نوامبر 4, 2022

علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسوساز

علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسوساز

علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسو ساز به موارد مختلفی بستگی دارد گاهی اوقات شما برای استفاده از این دستگاه بسیار مشکل می شوید ولی نمی دانید که در ایران به چه علت این آسیب برای دستگاه شما به وجود آمده است.

بنابراین باید با بررسی دقیق تر و استفاده از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ای که دارای تجربه و دانش تخصصی در این زمینه هستند تمام ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید.

امروزه مرکز تعمیر آنلاین به عنوان یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر در شهر تهران سال‌های سال است که به فعالیت حرفه‌ای می پردازد تمامی افرادی که با مشکلاتی در لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی خود مواجه می شود با کارشناسان و مشاوران حرفه ای و کاربلد مجموعه تماس میگیرند تا کلیه آسیب ها و ایرادات به وجود آمده برای دستگاه آنها را تشخیص و در مدت زمان کوتاهی برطرف کنند.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

آنها در این زمینه مهارت کافی دارند و با تمامی دلایل آسیب و کار نکردن لوازم آشنایی دارند و بنابراین بهتر است که از همان ابتدا کار را به کاردان بسپارید از دانش و تجربه کارشناسان کمک بگیرید که در صدد ارائه خدمات تعمیر و مشتریان خود هستند .

تکنیسین‌های مجموعه تعمیر آنلاین در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی آموزش دیده اند و این امکان را دارند که به عیب یابی جهت سرویس دهی دستگاه بپردازند از این رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر با مشکلات مختلفی در دستگاه اسپرسو ساز خود روبرو شده اید و می خواهید بدانید که علت گرم شدن پمپ آب اسپرسو ساز چیست حتما با ما در تماس باشید.

بر طرف کردن مشکلات اسپرسوساز

 اسپرسو ساز یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که در بسیاری از مشاغل به خصوص افرادی که دارای کافی شاپ هستند مورد استفاده قرار می گیرد‌. بنابراین شما می‌توانید ی برطرف کردن مشکلات آسیب‌های آن به افرادی مراجعه کنید که در این زمینه تجربه و مهارت دارند .

کارشناسان متخصص مجموعه تعمیرآنلاین توانایی تعمیر تخصصی انواع دستگاه اسپرسو ساز را دارند و اگر نمی دانید که علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسو ساز چیست کارشناسان با بررسی دقیق تمامی قطعات این دستگاه سعی می‌کند که به علت یابی آن بپردازند و مشخص کنند که دقیقاً چه قطعه ای در ایجاد آسیب تاثیر گذار بوده است.

دستگاه اسپرسو ساز شما به صورت روزانه قهوه های خوب و مناسبی را برای شما آماده می‌کند اما گاهی اوقات متوجه می شوید که مانند همیشه آب گرم می شود و مشکلاتی در دستگاه دفع افتاده است همانطور که قبلا هم اشاره کردیم مشکلات بوت جاوری در بسیاری از دستگاه‌های اسپرسوساز وجود دارد که به دلیل عدم توجه کافی به جرم گیری و نگهداری درست از آن اتفاق بیفتد اما این تنها دلیل نیست. بنابراین با ما همراه باشید تا به بررسی تمامی عوامل و مشکلات تاثیر گذار در گرم کردن پمپ آب در اسپرسو ساز بپردازیم.

 بررسی علت گرم شدن پمپ آب در دستگاه اسپرسو ساز

برای اینکه به بررسی علت گرم نشدن پمپ آب در اسپرسو ساز بپردازیم باید به تمامی موارد توجه کافی داشته باشیم برخی از مهمترین دلایل آن را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم پس با ما همراه باشید‌.

  • خرابی کلید ها

کلید روشن کردن با گذشت زمان چاره فرسودگی و مشکلات متعددی می شود ممکن است متوجه شوید که به درستی روشن یا خاموش نمی شود برابر این وجود مشکل یا ایراد در این عملکرد باعث می شود که دستگاه شما حین فعالیت و کار کردن خاموش شود و دیگر هیچ گونه گرمای تولید نکند به همین دلیل آب در اسپرسو ساز به اندازه کافی داغ نخواهد شد شما می توانید قهوه ساز خود را به کمک تکنسین های تعمیرآنلاین با تعویض کلید روشن و خاموش دستگاه مورد تعمیر قرار بدهید.

  • فیوز حرارتی در داغ شدن قهوه اسپرسو ساز

علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسوساز می‌تواند به دلیل خرابی فیوز حرارتی دستگاه باشد این فیوز به صورتی طراحی شده تا اگر بیش از اندازه داغ شد المنت گرمایشی جهت جلوگیری از سوختن دستگاه و رساندن برق به المنت از منفجر شدن لوله ها و مخزن فشار اسپرسوساز جلوگیری کند از اینرو وجود مشکل یا آسیب در این فیوز می تواند علت نهایه گرم شدن آب در دستگاه اسپرسو ساز باشد.

در صورتی که المنت حرارتی در دستگاه شما گرم نمی شود اما ترموستات کار می‌کند باید فیوز حرارتی را مورد بررسی و عیب یابی قرار بدهید. کلیه کارشناسان و متخصصین مجموعه تعمیر آنلاین با داشتن دانش و تجربه تخصصی در زمینه تعمیر انواع دستگاه اسپرسو ساز این امکان را دارند که به بررسی دقیق فیوز حرارتی بپردازند و کلیه ایرادات به وجود آمده برای آن را برطرف کنند از این رو به شما توصیه می‌کنیم که حتماً جهت بهره‌مندی از خدمات تعمیر با مجموعه ما در ارتباط باشید.

  • خرابی سنسور دما در اسپرسو ساز

علت گرم شدن پمپ آب اسپرسوساز می‌تواند به دلیل خرابی سنسور دما در این دستگاه باشد به طور کلی برخی از دستگاه های قهوه ساز سنسور مخصوص تنظیم دما دارند که ارتباط موثری با برد مدار دارد از آن جهت که سنسور دمای آب توسط این قطعه اندازه گیری میشود خرابی و وجود اختلال در آن می تواند علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسوساز باشد در چنین مواردی مجبور به تعویض سنسور خواهید شد.

  • وجود اختلال در برد فرمان علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسوساز

از دلایلی که میتوانیم برای وجود اختلال در گرم شدن آب در پمپ و ساز به آن اشاره کنیم شدن برد فرمان در این دستگاه است صورتی که اسپرسوساز شما روشن می‌شود اما قهوه و آب به درستی گران می‌شود بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بر درختی یا برد فرمان آن را به درستی مورد بررسی قرار بدهید و متوجه شوید که آیا دکمه هایی که روی آن کلیک می کنید و عملکردی در دستگاه به وجود می آورند یا خیر.

برد مدار اصلی در این دستگاه به شما امکان مدیریت عملکرد های مختلف دستگاه مانند استارت پمپ را می دهد اگر بعد از روشن شدن هیچ پاسخی دریافت نکردید امکان دارد که برد فرمان دستگاه شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد به این نکته توجه داشته باشید که هنگام نصب برد کنترل جدید سیم ها را در مکان به درستی قرار بدهید.

  • خرابی ترموستات

ترموستات و ابزار مهم و ضروری برای اندازه گیری دما در دستگاه اسپرسو ساز است جریان برق را تا دمای معینی از طریق المنت هدایت می کند. هنگامی که دمای آن به میزان مشخصی برسد به دستگاه سیگنال می دهد که خاموش شود.

بنابراین اگر متوجه شدید که در دستگاه اسپرسوساز شما به درستی کردن می شود حتماً باید ترموستات را مورد بررسی قرار بدهید زیرا ممکن است در حالت خاموش گیر کرده باشد و دوباره روشن نشود در چنین مواردی ممکن است نیازمند تعویض این قطعه باشید.

  • وجود رسوب و خوردگی در المنت

علت گرم نشدن پمپ آب اسپرسو ساز به دلیل رسوب گرفتن و خوردگی المنت می تواند از دلایل اصلی این مشکل باشد مشکلات ناشی از المنت باعث گرم شدن پمپ آب اسپرسوساز میشود پوسته پوسته شدن در این صورت افزایش پیدا می‌کند و زمان گرمایش هم طولانی تر می شود بنابراین شما باید در چه مواردی از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای مجموعه تعمیرآنلاین برای بهره مندی از خدمات تعمیر کمک بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید