فوریه 1, 2023

نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها

نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها

نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها

نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها با یکدیگر متفاوت است. اما اگر بخواهید از یک روش کلی برای نظافت این دستگاه استفاده کنید باید راهکارهای مشخص و کاملا اصولی را به کار ببرید در این مطلب از تعمیر آنلاین با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

امروزه مراکز زیادی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به فعالیت می‌پردازند این مراکز علیرغم ارائه خدمات مختلف و تعمیر یا تعویض قطعات مختلف لوازم برقی این توانایی را دارند تا شما را با راهکار نگهداری و مراقبت بهتر از لوازم برقی آشنا کنن.

د یکی از مهمترین وظایفی که شما پس از خرید لوازم برقی مختلف مانند جاروبرقی دارید این است که به درستی از این دستگاه محافظت کنید تا دچار مشکلات و آسیب های جانبی نشود متاسفانه بسیاری از افراد پس از اینکه لوازم برقی خود را تهیه کردند نسبت به سرویس‌دهی یا نظافت آن بی‌توجه هستند که این امر می‌تواند به مرور زمان آن را با مشکلات و آسیب های مختلف مواجه کند.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

بنابراین توصیه ای که به شما می کنیم این است که حتماً با تمامی راهکارها و قوانینی که باعث استفاده بهتر از لوازم برقی می شود آشنا شوید تا بتوانید برای مدت زمان طولانی و سالهای سال از دستگاه خود استفاده کنید.

از مهمترین مواردی که می توانید با یادگیری آن به سلامت و طول عمر دستگاه خود کمک کنید نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها است. یادگیری روش ها و اصول مشخص نظافت جاروبرقی این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید هر روز مانده روز اول از دست های خود استفاده کنید .

تفاوت جاروبرقی کمپرسوری و معمولی از نظر عملکرد دستگاه

متاسفانه بی توجهی به نظافت جاروبرقی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای دستگاه شما می‌شود علاوه بر این می تواند کیفیت دلخواه را از آن دریافت کنید.

اهمیت نظافت جاروبرقی

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که جاروبرقی نیازی به نظافت ندارد اما باید به شما بگویم که این دستگاه به دلیل مواجهه با گرد و غبار موجود بر روی فرش ها یا سرامیک به مرور زمان دچار آلودگی و کثیفی می شود به همین دلیل باید نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل غفلت نسبت به این موضوع و نداشتن اطلاعات کافی ممکن است با اختلالات مشکلات بسیار بزرگتر مانند سوختن موتور دستگاه مواجه شود و همین دلیل اگر هنوز راجع به موضوع اطلاعات خاصی ندارید و رد میکنید که دستگاه شما نیازمند نظافت نیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل تمیز کردن جاروبرقی بپردازیم.

شستن قطعات مختلف جاروبرقی

همانطور که می دانید جاروبرقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است و همه این قطعات به مرور زمان و در اثر استفاده طولانی مدت در معرض آلودگی قرار می گیرد به همین دلیل باید تک تک اجزای آن را به درستی و بر اساس اصول مشخص تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن جارو برقی انواع برند ها متفاوت است علاوه بر این قطعات مختلف دستگاه شمالی به شیوه های مختلفی تمیز می شوند بنابراین با جدی گرفتن این موضوع و نظافت اصول اولیه دستگاه می‌توانید برای سالهای از جاروبرقی خود استفاده کنید.

مراحل و نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها

همانطور که گفتیم نحوه دم کردن جاروبرقی انبار از ها تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند اما اگر قصد تمیز کردن جاروبرقی بر اساس یک راهکار کلی را دارید در این مطلب به این موضوع می پردازیم.

  • مرحله اول تمیز کردن دسته و قطعات جانبی جاروبرقی

اولین مرحله برای تمیز کردن جارو برقی جدا کردن دسته و قطعات جانبی این دستگاه از پس از انجام این کار می‌توانید با درست کردن یک محلول آب ولرم و مواد شوینده آنها را به خوبی شستشو دهید.

پس از شستشو با استفاده از محلول و مواد ضدعفونی کننده با استفاده از یک دستمال خشک به خوبی آن را تمیز کنید. توجه داشته باشید که تمیز کردن قطعات جانبی جاروبرقی به صورت مستقیم در معرض پرز فرش و آلودگی‌های زمینه قرار دارند از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و به شما کمک میکند که کمتر نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر باشید و از طرفی فرش های شما کثیف نمی شوند.

  • تخلیه پاکت یا کیسه جاروبرقی

دومین اقدامی که باید برای تمیز کردن جاروبرقی انجام بدهید تخلیه پاکت کیسه دستگاه از همانطور که می دانید تمامی برند های جاروبرقی دارای یک مخزن جهت جمع کردن زباله می باشند بنابراین باید هر چند مدت یکبار اقدامات لازم جهت تخلیه آن را انجام بدهید

علاوه بر این نحوه تمیز کردن جاروبرقی درباره برند ها به خصوص کیس یا مخزن زباله کاملا متفاوت است بنابراین گرفت که های قابل تعویض برای دستگاه خود استفاده می‌کنید باید از گذشت چند مدت آنها را به طور کلی تعویض کنید اما اگر از یک کیسه یا مخزن ثابت استفاده می کنید باید هر چند وقت یکبار آن را بشویید.

توجه داشته باشید که پس از جدا کردن قطعات مختلف جارو برقی و خارج کرد آن در یک محیط باز به خوبی تکان دهید تا گرد و غبار آن خارج شود در بسیاری از موارد نیازمند شستشوی کیسه های ثابت جاروبرقی نیستید همین که آنها را تکان دهید تا پستها و گرد و غبار ها از آن خارج شوند می توانید با یک مثال قسمتهای خارجی آن را نیز تمیز کنید و به داخل دستگاه برگردانید.

تمیز کردن فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی یکی دیگر از مهم‌ترین قطعاتی است که باید با نحوه تمیز کردن جاروبرقی انواع برندها و فیلتر آن به درستی آشنا شوید تا بتوانید فرایند نظافت آن را به درستی انجام دهید. اولین و مهمترین نکته این است که نسبت به این موضوع مطلع شوید که آیا فیلتر دستگاه دائمی است یا یکبار مصرف در صورتی که از فیلتر یکبار مصرف استفاده می کنیم پس از گذشت ۶ ماه باید آن را تعویض کنید.

در صورتی که نیازمند دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی هستید فقط کافی است که با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید