مارس 16, 2023

چگونه یخچال را قفل کنیم؟

چگونه یخچال را قفل کنیم؟

چگونه یخچال را قفل کنیم؟

چگونه یخچال را قفل کنیم؟ این یکی از متداول ترین سوالاتی است که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند برخی از آنها دارای فرزند خردسال هستند و در بسیاری از موارد با مشکل باز گذاشتن درب توسط آنها مواجه می شوند. بنابراین در این مطلب سعی کرده ایم که شما را با قفل کردن درب یخچال آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

چرا باید درب یخچال را قفل کنیم؟

یخچال و فریزر یکی از مهمترین وسایل برقی است که در آن وجود دارد و در موارد مختلفی از آن استفاده می‌شود به همین دلیل نیز سلامت قطعات مختلف این دستگاه از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که حتماً در استفاده از آن نهایت دقت و حوصله به خرج دهید.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

گاهی اوقات حتی چقدر هم که ما بزرگتر ها مواظب باشیم و دقت کنیم که به درستی از آنها استفاده کنیم، کودکان و خردسالان بدون اینکه متوجه باشند به سلامت لوازم برقی آسیب می‌رسانند.

 برای مثال پس از باز کردن درب یخچال فراموش می کند که آن را ببندند یا چون بستن آن قدرت بیشتری می‌خواهد ممکن است نتوانند این کار را انجام بدهند .

چگونه یخچال را قفل کنیم؟

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که پس از مراجعه فرزندان به یخچال دقت کنید که در آن را به درستی ببندند و یا اگر نمی توانید این کار را انجام بدهید با قفل کردن درب یخچال آشنا شوید. اگر نمی دانید چگونه درب یخچال را قفل کنیم؟ حتماً تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا با نحوه قفل کردن درب یخچال آشنا شوید.

اهمیت بسته بودن درب یخچال

اینکه بارها به شما تاکید کرده‌ایم که حتما پس از استفاده از یخچال درد آن را به درستی ببندید. به این دلیل است که باز گذاشتن بیش از اندازه درب دستگاه باعث رساندن آسیب به قطعات داخلی و کار کردن بیش از اندازه موتور می شود علاوه بر این ممکن است دمای داخل دستگاه افزایش یافته و به مواد غذایی آسیب وارد شود.

حتی میزان مصرف برق هم بیشتر خواهد شد. اما یک تصور غلط در مورد باز ماندن درب یخچال وجود دارد آن است که گاز آن از دست می رود و شما نیازمند شارژ گاز خواهید شد اما یک تصور کاملا اشتباه است! درست است که باز ماندن بیش از اندازه دستان می‌تواند به موتور فشار زیادی وارد کند .

اما در از دست رفتن کار هیچگونه تاثیری ندارد. زیرا گاز دستگاه زمانی کاهش خواهد یافت که قسمت لوله های پشتی که حامل گاز هستند سوراخ به وجود بیاید و گاز از این محل نشت پیدا کند. غیر این صورت جاذبه دستگاه شما به هیچ عنوان از دست نمی رود.

نحوه قفل کردن درب یخچال

امروزه با روش و پیشرفته تکنولوژی بسیاری از لوازم خانگی نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند برای مثال یخچال های ساید بای ساید امروزی این توانایی را دارند تا دستگاه شما را در برابر مشکلات آسیب های ناشی از بی‌توجهی محافظت کنند.

بنابراین اگر در استفاده از دستگاه فتوتراپی مشکل شده اید و توانایی استفاده از آپشن های مختلف آن را ندارید می توانید با استفاده از دفترچه راهنمایی آن اطلاعات مناسبی به دست بیاورید دفترچه راهنما حاوی نکات مهم و ضروری جهت استفاده از آپشن های مختلف یخچال است.

بنابراین اگر نمی دانید چگونه یخچال را قفل کنیم؟ از دفترچه راهنما کمک بگیرید. البته ما سعی کردیم که تا حدودی برخی از مهمترین نکات مرتبط با قفل کردن درب یخچال را آموزش دهیم.

در ابتدا باید بگویم که قفل کودک یخچال دارای انواع مختلفی است که شامل:

  • قفل یخساز و آبسردکن
  • قفل صفحه نمایش و تنظیمات یخچال
  • قفل درب یخچال
  • ■ قفل یخساز و آبسردکن

قفل یخساز و آبسردکن یکی از مهم ترین آپشن هایی است که یخچال شما دارد بنابراین می توانید به راحتی با فعال کردن آن به تمیز کردن دستگاه خودپرداز ای بیا اگر کودکتان بیش از اندازه از آن استفاده می کند به راحتی آن را قفل کنید. دکمه های مخصوص قفل کردن یخساز بر روی درب دستگاه قرار گرفته است بنابراین می توانید به راحتی و با استفاده از آن درب دستگاه خود را قفل کنید‌.

  • ■ قفل صفحه نمایش و تنظیمات

گاهی اوقات کودکان شما با دستکاری پنل لمسی روی درب دستگاه اختلالاتی در تنظیمات یخچال به وجود می آورند که این امر می‌تواند شما را دچار مشکل کند بنابراین اگر نمی دانید که چگونه یخچال را قفل کنیم؟ نحوه تنظیم دما و بسیاری از موارد دیگر را ندارید سعی کنید که از قفل تنظیمات و صفحه نمایش استفاده کنید.

  • ■ قفل درب یخچال

در نهایت یکی از مهم‌ترین آپشن های یخچال که به شما کمک می کند تا از بروز آسیب ها و مشکلات مهم برای یخچال و فریزر خود جلوگیری کنید، قفل درب یخچال است. برای انجام این کار فقط کافی است که از طریق پنل صفحه نمایش دستگاه ممکنه مربوط به درب را فعال کنید.

از آنجایی که یخچال و فریزر های مختلف روش های متفاوتی برای قفل دارند باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی و خدمات تعمیر تنها کافی است که با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

دیدگاه خود را بنویسید