سپتامبر 29, 2022

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد که ممکن است با عدم رعایت آنها باعث این مشکل شده باشید بنابراین با تشخیص زودهنگام این مشکل هر چه سریعتر ایرادات به وجود آمده را برطرف کنید.

کارشناس و تکنسین های متخصص مجموعه تعمیر آنلاین با داشتن دانش و تجربه تخصصی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی همواره آماده ارائه خدمات تعمیر به شما مشتریان عزیز هستند برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

امروزه مراکز زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به فعالیت می پردازند اما همه آنها در این زمینه مهارت کافی ندارند بنابراین باید با نگاهی تیزبینانه و انتخابی هوشمند به بررسی تمامی مراکز تعمیر بپردازید و از میان آنها بهترین مرکز تعمیر را انتخاب کنید.

مجموعه بزرگ تعمیر آنلاین از سال ۱۳۸۵ تاکنون مشغول به فعالیت در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی به خصوص تلویزیون می باشد بنابراین اگر احساس کردید که به هر دلیلی دستگاه شما دچار مشکل یا نقص فنی شده است و توانایی برطرف کردن ایرادات آن را ندارید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با یک مرکز تعمیر معتبر و مجاز در زمینه تعمیر تلویزیون تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

مجموعه ما با داشتن نمایندگی های مختلف از سراسر شهر تهران به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مراکز تعمیر سال‌های سال است که به فعالیت می‌پردازد تمامی کارشناسان در این زمینه تجربه تخصصی دارند و این امر به آنها کمک کرده است تا بتوانند در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

اگر می خواهید بدانید که علت کم نور شدن صفحه تلویزیون چیست و چگونه می توانید این مشکل را برطرف کنید کارشناسان متخصص تعمیر تلویزیون در مجموعه ما آماده ارائه خدمات تعمیر به شما عزیزان هستند فقط کافی است که با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا برای ارائه خدمات منزل به شما مراجعه کنند.

  • ارائه خدمات تعمیر در منزل مشتری

کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل مشتری انجام میشود بدون اینکه بخواهید دستگاه خود را تا مرکز منتقل کنید این امر تنها برای به دست آوردن رضایت شما عزیزان است. کارشناسان ما با داشتن دانش و تجربه بالا در زمینه تعمیر انواع برند تلویزیون این توانایی را دارند که دستگاه شما را در منزل خودتان مورد عیب یابی و تعمیر قرار بدهند.

  • ارائه ضمانت نامه خدمات پس از تعمیر

توجه داشته باشید که کارشناسان و تکنسین های متخصص مجموعه تعمیر آنلاین تمامی خدمات خودرو تضمین می کند تا شما بتوانید با خیال راحت از کلیه خدمات تعمیر تلویزیون مجموعه ما استفاده کنید بر اساس ضمانت نامه اگر دستگاه شما دچار آسیب شد کارشناسان به صورت رایگان خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند.

بررسی علت کم نور شدن صفحه تلویزیون

برای بررسی علت کم نور شدن صفحه تلویزیون باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار بدهیم و در نهایت به تشخیص نهایی آسیب دستگاه شما برسیم بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به بررسی علت کم نور شدن صفحه تلویزیون بپردازیم.

  • نامناسب بودن تنظیمات روشنایی تلویزیون

یکی از مهمترین دلایل کم نور بودن صفحه تلویزیون نامناسب بودن تنظیمات روشنایی دستگاه است اگر به درستی تنظیمات را انجام نداده باشید یا به دستکاری آن پرداخته باشید ممکن است که با مشکلاتی در نور دستگاه مواجه شوید .

برای اینکه به تنظیمات دقیق نور صفحه بپردازید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کنید تمام این موارد مرتبط با تنظیمات نور در دفترچه راهنما قرار گرفته است پس می توانید بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده کنید و به برطرف کردن مشکل به وجود آمده بپردازید.

کوچک کردن منوی تنظیمات مخصوص نور و روشنایی صفحه می توانید آن را غیر فعال کنید اگر مشکلی به وجود آمده برطرف شد مشخص می‌شود که علت کم نور شدن صفحه تلویزیون به دلیل مشکلاتی در تنظیمات دستگاه است در غیر اینصورت باید به یک مرکز تعمیر معتبر مراجعه کنید تا ایرادات به وجود آمده برای دستگاه شما را تشخیص و برطرف کند.

تنظیم سنسور اکو تلویزیون

در تلویزیون های جدید قابلیت تازه‌ای اضافه شده است که باعث می شود به تشخیص نور محیط پردازد و بر اساس آن به صورت خودکار به تنظیم نور می پردازد‌. از این رو اگر احساس کردید که نور صفحه کم شده است باید به بررسی سنسور اکو بپردازید و اگر تمایل به تنظیم خودکار نور ندارید آن را غیرفعال کنید.

  • وجود اختلال در کابل و گیرنده دیجیتال

علت کم نور شدن صفحه تلویزیون می تواند وجود اختلال در کابل و گیرنده دیجیتال باشد با این حساب اگر دستگاه شما دچار مشکل شد. باید با استفاده از دانشگاه تجربه کارشناسان تکنسین های متخصص دارند اقدام به برطرف کردن مشکلات به وجود آمده برای گیرنده دیجیتال و کابل دستگاه بکنید.

  • خرابی بک لایت تلویزیون

در صورتی که تنظیمات دستگاه خود را مورد بررسی قرار دادیم را متوجه شدید که علت کم نور شدن صفحه تلویزیون به دلیل اختلالات به وجود آمده برای تنظیمات نمی باشد احتمالا یکی از مهمترین قطعات دستگاه بک لایت تلویزیون است دچار مشکل شده است.

بنابراین باید از یک کارشناس تکنیکی متخصص افتخاری با بررسی کیفیت و نحوه کارکرد دستگاه مشکل به وجود آمده برای آن را برطرف کند گاهی اوقات نیازمند تعویض قطعه خواهید بود که کارشناسان متخصص مجموعه تعمیر آنلاین با داشتن تجربه و دانش تخصصی در این زمینه اقدامات لازم جهت تعویض قطعه را انجام می دهند.

تعمیر ساید بای ساید زیمنس

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید