مارس 22, 2022

روش تغییر رنگ بدنه ی یخچال

روش تغییر رنگ بدنه ی یخچال

روش تغییر رنگ بدنه یخچال حتماً باید توسط کارشناسان و تکنسین های متخصص و حرفه ای انجام شود. گرایش‌ها در طراحی آشپزخانه در طول سال‌ها تغییر کرده است و لوازم خانگی زرد طلایی، سبز آواکادو و بژ را قدیمی و غیر جذاب کرده است. 

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

هنگامی که رنگ یخچال خود را برای هماهنگی با دکوراسیون مدرن آشپزخانه تغییر می دهید، باید قسمت را آستر کرده و سطح را با اسپری رنگ لوازم خانگی یا رنگ کنسرو رنگ کنید. 

رنگ اسپری لوازم خانگی محدود است، بنابراین احتمالاً باید بین سفید، سفید، مشکی یا نقره ای متالیک انتخاب کنید. اگر رنگی منحصر به فرد می‌خواهید، رنگ دستگاه رنگی در قوطی موجود است.

[sliders_pack id=”3365″]

اما نیاز به استفاده از قلم مو دارد، که اغلب منجر به علائم ضربه‌ای ناخوشایند می‌شود.تمام وسایل را از یخچال خود خارج کرده و آن را از پریز برق جدا کنید. خطوط آب متصل به یخچال را قطع کنید. شماره تماس نمایندگی تعمیر انواع یخچال و فریزر در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

  • دستگاه را روی یک کامیون دستی بلغزانید و آن را به بیرون ببرید تا آماده و رنگ شود. ممکن است به دلیل اندازه و وزن یخچال برای بردن یخچال در فضای باز نیاز به کمک داشته باشید. یک فضای گاراژ سرپوشیده تا زمانی مناسب است که منطقه تهویه مناسبی داشته باشد. اگر از اسپری رنگ لوازم خانگی استفاده می کنید، اتومبیل ها را بردارید و روی دیوارها، کف ها و اثاثیه را با ورقه های پلاستیکی بپوشانید.
  • یخچال را با آب گرم و مایع شوینده تمیز کنید. صابون را با آب سرد بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید.
  • اگر یخچال شما در نزدیکی اجاق گاز قرار داشت و با روغن پاشیده شده بود، یخچال را با یک حلال مناسب لوازم خانگی پاک کنید. قسمت جلو و کناره های یخچال را تمیز کنید. نیازی به تمیز کردن قسمت پشتی نیست زیرا آن را رنگ نمی کنید.
  • لوگوی دستگاه و هر سخت افزار دیگری را که نمی خواهید رنگ آمیزی شود، بپوشانید . اگر قصد رنگ آمیزی دسته ها را دارید، آنها را بردارید و جداگانه رنگ کنید. پشت یخچال را با ورقه های پلاستیکی بپوشانید تا رنگ روی دریچه ها، شیلنگ ها و سیم ها وارد نشود.
  • کناره ها و جلوی یخچال را به آرامی با پشم فولادی بمالید. سنباده سبک سطح را کمی زبر می کند و به پرایمر اجازه می دهد به درستی بچسبد. باقی مانده پشم فولاد را با یک پارچه تمیز پاک کنید
  • آئروسل یا پرایمر لوازم کنسرو شده را به طرفین و جلوی یخچال بمالید. رنگ آستر مهم نیست پس اگر با رنگ شما همخوانی نداشت نگران نباشید. پرایمر را با حرکات صاف و یکنواخت بمالید تا قطرات رنگ یا آثار برس رنگ کاهش یابد.
  • اجازه دهید پرایمر کاملا خشک شود. سطح آماده شده را به آرامی با پشم فولادی ریز تمیز کنید.
  • یخچال را با اسپری رنگ یا رنگ کنسرو شده رنگ کنید. رنگ را با حرکات صاف اسپری کنید، کمی از یخچال عبور کنید تا هر بار که یک ضربه جدید را شروع می کنید یک کاربرد یکنواخت داشته باشید. متوقف نشوید، دست خود را استراحت دهید و در وسط یخچال مجدداً راه اندازی کنید وگرنه هنگام راه اندازی مجدد، پاشیده شدن های نامطلوبی خواهید داشت.
  • رنگ کنسرو شده را با یک برس رنگ، با استفاده از ضربات عمودی طولانی برای صاف کردن رنگ اعمال کنید. از ضربات مورب یا متقاطع که می تواند منجر به علائم ناخوشایند شود، خودداری کنید. قبل از برداشتن نوار نقاش از مناطق پوشیده شده، اجازه دهید رنگ کاملا خشک شود.

هزینه تغییر رنگ بدنه یخچال

هزینه تغییر رنگ بدنه یخچال به عوامل مختلفی بستگی دارد در صورتی که می خواهید این کار را با یک هزینه بسیار مناسب انجام دهید به شما توصیه می کنیم که با مجموعه تعمیر آنلاین تماس بگیرید کارشناسان متخصص و حرفه ای حاضر در این مرکز تمام تلاش خود را می‌کند تا دستگاه شما را مانند روز اول تعمیر کنند.

در صورتی که بخواهید رنگ بدنه یخچال را به صورت کامل تغییر دهید آنها از بهترین و مناسب ترین متریال برای انجام این کار استفاده می‌کنند هزینه تغییر رنگ بدنه یخچال و روش تغییر رنگ بدنه یخچال توسط کارشناسان متخصص مرکز تعمیر آنلاین مشخص می‌شود.

بنابراین اگر می خواهید از هزینه ها مطلع شوید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا تکنیسین‌های ما به صورت دقیق شما را راهنمایی کنند. اگر خواهان تغییر رنگ درب یخچال خود هستید با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

اهمیت تغییر رنگ بدنه یخچال

روش تغییر رنگ بدنه یخچال را برای شما توضیح دادیم اما ما در اینجا قصد داریم تا شما را با اهمیت تغییر رنگ بدنه یخچال آشنا کنیم بسیاری از افراد به دنبال این هستند که رنگ بدنه یخچال خود را تغییر بدهند.

زیرا سال‌های زیادی است که با این رنگ بدنه یخچال زندگی کردند و تمایل دارند که تغییراتی در آن ایجاد کنند تغییر دادن رنگ یخچال مانند تعویض آن است زیرا شوروحالی به آشپزخانه شما می بخشد و باعث می شود که انرژی خانه شما چندین برابر شود.

مخصوصاً اگر بدنه آن پر از خط و خش و رنگ پریدگی باشد این می تواند ظاهر آن را بسیار شیک تر و مناسب تر جلوه دهد تصور کنید که تمامی وسایل منزل شما شیک و به روز است اما یخچال و فریزر رنگ پریده شده است آیا بهتر نیست که با سپردن های یخچال خود به دست کارشناسان متخصص تغییراتی در آن ایجاد کنید؟

تمامی طراحان و کارشناسان زیبایی منزل تلاش می‌کنند که با هزینه‌های اندکی تغییرات زیادی را در منزل شما ایجاد کند بنابراین اگر می خواهید بدون اینکه یخچال خود را تعویض کنید و هزینه‌های بالایی برای خرید مجدد آن انجام دهید.

از خدمات رنگ آمیزی و تغییر رنگ بدنه یخچال توسط کارشناسان متخصص مجموعه ما بهره مند شوید آنها می‌توانند یخچال شما را مانند روز اول برنامه‌ریزی کنند و برای این کار به شما کاتالوگ رنگ ها را ارائه می‌دهند شما میتوانید از بین آن ها رنگ مورد نظر را انتخاب و یخچال خود را مانند روز اول تحویل بگیرید. شماره تماس نمایندگی تعمیر انواع لوازم خانگی در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید