اکتبر 12, 2022

علت سر و صدای زیاد جارو برقی

علت سر و صدای زیاد جارو برقی

علت سر و صدای زیاد جاروبرقی می تواند به دلیل مشکلات مختلفی باشد که برای قطعات داخلی دستگاه شما به وجود آمده است. بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که با یک مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا اگر آسیب یا مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمده است ان را بر طرف کند.

کارشناسان و متخصصین مجموعه ما دارای مدارم تخصصی در زمینه تعمیر هستند بنابراین می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی در این زمینه با ما تماس بگیرید‌.

مجموعه حرفه ای تعمیر آنلاین با داشتن بهترین و کاربلد ترین کارشناسان و متخصصین تعمیر این توانایی را دارد که کلیه مشکلات دستگاه شما را برطرف کند‌. کارشناسان ما از ابزار کاملا حرفه ای و تخصصی برای این کار استفاده می کنند از این رو می توانید با خیال راحت به کارشناسان ما اعتماد کنید و برای کسب اطلاعات لازم راجع به عرت سر و صدای زیاد جاروبرقی با ما تماس بگیرید‌.

بسیاری از افراد هنگام استفاده از جاروبرقی با مشکلاتی نظیر سر و صدای زیاد دستگاه مواجه می شوند. اولین چیزی که به ذهن آن ها می رسد این است که چه چیزی باعث ایجاد این مشکل شده است.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

شاید یک شی در لوله یا خرطومی  دستگاه گیر کرده است بنابراین اقدامات لازم جهت خارج کردن شی را انجام می دهند. اما در بسیاری از موارد علت این مشکل می تواند آسیب ها و اختلالاتی باشد که برای قطعات مختلف دستگاه شما به وجود آمده است .

پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که با مرکز ما تماس بگیرید تا کارشناسان حرفه ای ‌و کار بلد خود را جهت عیب یابی به منزل شما اعزام کنیم آن ها برای بر طرف کردن مشکلات مختلف دستگاه شما آمادگی دارند و پس بررسی دستگاه می توانند تشخیص بدهند که علت سر و صدای زیاد جاروبرقی چیست. مرکز و مجموعه حرفه ای تعمیر آنلاین با داشتن ابزار پیشرفته جهت تعمیر لوازم خانگی سرعت تعمیر دستگاه شما را بالا می برند.

چرا مرکز تعمیر آنلاین

  • ارائه خدمات تعمیر در منزل مشتری

اولین و مهم ترین ویژگی مجموعه ما ارائه خدمات تعمیر در منزل مشتری است با این حساب برای تعمیر دستگاه خود دیگر نیازی به جابه جایی آن تا مرکز تعمیر ندارید. تخصص کارشناسان ما در زمینه تعمیر جاروبرقی بسیار زیاد است بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه خود را  جهت تعمیر به ما بسپارید.

ارائه ضمانت نامه خدمات پس از تعمیر

یکی دیگر ویژگی های مرکز ما که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد ارائه ضمانت نامه خدمات پس از تعمیر است. کارشناسان برای اینکه خدمات مورد نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند به آن ها ضمانت می دهند که در صورت عدم بر طرف شدن مشکل دستگاه می توانید مجددا به مرکز ما مراجعه و ار خدمات تعمیر استفاده کنید‌.

جاروبرقی ممکن است به دلایل زیادی با مشکلاتی نظیر سر و صدای  زیاد موتور مواجه شود. در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها می پردازیم

  • گیر گردن شی در ورودی لوله و جاروبرقی

اولین و مهم ترین عاملی که می تواند علت سر و صدای زیاد جاروبرقی باشد همین گیر کردن شی در لوله یا ورودی جاروبرقی است. از آن جایی که جاروبرقی مبرای بر طرف کردن این مشکل می توانید از یک جسم بلند برای خارج کردن شی استفاده کنید. برای مثال با استفاده از یک سیخ می توانید شی را خارج کنید.کش بالایی دارد اگر جسم خارجی در آن قرار بگیرد باعث ایجاد سر و صدای زیاد در دستگاه می شود.

وجود اسیب یا مشکل برای موتور دستگاه

یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است باعث ایجاد سر و صدای زیاد در جاروبرقی شود. وجود مشکل یا آسیب در موتور جاروبرقی است.‌همانطور که می دانید موتور اصلی ترین و مهم ترین قطعه یک دستگاه محسوب می شود.

بنابراین اگر دچار مشکل شود باید برای عیب یابی و بر طرف کردن آسیب به مراکز تعمیر معتبر و مجاز مراجعه کنید‌. در صورت بروز مشکل برای این دستگاه سر و صدای زیادی از آن خارج می شود پس باید آن را خاموش کنید و هرچه سریع تر به یک مرکز تخصصی تعمیر مراجعه کنید. اگر با وجود آسیب باز هم از آن استفاده کنید شدت آسیب بیشتر می شود.

نحوه استفاده صحیح از جاروبرقی

یکی از مهم ترین دلایل آسیب این دستگاه استفاده اشتباه شما از آن است. به همین خاطر باید سعی کنید شیوه استفاده از جاروبرقی تغییر بدهید. در ادامه مهم ترین موارد را بررسی می کنیم.

  • کیسه جارو برقی را هرچند مدت یکبار تمیز کنید.

اولین و مهم ترین کاری که باید انجام بدهید این است که کیسه جارو برقی را هرچندمدت یکبار تمیز کنید. علت سر و صدای زیاد جاروبرقی می تواند پر بودن کیسه باشد این عامل علاوه بر ایجاد صدا به موتور دستگاه آسیب می زند.

  • سرویس دهی مرتب

یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای محافظت از دستگاه انجام بدهید این است که هرچند مدت یکبار دستگاه را سرویس دهی کنید. این امر مانع ایجاد آسیب های شدیدتر در دستگاه شما می شود. برای مثال اگر دستگاه شما مکش کافی ندارد سعی کنید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا با عیب یابی دقیق دستگاه جلوی آسیب های شدیدتر را بگیرند.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید