دسامبر 28, 2022

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟ اگر شما هم با این سوال مواجه شده اید به احتمال زیاد به دنبال یک مرکز تعمیر هستید تا بتوانید مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید تا ظروف تان دچار خط و خش نشوند.

به طور کلی زمانی که ظروف شما دچار خط و خش می شوند به دلیل ظاهر نازیبا و زشتی که پیدا میکنند تمایل به استفاده از آنها نخواهید داشت؛ اما باید بدانید که راه حل این کار خرید مجدد ظروف نیست بلکه کاری که باید انجام دهید این است که با یک مرکز تعمیرات معتبر تماس بگیرید تا آسیب ها و ایرادات به وجود آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند.

بهترین مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی

مجموعه بزرگ تعمیر آنلاین به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر شهر تهران همواره آماده ارائه خدمات مختلف عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی به شما عزیزان هستند. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر می خواهید بدانید دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

پیش از اینکه تصمیم به خرید ظروف جدید بگیرید یا بخواهید دستگاه خود را کنار بگذارید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا متوجه شوید که دقیقا چه عاملی باعث ایجاد خط و خش در ظرف های شما شده است و چگونه می توانید آن را برطرف کنید.

کارشناسان و متخصصین مجموعه تعمیرآنلاین به دلیل برخورداری از دانش و تجربه تخصصی در امر تعمیر در تلاش است تا هرگونه مشکل و ایرادی که برای ماشین ظرفشویی شما به وجود آمده است را شناسایی و برطرف کنند.

بنابراین دیگر نیازی نیست که در این زمینه به مراکز تعمیر عمومی مراجعه کنید با وجود مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی دیگر نیازی به مراکز تعمیر ناآشنا و نا معتبر نیست.

تعمیر ماشین ظرف شویی در منزل

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل شما انجام می شود بدون اینکه بخواهید دستگاه خود را تا مرکز تعمیر منتقل کنید. تکنسین های متخصص از عیب یابی دقیق دستگاه شما مشخص میکنند که دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟ و چگونه می توانند آن را برطرف کنند.

  • تنوع در خدمات

مجموعه با یکی از معدود مراکزی است که به ارائه خدمات متنوع تعمیر لوازم خانگی می پردازد فرقی نمی کند که دستگاه شما دچار چه مشکلی شده است تکنیسین  های متخصص ما با وجود برخورداری از دانش و تجربه تخصصی این توانایی را دارند تا به برطرف کردن کلیه مشکلات و آسیب های به وجود آمده برای دستگاه شما بپردازند.

بررسی علت خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟ آیا دارای ماشین ظرفشویی هستید و گاهی اوقات ظروف خود را با آن می شوید احتمالاً با این سوال مواجه شده اید که دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عوامل متعددی در ایجاد این مشکل که در دستگاه شما تاثیر گذار هستند کار مهمی که باید انجام دهید این است که به تشخیص علت نهایی بپردازید و آن را برطرف کنید. برخی از رایج ترین دلایل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی را در ادامه ذکر کرده ایم.

  • استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده
  • بالا بودن دمای آب
  • آب سخت
  • چینش نامناسب ظروف در ماشین ظرفشویی
  • نامرغوب بودن ظروف

استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده

یکی از مهمترین دلایلی که میتوانیم برای خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی در نظر بگیریم استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اگر از مواد شوینده بیشتری برای شستشوی ظروف استفاده کنند ظروف درخشان تری خواهند داشت و مشکلی برای دستگاه به وجود نخواهد آمد.

اما باید بگویم که استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده باعث ایجاد اختلال در فرآیند شستشو و ایجاد خط و خش روی ظروف میشود. با انجام این کار مواد شوینده بر روی ظروف شما رسوب می‌کنند و به مرور زمان آنها را دچار خط و خش خواهند کرد.

بنابراین باید توجه داشته باشید که ابتدا از دفترچه راهنمای دستگاه خود استفاده کنید تا متوجه شوید که باید ها و نباید های استفاده از مواد شوینده به چه صورت است و چرا نباید از حجم زیاد شوینده برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

  • بالا بودن دمای آب

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟ همانطور که اشاره کردیم عوامل متعددی می تواند در ایجاد خط و خش بر روی ظروف شما در ماشین ظرفشویی تاثیرگذار باشند که یکی از مهمترین عوامل زیاد بودن دمای آب یا همان داغ بودن بیش از اندازه آن است. به طور معمول دمای آبی باید ظروف خود را با آن شستشو دهید حدود ۵۰ تا ۶۰ درجه است.

بنابراین اگر از ۶۰ درجه بیشتر شود احتمال خش افتادن بر روی ظروف و همچنین آسیب و قطعات داخلی دستگاه وجود دارد. برای اینکه مطمئن شوید دمای آب ماشین ظرفشویی چقدر است شیر آبی که نزدیکت دستگاه اس را باز کنید و مقداری از آن را در لیوان بریزید‌. اگر پس از اندازه گیری  متوجه شدید که دمای آب از ۶۰ درجه بیشتر است باید درجه آب را کم کنید تا به ظروف شما آسیب نرسد.

  • آب سخت

یکی از مهمترین دلایل خش افتادن بر روی ظروف پس از استفاده از ماشین ظرفشویی آب سخت منطقه شما است. رسوبات آب سخت یکی از عوامل مهم و قابل توجه در ایجاد خط و خش بر روی ظروف شما است که علاوه بر این به سلامت دستگاه نیز آسیب شدیدی وارد می کند.

  • چینش نامناسب ظروف در ماشین ظرفشویی

دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی چیست؟ از رایج ترین دلایلی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند چینش نامناسب ظروف در دستگاه است به گونه‌ای که اجسام تیز مانند چاقو را به صورتی در دستگاه قرار می‌دهند که به آن ها آسیب می رساند. بنابراین باید به این موضوع توجه داشته باشید که تیزی چاقو باید به سمت پایین باشد به گونه‌ای که با ظروف هیچ گونه تماسی برقرار نکند.

  • نامرغوب بودن ظروف

از مهمترین عوامل تعیین کننده خط و خش روی ظروف می‌توان به نامرغوب بودن آنها اشاره کرد. گاهی اوقات بدون اینکه متوجه این موضوع باشید به فکر تعمیر لوازم خانگی خود می افتید بدون اینکه بدانید دلیل خش افتادن ظروف در ماشین ظرفشویی نامرغوب بودن خود ظروف است.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید