فوریه 27, 2023

چرا رادیاتور گرم نمی شود؟

چرا رادیاتور گرم نمی شود؟

چرا رادیاتور گرم نمی شود؟ یکی از مهمترین مشکلاتی که برای پکیج های دیواری به وجود می آید گرم شدن رادیاتور به اندازه کافی است بنابراین کرد با این مشکل مواجه شد ها به دنبال برطرف کردن آن هستید حتماً با کارشناسان و پشتیبانان مجموعه تعمیرآنلاین تماس بگیرید. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

گاهی اوقات یکسری از مشکلات و آسیب ها برای لوازم در منزل شما اتفاق می افتد که دلیل آن را نمی دانید و می خواهید هر سریعتر بر طرف شوند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که برطرف کردن و تعمیر لوازم خانگی به خصوص لوازم برقی کار هرکسی نیست و حتما باید از کارشناسان و تکنسین‌ها یک متخصص کمک بگیرید .

برای مثال اگر می‌خواهید بدانید چرا رادیاتور گرم نمی شود؟ حتماً باید با نمایندگی تخصصی برند دستگاه خود تماس بگیرید و از تکنسین ها بخواهید فرایند تعمیر و عیب یابی آن را انجام بدهند.

چرا رادیاتور گرم نمی شود؟

معمولاً یک سری از مشکلات و اختلالات داخلی باعث ایجاد این مشکل می شوند که با یک بررسی تخصصی و دقیق قابل برطرف شدن و تعمیر هستند. کارشناسان مجموعه تعمیر آنلاین به شما کمک می‌کند تا تمامی ایرادات دستگاه خود را به صورت تخصصی برطرف کنید. شماره تماس مرکز جهت ثبت سفارش و دریافت خدمات تعمیر ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

بررسی دلایل سرد بودن پکیج رادیاتور

  • بسته بودن شیر رادیاتور

یکی از مهمترین دلایل سرد بودن رادیاتور در پکیج بسته بودن شیرهای پایینی و بالایی آن است. در صورتی که سال اول استفاده از پکیج است ممکن است که برای نقاشی دیوارها شیر پایینی بسته باشد. بنابراین اگر نمی دانید چرا رادیاتور گرم نمی شود؟ حتماً در اولین مرحله به بررسی و چکاب شیر رادیاتور بپردازید.

  • کار نکردن پمپ پکیج

در بسیاری از پکیج های تک مبدل امکان وجود دارد که علت گرم نشدن رادیاتور به دلیل سوختن و گیرپاژ پمپ باشد. برای تست سلامت قطعه باید پیچ وسط پمپ را باز کنید و توجه داشته باشید که محور داخلی به صورت کاملا روان بچرخد.

  • سوختن شیر موتوری

اگر می‌خواهید بدانید که چرا رادیاتور گرم نمی شود؟ یکی از مهم‌ترین قطعاتی که باید مورد بررسی قرار دهید شیر موتوری است.‌ قرار گرفتن آن در حالت مصرفی باعث سرد شدن رادیاتور میشود. برای تست سلامت این قطعه آن را روی حالت گرم قرار دهید سپس اقدام به باز و بسته کردن آب مصرفی کنید در صورتی که میله وسط هیچ گونه حرکتی نداشت به احتمال زیاد شیر موتوری سوخته است.

  • کثیف شدن توری صافی برگشت

در صورتی که رادیاتور شما سرد شده است و توانایی تشخیص مشکل به وجود آمده برای آن را ندارید. باید تمامی احتمالات را در نظر بگیرید زیرا ممکن است عاملی در ایجاد این مشکل در دستگاه شما تاثیر گذاشته باشد.

یکی از مهمترین عواملی که باعث سرد شدن رادیاتور می شود کثیف بودن توری صافی برگشت است در این صورت اگر پکیج در حالت زمستانی قرار گرفته باشد، هشدار افزایش دما داده می‌شود به احتمال زیاد نیازمند بررسی و عیب‌یابی توری صافی برگشت هستید.

  • بررسی ارور پکیج

برای اینکه بدانید چرا رادیاتور گرم نمی شود یکی از مهمترین مواردی که باید به صورت دقیق بررسی کنید؛ بررسی و تفسیر ارور پکیج است، با بررسی و تفسیر دقیق ارور پکیج می توانید متوجه شوید که دقیقا به چه علت دستگاه شما دچار مشکل شده است.

برطرف کردن مشکلات پکیج رادیاتور با تفسیر کد خطا

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم؛ بررسی و تفسیر کد خطا یکی از مهمترین عواملی است که به شما کمک می کند هر چه سریعتر علت گرم شدن رادیاتور را بفهمید.

بنابراین در صورتیکه با مشکلاتی در استفاده از رادیاتور خود مواجه شده اید باید سعی کنید در اولین مرحله هشداری که به شما داده می‌شود توجه جدی داشته باشید کد خطای دستگاه زبان بدن آن است و به شما میگوید که اکنون کدام قسمت با مشکل مواجه شده است.

بنابراین در صورت مواجهه با تمام مشکلاتی در پکیج خود حتماً از کارشناسان و تکنسین های متخصص مجموعه تعمیرآنلاین کمک بگیرید تا به بررسی دقیق و تخصصی دستگاه شما بپردازند.

دلایل اصلی گرم شدن رادیاتور در انواع پکیج ها

  • وجود اختلال و مشکل در پمپ سیرکولاسیون در پمپ تک مبدل
  • وجود اختلال یا حتی سوختن قطعه شیر موتوری در پکیج دو مبدل
  • یکسره کار کردن فلوسوئیچ
  • بسته بودن شیر برگشت رادیاتور
  • کم فشار بودن گاز ساختمان
  • گرفتگی و جرم در فنر سوپاپ

دریافت خدمات تعمیر تخصصی از مجموعه تعمیر آنلاین

در صورتی که با مشکل یا مشکلاتی در استفاده از پکیج رادیاتور خود مواجه شده اید و می خواهید بدانید چرا رادیاتور گرم نمی شود؟ حتماً با پشتیبانان و کارشناسان متخصص مجموعه ما تماس بگیرید.

آنها به شما کمک می کند تا هرگونه آسیب یا مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما در به مدت کوتاهی برطرف می شود، کلیه فرایندهای مربوط به عیب یابی و تعمیر در منزل مشتری و با استفاده از بهترین ابزار صورت می گیرد. شماره تماس مرکز جهت ثبت سفارش ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸می باشد.

تعمیر ساید بای ساید بوش

دیدگاه خود را بنویسید