نوامبر 14, 2021

رنگ درب یخچال

رنگ درب یخچال

رنگ درب یخچال

رنگ درب یخچال یکی از خدماتی است که توسط تکنسین های تعمیر یخچال و فریزر در مرکز تعمیر آنلاین صورت می‌گیرد در صورتی که به هر دلیلی درب یخچال شما دچار رنگ پریدگی و خط و خش شده است می توانید با مراجعه به مرکز ما مشکل به وجود آمده را بر طرف کنید.

یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل هر خانه‌ای محسوب می‌شود به همین دلیل سلامت تان بسیار مهم است باید تمام تلاش خود را بکنید تا از بروز آسیب هایی که باعث آسیب آن و بروز مشکل در ظاهر آن می شود خودداری کنید.

[sliders_pack id=”3365″]

به خصوص یخچال های ساید بای ساید که اکثر افراد به دلیل ظاهر لوکس آنها را خریداری می‌کنند بسیار برای افراد مهم است که دچار آسیب یا خط و خش در ظاهر نشوند.

تماس با کارگاه های شهر تهران

کارگاه شمال تهران : میدان نوبنیاد خیابان لنگری رو به روی مسجد اراج پلاک دوم همکف 02126709158


کارگاه غرب تهران : بزرگراه خرازی میدان اتریش بلوار گلها رو به روی مجتمع ورزشی تاج 02144387596


کارگاه شرق تهران : شهید حکیم شرق قنبرزاده خیابان هویزه رو به روی خیابان ویدا 02177361990


کارگاه جنوب تهران : آیت الله سعیدی ایستگاه مترو نعمت آباد خیابان سهیل مهرآور دوم 02166575825

اما متاسفانه گاهی اوقات در اثر جابجایی های مداوم که مستاجرها انجام می دهند. از لحاظ ظاهری به یخچال و فریزر آسیب وارد می شود. شما نیز می توانید با استفاده از یکسری نکات پیشگیرانه از بروز آسیب در یخچال و فریزر خود ازجمله رنگ‌پریدگی درب آن جلوگیری کنید. در ادامه برخی از مهمترین راهکارها را بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید :

تعمیر لولای درب یخچال
تعمیر فرورفتگی درب یخچال
تعمیر زنگ زدگی درب یخچال
رنگ درب یخچال
تغییر رنگ ماشین لباسشویی
تعمیر افتادگی درب یخچال

انتخاب مکان مناسب

یکی از مهمترین کارهایی که در جلوگیری از آسیب یخچال و فریزر به‌خصوص رنگ‌پریدگی درب آن کمک می‌کند. انتخاب یک محیط مناسب است برای شما پیش می آید که جای یخچال و فریزر در آشپزخانه است‌.

یک آشپزخانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا یخچال و فریزر را در آن قرار دهیم. اولین نکته‌ای که وجود دارد این است که محیطی برای قرار دادن یخچال و فریزر مناسب است‌ که از لحاظ دما قابل قبول باشد.

یعنی بسیار گرم یا بسیار سرد نباشد. از طرفی از نفوذ رطوبت نیز مطمئن شوید زیرا رطوبت باعث کاهش عمر یخچال و فریزر و آسیب رنگ درب آن می‌شود. و به ناچار مجبور می شوید به مراکز تعمیر مراجعه کنید و خدمات رنگ درب یخچال را دریافت کنید.

جلوگیری از شستشو مداوم

یکی از مواردی که به رنگ درب یخچال آسیب میرساند شستشوی مداوم و استفاده از اسکاج یا مواد شوینده نا مناسب است. هنگامی که به شستشوی درب یخچال می پردازید به مرور زمان رنگ درب آن از بین می رود.

پس به شما توصیه می‌کنیم که به جای این کار از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن استفاده کنید و سپس آن را به خوبی خشک کنید.

استفاده از محافظ در اسباب کشی

یکی از بیشترین قسمتهای یخچال فریزر که در اثر جابجایی های مداوم آسیب می بیند. درب آن است. در صورتی که از محافظ یا کارتون اصلی خود یخچال و فریزر برای جلوگیری از آسیب استفاده نکنید.

باعث می شوید که درب یخچال دچار رنگ پریدگی یا خط و خش شود. پس توجه داشته باشید که قبل از اسباب کشی از محافظ های حباب دار پلاستیکی یا کارتون خود یخچال و فریزر استفاده کنید تا نیازمند رنگ درب یخچال نشوید.

رنگ درب انواع یخچال

فرقی نمی کند که مدل یخچال و فریزر شما چه باشد در صورتی که رنگ درب آن دچار آسیب شده باشد و ظاهر یخچال شما را آزار دهد می‌توانید با دفتر تعمیر یخچال و فریزر با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس حاصل فرمائید.

امروزه تنوع محصولات لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر بسیار بالا رفته است. به همین دلیل نیازمند مراکز تعمیری هستیم که بتوانند انواع یخچال و فریزر را تعمیر کنند.

یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز موجود در شهر تهران مرکز تعمیر آنلاین است که با داشتن هزاران تکنیسین توانایی تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال و فریزر و ترمیم رنگ درب یخچال را دارند.

بنابراین می‌توانید با خیال راحت تعمیر یخچال و فریزر خود را به ما بسپارید و اگر رنگ درب یخچال دچار آسیب شده است مرکز ما را برای ترمیم آن انتخاب کنید.

هزینه رنگ درب یخچال

هزینه رنگ درب یخچال و عوامل مختلفی بستگی دارد اینکه میزان آسیب تا چه حدی است تعیین کننده هزینه تعمیر خواهد بود اگر میزان رنگ پریدگی زیاد باشد مسلما به رنگ بیشتری برای ترمیم و تعمیر نیاز دارد .

اما اگر در حد یک خط و خش یا لک باشد هزینه کمتری برای شما خواهد داد بنابراین می توانید برای اطلاع از هزینه تعمیر یخچال دفتر مرکزی تماس بگیرید شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ در تمام ساعات شبانه روز پاسخگو شما عزیزان است.

مزیت های رنگ کردن درب یخچال

رنگ درب یخچال تاثیر زیادی در زیبایی این دستگاه دارد. در صورتی که دچار کدری و رنگ پریدگی شده باشد‌‌. جلوه نا مطلوبی به آشپزخانه شما می دهد. اگر زیبایی منزل برای شما اهمیت دارد.

باید هرچه سریع تر  با مرکز ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن درب یخچال شما را رنگ کنیم‌.

به گونه ای که از روز اول هم زیبا تر شود. در صورتی که درب یخچال ساید بای ساید شما دچار زنگ زدگی، پوسیدگی، یا کدری شده است.

بهترین راه حل برای شما مراجعه به مرکز تعمیر آنلاین است. زیرا این مدل از یخچال و فریزر دارای قیمت بالایی است. و هزینه تعویض درب آن بسیار بالا است. بنابراین رنگ درب یخچال به صرفه تر از تعویض آن است.

فقط کافی است که رنگ مورد علاقه خود را به ما بگویید‌. تکنسین های ما سعی می کنند در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کار شما را انجام دهند.

از لحاظ ماندگاری، به هیچ وجه نگران نباشید زیرا کیفیت آن ها به قدری بالا است که سال های زیادی دوام می آورد. اما باید بعد از ترمیم رنگ درب یخچال نیز از آن مراقبت کنید که مجددا دچار آسیب نشود‌‌.

چرا مرکز تعمیر آنلاین را انتخاب کنیم؟

اگر یخچال و فریزر شما دچار آسیب شده باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک مرکز مناسب و معتبر برای تعمیر یخچال خود انتخاب کنید.

مرکز تعمیر آنلاین یکی از بهترین انتخاب هایی است که نی توانید بکنید. زیرا دارای تکنسین های خبره ای است که از ویژگی هایی از قبیل:

  • تجربه بالا
  • مهارت زیاد
  • سابقه کار در زمینه تعمیر
  • تجهیزات کامل
  • دانش تخصصی

با داشتن چنین ویژگی هایی این مرکز می تواند انتخاب مناسبی برای تعمیر و ترمیم رنگ درب یخچال باشد.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید