سپتامبر 27, 2022

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی یکی از متداول ترین مشکلات کولر گازی است که هنگام استفاده از این دستگاه با آن مواجه می شوید. دلایل مختلفی باعث بروز این مشکل و کم شدن باد کولر گازی می شود.

اگر کولر گازی شما نیز به خوبی کار نمی کند و پرتاب باد آن بسیار کم است و می خواهید با علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی آشنا شوید، توصیه می کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی چیست؟

کم شدن پرتاب باد و قدرت کولر گازی یکی از رایج ترین آسیب هایی است که در این دستگاه دیده می شود. بسیاری از افراد هنگام مواجه  با این مشکل به این فکر می کنند که می توان با بالا بردن قدرت و سرعت کولر این مشکل را برطرف کرد در حالی که این موضوع هیچ کمکی به رفع این مشکل نکرده و تنها باعث بالا رفتن مبلغ قبض برق می شود و کاهش عمر مفید کولر گازی را به همراه خواهد داشت.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

عوامل متعددی باعث بروز این مشکل در دستگاه های کولر گازی و اسپیلت می شوند که در ادامه با برخی از این عوامل آشنا می شویم.

اهمیت سلامت کولرگازی

کولر گازی یکی از مهم‌ترین وسایلی است که امروزه در هر منزلی وجود دارد. وجود آن به خصوص در فصل گرما بیشتر از همیشه احساس می‌شود بنابراین سلامت کامل این دستگاه می تواند کمک بسیار زیادی به عملکرد طولانی مدت آن داشته باشد.

از این رو اگر شما هم دارای کولر گازی هستید احساس می کنید که مشکلاتی برای آن را به وجود آمده است که نیازمند سرویس‌دهی است سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن مجموعه تعمیرآنلاین تماس بگیرید این مرکز با داشتن کارشناس و تکنسین های حرفه ای و متخصص تمامی فرایندهای مربوط به عیب یابی و تعمیر کولر گازی را در منزل شما انجام میدهد در واقع یکی از مهمترین مزایای مجموعه ما است که جهت ارائه خدمات مختلف تعمیر لوازم خانگی به منزل مشتریان مراجعه می‌کند.

کمتر مرکزی را می شناسیم که به نیاز مشتریان و آنچه که باعث تامین آرامش آنها می شود فکر می کنند اما کلیه تکنسین ها و کارشناسانی که در مرکز تعمیر آنلاین مشغول به فعالیت هستند برای حفظ آرامش و تامین سلامت لوازم خانگی سعی می کنند که کلیه خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی را انجام بدهند.

علاوه بر این سایر لوازم خانگی نیز توسط کارشناسان ما در منزل شما مورد تعمیر و عیب یابی قرار می‌گیرند. پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. اگر می خواهید بدانید که علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی چیست با مرکز ما تماس بگیرید تا کارشناسان در این زمینه به راهنمایی دقیق شما بپردازند اما برای دریافت خدمات حتماً باید ثبت سفارش کنید.

بررسی علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی

در این قسمت سعی می کنیم که شما را با علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی آشنا کنیم گرچه عوامل متعدد دیگری هم در ایجاد این نوع مشکل تاثیر گذار است اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که شما را با مهمترین دلایل این مشکل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

  • سرویس دهی نامناسب کولر گازی

علت کم شدن باد کولر گازی می تواند سرویس دهی نامناسب و غیر منظم باشد بسیاری از افراد پس از اینکه کولر گازی خود را تهیه می‌کنند با گذشت سالها به هیچ عنوان به سرویس دهی آن می پردازند برای مثال فیلترهای خروج هوای خنک به مرور زمان کثیف می‌شوند ولی بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمی‌کنند و این غفلت و عدم توجه می تواند باعث کم شدن حجم باد کولر گازی شود.

بنابراین توصیه به شما می کنیم این است که هر چند مدت یکبار از یک مجموعه حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی کمک بگیرید تا با عیب یابی دقیق به سرویس‌دهی مرتب دستگاه شما بپردازند آنها با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند قطعات دستگاه شما را مورد بررسی قرار می دهند و اگر مشکلی در آنها وجود دارد و هر چه سریعتر برطرف شود.

از این رو برطرف کردن آسیب های جزئی مانع به وجود آمدن آسیب های بزرگتر می‌شود به همین دلیل کارشناسان ما توصیه می‌کنند که مجموعه تعمیرآنلاین را به عنوان مجری تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کنید و برای سرویس دهی با ما تماس بگیرید.

  • اختلال در موتور فن دستگاه

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی می تواند اختلال در موتور فن دستگاه باشد. الکتروموتور یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در قسمت یونیت داخلی کولر گازی قرار می گیرد اگر به هر دلیلی دچار مشکل شود بر آینده خنک‌سازی دستگاه کاهش پیدا می‌کند و به دنبال آن بادی که از آن خارج می شود بسیار کم حجم است.

بنابراین باید در چنین مواقعی از یک کارشناس متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر کولر گازی بخواهید برای برطرف کردن مشکلات دستگاه به منزل شما مراجعه کند و اگر فن  دچار مشکل شده است ایراد آن را برطرف کند.

  • کثیف شدن آواپراتور

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی می تواند کثیف شدن قسمت اواپراتور باشد. به مرور زمان پس از گذشت مدت زمان طولانی از خرید کولر گازی و آلودگی هایی که در محیط اطراف وجود دارند به سمت یونیت داخلی کولر گازی وارد می شوند و بر روی قطعاتی مانند آواپراتور می نشینند. از این رو ممکن است به مرور زمان با تجمع این آلودگی ها امکان خروج هوا کاهش پیدا کند و این امر علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی است.

  • آلودگی فیلتر تصفیه هوا

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی می تواند آلودگی بیدار تصفیه هوا باشد همانطور که می دانید یکی تر در قسمت خروجی کولر گازی وجود دارد که باید هر چند مدت یکبار مورد بررسی دقیق شما قرار بگیرد و اگر آلودگی وجود دارد آن را تمیز کنید هرچند مدت یکبار هم باید اقدام تعویض این فیلتر کنید بنابراین علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی می تواند هم این مشکل باشد که باید برای برطرف کردن آن حتما به یک مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید تا با عیب یابی دقیق اقدامات لازم جهت تعویض فیلتر و بر طرف کردن مشکلات دستگاه شما را انجام دهد.

  • نشت گاز کولر گازی

گازی که در لوله های اسپلیت در جریان اصل فرایند خنک سازی محیط اطراف را انجام می دهد در واقع زمانی که شما کولر خودرو روشن میکنید این گاز به جریان می‌افتد و با انجام یک سری از فرایندها هوای گرم به هوای خنک تبدیل می شود بنابراین می‌توانیم بگوییم که علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی می تواند نشت گاز خنک کننده از لوله ها باشد .

در چنین مواقعی باید هرچه سریعتر محله نفتی را پیدا کنید و با انجام یکسری از اقدامات این مشکل را برطرف کنیم علاوه بر این کارشناسان متخصص ما می توانند اقدام به شارژ گاز کولر شما بکنند برای این کار فقط کافی است که با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید تا کارشناسان هر چه سریع تر خود را به منزل شما برسانند.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید