می 28, 2023

معرفی یخچال سامسونگ

معرفی یخچال سامسونگ

معرفی یخچال سامسونگ

برای معرفی یخچال سامسونگ باید به فاکتورهای متعددی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام بدهید‌. بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب مختلف این برند آشنا کنیم.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

یخچال سامسونگ ساخت کجاست؟

یخچال و فریزر سامسونگ ساخت کره در سال ۱۹۶۹ فعالیت اختصاصی خود را برای تولید انواع لوازم خانگی آغاز کرد. این غول بزرگ تکنولوژی هم اکنون به عنوان یکی از ابر قدرت های تولید لوازم الکترونیکی توانسته است جایگاه بسیار مناسبی در جهان پیدا کند.

 جالب است که بدانید فلسفه تولید لوازم الکترونیکی در کمپانی سامسونگ بر اساس هوش و استعداد برای تولید بهتر و رویکرد پایدار است.

یخچال فریزر های جدید سامسونگ از ساده تا پیشرفت قابلیت اتصال به اینترنت دارند. اگر بخواهیم آن ها در را در یک دسته بندی کلی قرار بدهیم می توانیم آنها را به یخچال های ساده تک درب، بالا و پایین، ساید بای ساید و فرانسوی تقسیم کنیم.

معرفی یخچال سامسونگ

خرید از یخچال ها با فناوری های متفاوتی به بازار عرضه می شود برای مثال یخچال های ساید بای ساید با برخورداری از پنل نمایشی به شما این امکان را می‌دهند تا از خطاها و کدهای مختلفی که نشان دهنده اختلال در قطعات داخلی یا خارجی دستگاه هستند مطلع شوید.

یخچال و فریزر های ساده با نرخ پایین به اقشار کم درآمد نیز امکان خرید می دهد.

معرفی یخچال سامسونگ (درب فرانسوی)

یخچال سامسونگ مدل درب فرانسوی به عنوان یک یخچال ساید بای ساید دارای چهار درب در قسمت بالا و پایین دستگاه است. رقابت تنگاتنگ آن با مدل های آمریکایی و اروپایی به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته بسیار تنگاتنگ است.

  • قابلیت تقسیم فضا

از ویژگی های منحصر به فرد یخچال ۶۱۴ لیتری درب فرانسوی سامسونگ میتوان به قابلیت تقسیم فضا اشاره کرد. اگر حجم مواد غذایی شما زیاد است و می خواهید  طبقات را جابجا کنید این یخچال به خوبی فضای مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد تا با نظم بیشتری مواد غذایی را چیدمان کنید.

بزرگ بودن فضای داخلی یخچال های سامسونگ در فرانسوی تعداد خریدهای شما را کمتر می‌کند زیرا می توانید مواد غذایی را با دوام بیشتر برای مدت زمان طولانی تر در کشو ها و قفسه ها نگهداری کنید.

  • بدنه ضد زنگ و ضد لک یخچال

یخچال یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که در آشپزخانه وجود دارد‌. همه افراد به طور مکرر با آن 

سروکار دارند. به همین دلیل بحث نظافت از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. بدنه ضد لک و ضد زنگ این یخچال باعث شده که افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و با استفاده از یک دستمال نرم و اسپری بدنه و درب را تمیز کنند.

به واسطه این قابلیت هیجان انگیز شما می توانید به راحتی از یخچال و فریزر خود استفاده کنید بدون اینکه نگران باقی ماندن جای انگشت  روی آن باشید.

  • مصرف انرژی کم

در معرفی یخچال سامسونگ مدل درب فرانسوی می توان به پایین بودن مصرف انرژی و سازگار بودن با محیط زیست اشاره کرد. با وجود اینکه در قسمت داخلی کابین یخچال و فریزر از لامپ های بزرگ و پر نور استفاده شده است میزان مصرف انرژی آنها بسیار پایین تر از یخچال های قدیمی تر است.

با استفاده از مهندسی تکنولوژی سعی شده که میزان مصرف انرژی یخچال های جدیدتر سامسونگ تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

بهترین مجموعه تعمیر یخچال سامسونگ

پس از معرفی یخچال سامسونگ باید به بهترین و معتبرترین مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در شهر تهران اشاره کنیم. مجموعه بزرگ تعمیر آنلاین به عنوان مرکز تخصصی انواع لوازم خانگی سامسونگ به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید.

آنها برای برطرف کردن مشکلات و اختلالات به وجود آمده برای یخچال فریزر سامسونگ از بهترین و جدیدترین ابزار تعمیر استفاده می کنند علاوه بر این تجربه آنها در استفاده از مترو تایر تعمیر لوازم خانگی بسیار زیاد است برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات لازم راجع به بهترین مدل یخچال سامسونگ با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید