دسامبر 31, 2021

تعمیر یخچال کنمور

تعمیر یخچال کنمور

به تعمیرات کنمور در تهران نیاز پیدا کرده و به دنبال یک تعمیرگاه معتبر لوازم خانگی کنمور هستید؟

در صورتی که یکی از وسایل خانگی Kenmore شما از جمله یخچال و فریزر،  فر، ماکروفر، جاروبرقی، ظرفشویی، لباسشویی و… دچار مشکل شده است، کافیست با کارشناسان سرویس کنمور  تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

تعمیر یخچال کنمور به وسیله کارشناسان متخصص تعمیر لوازم خانگی این برند قابل انجام است در صورتی که نیازمند دریافت خدمات تعمیر این برند هستید به شما توصیه می کنیم کتاب انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

یخچال و فریزر یکی از مهمترین وسایل هر خانه‌ای به حساب می آید اگر احساس کردید که دستگاه شما مانند گذشته کار نمی کند و دچار اختلال یا نقص فنی شده است به شما توصیه می کنیم که بدون دستکاری خودسرانه دستگاه با مرکز تعمیر آنلاین به عنوان بهترین مرکز تعمیر یخچال و فریزر در تهران تماس بگیرید و از آن ها بخواهید به عیب یابی دقیق و تعمیر دستگاه شما بپردازند‌.

تعمیر یخچال و فریزر یک امر کاملاً تخصصی است که تنها از پس تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای که در زمینه تعمیرات دارای سابقه کاری چندین و چند ساله هستند بر می‌آید. تعمیر آنلاین با وجود هزاران تکنسین متخصص و حرفه ای توانسته است به عنوان بهترین مراکز تعمیر لوازم خانگی در شهر تهران بیش از دو دهه به فعالیت حرفه‌ای بپردازد.

روند فعالیت تکنسین های مرکز تعمیر آنلاین به صورتی است که پس از تماس شما با مرکز کارشناسان خود را برای بررسی بیشتر در زمان تعیین شده به منزل شما اعزام می کنند چند تکنیک زیان مربوطه پس از عیب یابی دقیق دستگاه و بررسی تمامی جوانب کار به شما اعلام می‌کند که دستگاه شما قابل تعمیر است یا خیر اگر دستگاه قابل تعمیر باشد با استفاده از ابزار کامل تعمیر فرایند تعمیر دستگاه شما را آغاز می کنند.

در صورتی که قطعه آسیب دیده قابل تعمیر نباشد با استفاده از قطعات اصل و اورجینال قطعه آسیب دیده را تعویض می‌کنند. برای دریلفت خدمات تعمیر می توانید با شماره دفتر تعمیر یخچال کنمور با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

متداول ترین مشکلات یخچال کنمور

رایج ترین آسیب هایی که ممکن است برای یخچال و فریزر شما اتفاق بیفتد و باعث مراجعه شما به مراکز تعمیر یخچال کنمور می شود را در ادامه به صورت مختصر بررسی خواهیم کرد.

سروصدای بیش از اندازه موتور دستگاه یکی از رایج‌ترین آسیب‌هایی است که مشتریان ما به خاطر آن به مرکز مراجعه می‌کنند در واقع به وجود آمدن آسیب های مختلف در قسمت داخلی یخچال و فریزر باعث می شود که افراد به مراکز تعمیر مراجعه کنند صدای موتور یخچال در صورتی که بیش از اندازه باشد به غیر عادی بودن آن پی ببریم باید هر چه سریعتر از تکنسین متخصص تعمیر لوازم خانگی کنمور بخواهید تا به عیب یابی و بررسی دقیق دستگاه بپردازد و علت این اختلال و نقص فنی را مشخص کند.

بیشترین دلیلی که برای سر و صدای موتور وجود دارد خراب شدن یک قطعه درون موتور یخچال است یا ممکن است که در اثر جابجایی قطعات داخلی که به وسیله پیچ به یکدیگر متصل شده‌اند شل شوند و نیاز دارند تا محکم تر شوند. به هر حال دلیل آسیب هر چیزی که باشد تنها توسط تکنسین متخصص قابل رفع خواهد بود. شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال کنمور ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

هزینه تعمیر یخچال کنمور

هزینه تعمیر یخچال کنمور  به عوامل مختلفی بستگی دارد اگر می‌خواهید از تعرفه‌های تقریبی مرکز تعمیر آنلاین مطلع شوید باید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. اما باید به شما بگویم که تکنسین ها نمی توانند هزینه تعمیر را قبل از دیدن دستگاه به شما بگویند زیرا هزینه نهایی پس از عیب یابی دقیق و مشخص شدن عمق آسیب تعیین خواهد شد.

پس برای اطلاع از هزینه ها باید با مرکز تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا متخصصین خود را برای بررسی دقیق تر به منزلتان اعزام کند همانطور که گفتیم فرایند تعمیر به صورتی است که ابتدا هزینه تعمیر را به شما اعلام می کنند سپس به تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده می‌پردازند.

بررسی چند آسیب در یخچال کنمور

همانطور که گفتیم برو ساسی برای لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر بسیار آزار دهنده است است به همین دلیل باید در استفاده از آنها نکات ایمنی را رعایت کرد تا به طور مکرر دچار آسیب نشوند اما با وجود اینکه برخی از افراد بسیاری از موارد ضروری در استفاده از یخچال و فریزر را رعایت می کنند بازهم با آسیب آن روبه‌رو خواهند شد در ادامه شما را با برخی از رایج ترین آسیب های یخچال کنمور آشنا می کنیم.

وجود برفک در یخچال

دیده شدن مقداری آب در کف یخچال

داغی بیش از اندازه بدنه یخچال

وجود برق در بدنه دستگاه

خرابی آبریز دستگاه

عدم یخ زدن مواد غذایی در فریزر

خراب شدن مداوم مواد غذایی در یخچال

خراب شدن درجه تنظیم کننده دما

سروصدای بیش از حد موتور یخچال

و بسیاری از مشکلات دیگر که ما در این مقاله آنها را بیان نکرده ایم. تکنسین های تعمیر یخچال کنمور تمامی مشکلات ایجاد شده برای یخچال و فریزر شما را برطرف خواهند کرد فقط کافی است که با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید.

پیشگیری از آسیب یخچال کنمور

مطمئناً مراجعه شما به مراکز تعمیر یخچال کنمور خواسته شما نیست زیرا بسیاری از افراد که با آسیب لوازم خانگی روبرو شدند نمی‌دانند که دقیقاً به چه دلیل دستگاه شان دچار آسیب شده است اما متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی باعث رساندن آسیب و ضربه به یخچال و فریزر خود خواهند شد .

برای مثال اکثر افراد پس از خرید یخچال و فریزر کارتون محافظان را دور می‌اندازند به همین دلیل در اسباب کشی دستگاه آنها بدون کارتون خواهد بود و برخی بدون هیچ گونه محافظت دیگری اقدام به حمله دستگاه میکند که این خود باعث ضربه خوردن بدنه یا لوله های پشتی یخچال خواهد شد .

به خاطر همین تکنسین ها جهت جلوگیری از بروز آسیب های ناشی از حمل و نقل به مشتریان خود توصیه می کنند که تا جایی که امکان دارد محافظ های پلاستیکی حباب دار را دور تا دور یخچال بپیچند تا دچار ضربه نشود. جهت دریافت خدمات تعمیر با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید