دسامبر 7, 2022

علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟

علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟

علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟

علت جمع شدن آب زیر جا میری و کف یخچال و ساید چیست؟ ممکن است پس از باز کردن درب یخچال من بیرون کشیدن جامی متوجه شوید که حجم زیادی آب در قسمت کف یخچال یا جامیوه ای جمع شده است در چنین مواقعی این سوال برای شما پیش می‌آید به دنبال پاسخ آن هستید؛

زیرا می خواهید هر چه سریع تر مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید. تیم تعمیرآنلاین در کنار شما است تا پاسخ سوالات رایج مرتبط با آسیب لوازم خانگی را به شما بدهد بنابراین با ما همراه باشید تا به بررسی مشکلات به وجود آمده برای یخچال و فریزر شما که باعث جمع شدن آب در کفی دستگاه می شود بپردازیم.

علت جمع شدن آب در کف یخچال های معمولی

یخچال فریزر های معمولی معمولاً از دو قسمت جای یخی و یخچال تشکیل شده‌اند. این نوع از یخچال فریزر ها از یک صفحه تشکیل شده‌اند که به جذب گرما و رطوبت می پردازند. اینو تو بد به شکل شبنم و برفک در می آید و باعث می شود که آب موجود در دستگاه تخلیه شود.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

در حالت استراحت این آب به روی کاسه موجود بر کمپرسور روانه می شود تا بر اثر حرارت موتور بخار شود. در صورتی که مسیر تخلیه دستگاه مسدود یا یخ زده باشد؛ از مسیر اصلی خود خارج و از طریق ناودان تخلیه می‌شود. این یکی از مهمترین دلایل جمع شدن آب در کف یخچال یا جامیوه ای دستگاه شما است.

برای برطرف کردن مشکل نشت آب در قسمت کف یخچال و جا میوه ای کاری که باید انجام دهید این است که محل تخلیه را پیدا کنیم و اگر مسیر آن به وسیله آشغال مسدود شده باشد آن را باز کنید. علاوه بر این ممکن است مسیر تخلیه دچار یخ زدگی شده باشد که در چه مواقعی توصیه ما به شما این است که به یک مرکز تعمیر تخصصی مراجعه کنید زیرا احتمال بروز آسیب برای دستگاه شما وجود دارد.

خرابی ترموستات

علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟ همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم جمع شدن آب در کف یخچال شما از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است به خاطر همین باید به دنبال پاسخ این سوال باشید و هر چه سریعتر مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید.

در بسیاری از مواقع بروز چه مشکلی برای دستگاه شما به راحتی برطرف می شود زیرا دستگاه دچار اختلالات داخلی نشده است و تنها به دلیل انسداد باعث نشت آب در کف یخچال شده است. اما اگر مسیر تخلیه یخ زده باشد احتمالاً یکی از مهمترین قطعات دستگاه یعنی ترموستات دچار مشکل شده و باعث ایجاد چنین اختلالی برای دستگاه شما شده است.

ترموستات چیست و چه کارایی دارد؟

ترموستات یکی از مهمترین قطعات موجود در یخچال و فریزر است که به تنظیم دعوا و خنک کردن موتور می پردازد بنابراین اگر این قطعه هر دلیل دچار مشکل یا آسیب شود احتمال بروز یکسری از علائم در دستگاه شما وجود دارد. برای مثال ممکن است با مشکلاتی نظیر کاهش افزایش دمای یخچال یا جمع شدن آب در جامیوه ای مواجه شوید.

تعمیر یا تعویض ترموستات یخچال علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید

همانطور که در پاسخ به سوال علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟ به این موضوع اشاره کردیم که یکی از مهم‌ترین دلایل این مشکل وجود آسیب یا اختلال در ترموستات یخچال فریزر یا ساید شما است. بنابراین باید هرچه سریعتر به یک مرکز تعمیر تخصصی در شهر تهران مراجعه کنید تا با انجام اقدامات ضروری مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما را برطرف کند.

کارشناسان تکنسین های متخصص و کاربلد مجموعه تعمیرآنلاین به دلیل برخورداری از دانش و تجربه تخصصی در زمینه تعمیر انواع ترموستات به شما این امکان را می‌دهند تا از فرایند تعمیر تخصصی به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

بنابراین به جای اینکه به مراکز تعمیر عمومی مراجعه کنید یا خودتان دست به کار شوید حتما با مرکز ما تماس بگیرید تکنیسین ها هر چه سریعتر برای ارائه خدمات منزل شما مراجعه و فرایند عیب یابی و تعمیر ترموستات را آغاز می‌کنند.

خرابی المنت علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید

یکی دیگر از مهمترین قطعاتی که می تواند علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید باشد؛ الماس از این قطعه با کنترل دمای یخچال و ایجاد حرارت برای آب کردن برفک ها به دستگاه این امکان را می دهد تا فراینده آب کردن برفک و تخلیه آن را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد اما اگر این قطعه دچار مشکل شود ممکن است علائم زیادی در دستگاه برود کند که یکی از مهم‌ترین آنها جمع شدن آب در کف یخچال یا جا میوه ای است.

کارشناسان متخصص مجموعه تعمیرآنلاین پس از بررسی آسیب المنت تصمیم میگیرند که آن را تعویض یا تعمیر کنند بنابراین برای دریافت خدمات تعمیر المنت به مجموعه تعمیر آنلاین مراجعه یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خرابی برد الکتریکی علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید

علت جمع شدن آب زیر جامیوه ای و کف یخچال و ساید چیست؟ همانطور که در قسمت قبل هم اشاره کردیم یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما به وجود بیاید و باعث ایجاد اختلالات زیادی برای آن شود، خرابی برد الکتریکی از این قطعه تاثیر بسیار زیادی در فرایند ه برفک زدایی دستگاه برعهده دارد بنابراین وجود هرگونه آسیب در این قطعه می تواند علت جمع شدن آب در زیر جامیوه ای و کف یخچال باشد.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید