آوریل 28, 2022

تعویض موتور یخچال در منزل

تعویض موتور یخچال در منزل

تعویض موتور یخچال در منزل

تعویض موتور یخچال در منزل توسط یکی از بهترین مجموعه های شهر تهران صورت می‌گیرد این مجموعه تعمیر آنلاین نام دارد و دارای بهترین و کاربلد ترین کارشناسان تعمیر و تعویض موتور یخچال می باشد.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

اگر به هر دلیلی دستگاه شما دچار مشکل شده است که می‌خواهید هرچه سریعتر مانند روز اول کار کند با کارشناسان و تکنسین های متخصص مرکز ما تماس بگیرید.

برند کمپرسورگازاجرت تعویض (تومان)قیمت کمپرسور(تومان)
سامسونگ1341.500.0003.500.000
ال جی1341.500.0003.500.000
دمپر1341.500.0002.100.000
ساب کول1341.500.0001.700.000
پاناسونیک1341.500.0002.100.000
دانفوس1341.500.0004.500.000
امبراکو1341.500.0001.850.000
کلیه قیمت ها بروز بوده و با 20% تخفیف ویژه ارائه شده است

آنها تمام تلاش خود را برای برطرف کردن کلیه مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما می کنند.

بنابراین اگر احساس می کنید که هنوز نتوانسته‌اید یک مرکز مناسب جهت تعویض موتور یخچال در منزل پیدا کنید ما به شما مرکز جامع و کامل تعمیر آنلاین را پیشنهاد میکنیم فقط کافی است که با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

یخچال و فریزر یکی از مهم‌ترین لوازمی است که در هر منزل وجود دارد از مدل های ساده تا پیشرفته تر مانند یخچال های ساید بای ساید که آپشن‌های مختلفی دارند .

اما به هر حال همه آنها از یک قطعه اصلی به نام موتور تشکیل شده‌اند که اگر به درستی کار نکند دستگاه شما کارکرد خود را به طور کلی از دست می دهد .

تعویض موتور یخچال در منزل

بنابراین اگر می‌خواهید با چنین مشکلی مواجه نشوید و دستگاه خود را هر چه سریعتر مورد تعمیر قرار دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان حرفه‌ای و متخصص مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از آنها بخواهید مشکلات به وجود آمده برای دستگاه را هر چه سریعتر برطرف کنند.

بهترین مرکز تعویض موتور یخچال در منزل

 تعمیر آنلاین یکی از بهترین مراکز تعمیر در شهر تهران است که از سال ۱۳۸۵ تا کنون سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

بنابراین اگر می‌خواهید تعمیرات مهم مانند تعویض موتور یخچال را انجام بدهید حتما از تکنیسین‌های حرفه‌ای مانند کارشناسان متخصص مرکز ما کمک بگیرید.

آنها دارای تجربه بالایی در زمینه تعویض موتور یخچال هستند و می توانند ظرف مدت کوتاهی دستگاه شما را تعمیر کنند.

دیگر نیازی به این نیست که با مراکز تعمیر متعدد تماس بگیرید و از آنها بخواهید دستگاه شما را تعمیر کنند همین که مرکز ما تماس بگیرید تکنسین ها در منزل شما حضور پیدا می‌کنند و فرایند تعمیر لوازم خانگی را آغاز می کنند.

یکی از مهمترین مزایای سپردن لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر به مرکز معین است که دیگر نیازی به حمل دستگاه داد تعمیرگاه ندارید.

کلیه فرآیند تعویض موتور یخچال در منزل صورت می گیرد بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سایر قطعات دستگاه شما مانند بدنه وارد بشود.

جای تاسف است که مراکز تعمیر عمومی خود را به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیر معرفی می‌کنند و توانایی حتی تعویض قطعات غیر ضروری تر یک وسیله را هم ندارند.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک مرکز کاملا معتبر و ناآشنا مانند تعمیر آنلاین تماس بگیرید .

از کارشناسان متخصص بخواهید برای بررسی آسیب و برطرف کردن مشکل به منزل شما مراجعه کنند و خوشبختانه تکنیسین‌های مرکز ما به اندازه که از تجربه در زمینه تعویض موتور یخچال در منزل برخوردار هستند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی به بهترین شکل ممکن موتور دستگاه شما را تعویض کنند .

شما می‌توانید برای دریافت کلیه خدمات تعمیر با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعویض موتور یخچال در منزل با بهترین ابزار صورت می‌گیرد بنابراین از بابت کیفیت تعمیر خیالتان راحت باشد.

کارشناسان ما سعی می‌کنند که برای تعمیر دستگاه شما از بهترین ابزار تعمیر استفاده کنند و تا جایی که امکان دارد از عواملی که باعث رساندن آسیب به قطعات مختلف دستگاه می‌شود خودداری می‌کنند.

شما می‌توانید برای دریافت کلیه خدمات تعمیر با مرکز ما تماس بگیرید کارشناسان و توانایی تعویض موتور یخچال در منزل را دارند و می‌توانند کلیه یخچال های موجود در بازار را به صورت کامل عیب یابی و تعمیر کنند.

فرقی نمی‌کند که یخچال شما ساده است یا ساید بای ساید اگر موتور دستگاه شما موجود باشد آنها اقدامات لازم جهت تعویض آن را در منزل خودتان انجام میدهند.

هزینه تعویض موتور یخچال در منزل

هزینه تعویض موتور یخچال در منزل در بابل متعددی بستگی دارد اگر دستگاه شما علاوه بر آسیب موتور در کارکرد قطعات دیگر هم دچار مشکل شده باشد، میزان هزینه تعمیر آن بسیار بیشتر از زمانی خواهد شد که تنها یک قطعه نیاز به تعویض دارد.

اما به هر حال تعویض موتور مانند تعویض کلیه دستگاه‌ها است افراد می‌توانند بین دو گزینه بد و بدتر بد را انتخاب کنند.

زیرا قیمت لوازم خانگی نیز امروزه با روند افزایشی روبه‌رو بوده است از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه یخچال و فریزر جدیدی خریداری کنند همان یخچال و فریزر فعلی خود را تعمیر کنند و یا اگر موتور آن دچار مشکل شده است اقدامات لازم جهت تعویض قطعه را انجام بدهند.

هزینه تعویض موتور یخچال در منزل در مرکز تعمیر آنلاین بسیار به صرفه تر از سایر مراکز است البته ما نمی‌توانیم به شما بگوییم که هزینه نهایی تعویض موتور یخچال شما چقدر می شود.

زیرا بسته به مدل و شدت آسیب میزان هزینه هم متفاوت است گاهی اوقات تنها با تعویض موتور مشکل دستگاه شما حل نمی شود.

نیاز به تعمیر قطعات دیگر هم هست از کارشناسان ما زمانی که دستگاه را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و متوجه آسیب‌های دیگر هم نشده‌اند نمی‌توانند هزینه نهایی تعویض موتور را اعلام کنند.

بنابراین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات کامل راجع به تعویض موتور یخچال در منزل با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید و کارشناسان حرفه ای ما بخواهید راهنمایی شما بپردازند.

علائم آسیب موتور یخچال

علائم متعددی در یخچال فریزر شما بروز می کند که نشان دهنده آسیب موتور دستگاه‌ها است برای مثال شما پس از خریدن یخچال و فریزر خود ممکن است با نشانه های زیر روبرو شوید.

  • سر و صدای بیش از اندازه موتور دستگاه
  • لرزش های پیاپی در یخچال و فریزر
  • وجود بوی نامطبوع در اطراف یخچال
  • و…

همه این ها می تواند نشانه آسیب  موتور یخچال شما باشد اما کاری که شما باید بکنید این است که بدون اینکه به دست آورید دستگاه خودپرداز ای با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از کارشناسان حرفه‌ای و متخصص حاضر در این مرکز بخواهید اقدامات لازم جهت تعویض موتور یخچال در منزل شما را انجام دهند.

در بسیاری از مواقع این علائم نشان دهنده آسیب شدید موتور نیست اما اگر خدایی نکرده شدت آسیب زیاد باشد و شما مجبور به تعویض موتور یخچال در منزل باشید باید از کارشناسان متخصص مرکز تعمیر آنلاین که دارای تجربه بالایی در این زمینه هستند کمک بگیرید.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید