواهد کرد از آنجایی که دست شما تعمیرلوازم خانگی است ممکن است که به جای تعمیر با یک دستگاه که دچار آسیب‌های بیشتری شده است روبرو شوید.

مدیریت مرکز ما با در نظر گرفتن تمامی این موارد، در برنامه‌ریزی تعمیر تکنیسین‌های خود تعمیر در محل را قرار داد و تاکنون مشتریان ما از این بابت رضایت کامل دارند و از مدیریت مرکز تشکر می کنند. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر یخچال ادمیرال با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

توصیه های تکنسین ها در نگهداری از یخچال ادمیرال

تکنسین های تعمیر یخچال ادمیرال همواره به مشتریان خود توصیه می کنند که تا جایی که امکان دارد از بروز آسیب در دستگاه خود جلوگیری کنند. در واقع مصداق همان جمله معروف پیشگیری بهتر از درمان است می باشد.

برای جلوگیری از بروز آسیب در دستگاه خود سعی کنید که پس از خرید آن محیط مناسبی را برای قرار دادنش انتخاب کنید این محیط باید دارای ویژگی‌های نظیره سطح صاف و تراز شده به دور از هر گونه تابش مستقیم نور خورشید دارای دمای متعادل و فاقد رطوبت باشد.

موارد دیگری نظیر نظافت سطح داخلی یخچال نیز در جلوگیری از بروز آسیب به اهمیت زیادی دارد در صورتی که به صورت مداوم یخچال و فریزر خود را با استفاده از آب مورد نظافت قرار می دهید باید بدانید که این عامل باعث آسیب به قطعات داخلی یخچال می شود.

شما می‌توانید به جای این کار از یک دستمال مرطوب و یک دستمال خشک برای تمیز کردن قفسه ها و قسمت داخلی یخچال استفاده کنیم با این کار از بروز آسیب هایی که ممکن است به دستگاه شما برسد جلوگیری می کنید.

آسیب های رایج یخچال ادمیرال

برخی از آسیب‌هایی که به یخچال و فریزر شما می‌رسد با آسیبی که به سایر یخچال ها می رسد شباهت دارد. این آسیب ها شامل برفک زدن سطح داخلی یخچال

 خراب شدن آبریز دستگاه

 خرابی لاستیک دور درب

 شکسته شدن قفسه های شیشه ای یخچال

باز شدن درب پس از بستن

 خرابی موتور

 خرابی کمپرسور

خرابی لامپ روشن کننده یخچال و… می باشد.

هزینه تعمیر یخچال ادمیرال

هزینه تعمیر یخچال ادمیرال در نهایت توسط متخصصین برند مشخص خواهد شد با اینکه کارشناسان تلفنی می توانند به صورت تقریبی هزینه تعمیر را با شما در میان بگذارند اما هزینه نهایی در حال توسط کارشناس مربوطه همان برند مشخص خواهد شد دلیل آن هم این است که تکنیسین ابتدا باید به عیب یابی دقیق دستگاه بپردازد و در صورتیکه توانست تمامی عیب های یخچال را تشخیص دهد هزینه تعمیر را به شما اعلام می کند.

و اگر قطعه‌ای به تعمیر نیاز داشته باشد آنها اقدامات لازم جهت تعویض قطعه را انجام خواهند داد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در زمینه هزینه تعمیر قطعات مختلف با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ در ارتباط باشید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید