اکتبر 14, 2022

علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟

علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟

علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟ این یکی از رایج ترین و متداول ترین سوالاتی است که بسیاری از کاربران و مشتریان پس از تماس با مجموعه از ما میپرسند. آنها می خواهند بدانند که چه دلیلی دارد که دستگاه آنها گاهی اوقات دچار چنین مشکلی میشود .

آیا نحوه استفاده از آن اشتباه است یا آسیب و مشکلات داخلی برای آن به وجود آمده است برای یافتن پاسخ های خود را  انتهای مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل مختلف این مشکل را بپردازیم.

بخارشوی یکی از کاربردی ترین وسایلی است که بسیاری از افراد در منزل از آن استفاده می کنند. اما گاهی اوقات هنگام استفاده از آن متوجه می شوید که به درستی به تولید بخار نمی پردازد در چنین مواقعی ممکن است یک آسیب مشکل داخلی باعث به وجود آوردن چنین مشکلاتی برای نشده باشد که در چه مواقعی باید حتما به یک مرکز تعمیر معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا با عیب یابی دقیق مشکل برطرف کردن آسیب های داخلی دستگاه شما بپردازد.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

کارشناسان و متخصصین مجموعه تعمیر آنلاین با داشتن دانش و تجربه در زمینه تعمیر انواع بخارشوی توانایی ارائه انواع خدمات تعمیر به شما مشتریان عزیز را دارند بنابراین اگر احساس کردید که این دستگاه دچار مشکل شده است و نمی دانید چه دقیقا علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟ حتما به مرکز ما مراجعه تا کارشناسان و بررسی آسیب علت نهایی را جستجو کنند.

بررسی علت بخار ندادن بخارشوی

اگر می‌خواهید بدانید علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟ و چه عواملی باعث به وجود آمدن این مشکل شده‌اند باید به بررسی موارد جزئی و کلی و پردازیم تمامی آن ها می توانند در به وجود آوردن آسیب برای دستگاه شما تاثیرگذار باشند  پس با ما همراه باشید تا با بررسی دقیق این مشکل تمامی آسیب های دستگاه شما را برطرف کنیم.

  • گرفتگی سوراخ نازل و لوله های رابط

یکی از عوامل بخار ندادن بخارشوی گرفتگی سوراخ نازل و لوله‌های رابط است. به طور کلی می توانیم بگوییم که گرفتگی سوراخ نازل و لوله های رابط رایج ترین دلیلی مشکل است که باید هرچه سریعتر با اقدامات لازم آن را برطرف کنید برای این کار می توانید از یک سوزن استفاده و سوراخ ها را باز کنید.

  • نبود آب کافی در مخزن بخارشوی

علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟ یکی دیگر رایج ترین و مهمترین دلایل حباب ندادن بخارشوی نبود آب کافی در مسکن این دستگاه است در صورتی که مسئله دستگاه را کاملا پر نکرده باشید ممکن است که بخار کافی تولید نشود در چنین مواقعی پس از بررسی لوله های رابط و سوراخ نازل مخزن آب و بررسی کنید اگر آب در آن کم است یا وجود ندارد آن را پر کنید.

  • درپوش ها را چک کنید

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که کلیه درپوش های دستگاه بسته باشد. در غیر این صورت ممکن است که بخار کافی از دستگاه خارج نشود. پس توجه کنید که حتما قبل از استفاده از دستگاه خود علاوه بر پر بودن مثانه آب در گوش ها را به درستی چک کنیم و بسته بودن آنها مطمئن شوید.

  • گرفتگی دهانه بخارشوی

علت بخار ندادن بخارشوی چیست؟ گرفتگی دهانه بخارشوی میتواند یکی از دلایل رایج دستگاه باشد و ممکن است باعث عدم تولید بخار کافی شود پس سعی کنید که به جای استفاده از آب عادی از آب مقطر استفاده کنید آب لوله کشی باعث ایجاد رسوبات در دهانه بخارشوی می شود و به مرور زمان این گرفتگی مانع از خروج بخار از دستگاه خواهد شد پس این توضیحی کارشناسان تعمیر را جدی بگیرید و به جای استفاده از آب لوله کشی از آب مقطر استفاده کنید.

  • آب کاملاً داغ نشده است

علت بخار ندادن بخارشوی می تواند داغ نشدن کافی آب در مخزن باشد هر چه میزان آبی که در دستگاه است اندازه کافی داغ نشده باشد شما توانایی استفاده از آن را ندارید و به اندازه کافی بخار در دستگاه شما تولید نمی شود .

از این رو به شما توصیه می کنیم که حتما کمی صبر کنید تا آب دستگاه به اندازه کافی داغ شود سپس از آن استفاده کنید. کارشناسان و متخصصین توصیه می‌کنند که حتی الامکان از استفاده از مواردی که باعث رساندن آسیب به دستگاه می‌شود خودداری کنند و برای برطرف کردن مشکلات دستگاه بر اساس راهنمایی و عملکرد کارشناسان تعمیر عمل کنند و اگر مشکل به وجود آمده اساسی بود حتماً برای برطرف کردن آسیب با مراکز تعمیر تماس بگیرند.

  • گرفتگی فیلتر

علت بخار ندادن بخارشوی میتواند گرفتگی فیلتر این دستگاه باشد همانطور که گفتیم عدم استفاده از آب مقطر باعث جمع شدن رسوب در ورودی بخارشوی ها که علاوه بر این فیلتر نیز دارای رسوب می شود و مانع خروج بخار از دستگاه خواهد شد بنابراین سعی کنید به جای استفاده از آب معمولی از آب مقطر استفاده کنید و اگر با گرفتگی فیلتر مواجه شده‌اید. آن را خارج کنید و پشت آن را به درستی تمیز کنید.

تعمیر یخچال پروفایل

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید