فوریه 7, 2023

کاسه نمد لباسشویی

کاسه نمد لباسشویی

کاسه نمد لباسشویی

کاسه نمد لباسشویی یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در این دستگاه قرار گرفته وجود آسیب یا نقص در این قطعه می‌تواند از کار شما را با اختلالات آسیب های مختلف مواجه کند .

بنابراین اگر قصد برطرف کردن مشکلات مختلف دستگاه خود را دارید می خواهید به بهترین شکل ممکن فرایند تعمیر یا تعویض دستگاه انجام شود حتما به کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید. ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸

بهترین مرکز تعمیر لباسشویی

امروزه مراکز زیادی در زمینه تعمیر و تعویض کاسه نمد لباسشویی به فعالیت می پردازند اما اگر می خواهید مشکلات به وجود آمده برای دستگاه خود را به صورت کاملاً تخصصی برطرف کنید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با کارشناسان متخصص و کاربلد مجموعه تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

این مرکز با داشتن تکنسین های با تجربه به شما این امکان را می‌دهد تا هر گونه مشکل یا آسیب را به بهترین شکل برطرف کنید متاسفانه برخی از مراکز تعمیر عمومی فعال در شهر تهران توانایی عیب یابی و برطرف کردن آسیب‌ها و ایرادات جزئی و کلی دستگاه شما را ندارند و گاهاً باعث ایجاد آسیب در سایر قطعات می‌شوند .

کاسه نمد لباسشویی

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که حرکت به انتخاب مراکز تعمیر و عمومی که تجربه و تخصص کافی در زمینه سرویس لباسشویی و تعویض یا تعمیر کاسه نمد لباسشویی ندارند تماس نگیرید. در ادامه به بررسی سوالات متداول افراد در زمینه قطعات مختلف ماشین لباسشویی به خصوص کاسه نمد می پردازیم.

کاسه نمد لباسشویی چیست؟

کاسه نمد لباسشویی یکی از مهمترین قطعات موجود در دستگاه شما است که از جنس پلاستیک می باشد و با وجود عدد هک شده بر روی آن می‌توانیم بگوییم که یک قطعه کاملا منحصر به فرد است. این قطعه مرز بین خشکی و آب را مشخص می کند.

نحوه عملکرد کاسه نمد لباسشویی به چه صورت است؟

نحوه عملکرد کاسه نمد لباسشویی به صورتی است که پس از عبور شفت از داخل دیگ در قسمت بلبرینگ چفت می شود. همانطور که گفتیم عدد حک شده بر روی کاسه نمد لباسشویی نشان دهنده منحصربه‌فرد بودن این قطعه است .

بنابراین از لحاظ ضخامت و اندازه کاملا با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین نیازمند تعمیر یا تعویض کاسه نمد لباسشویی هستید بهتر است که از مراکز معتبر و کاملا شناخته شده اقدامات لازم جهت خرید را انجام بدهیم .

علاوه بر این فرآیند تعویض این قطعه نیز از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار از تنها کسی که می‌تواند فرآیند تعویض قطعات مختلف دستگاه شما را انجام دهد کارشناسی حرفه ای و کاربلد می باشد. به طور معمول کاسه نمدهای ۱،۲ یا ۳ لبه دارند‌.

علائم نشانه های خرابی کاسه نمد لباسشویی چیست؟

کاسه نمد لباسشویی به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین قطعاتی که دستگاه شما وجود دارد نیازمند بررسی و عیب یابی دقیق توسط کارشناس متخصص است همانطور که می‌دانید در صورت بروز آسیب ها و مشکلات مختلف برای این قصه یکی از علائم و نشانه ها بروز می کند و به شما هشدار می دهد که نیازمند تعمیر یا تعویض این قطعه هستید از مهمترین و قابل توجه ترین نشانه های آسیب می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. نشت آب تیره از لباسشویی
  2. وجود سر و صدا های غیر معمولی هنگام خشک کردن لباس ها
  • نشت آب تیره از لباسشویی

از مهم ترین و قابل توجه ترین علائم آسیب کاسه نمد لباسشویی نشت آب تیره از دستگاه است اگر هنگام استفاده از لباسشویی متوجه شدید که از قسمت درب دستگاه آب سیاه نشت می کند باید به وجود آسیب یا اختلال در دستگاه شرکت کنید.

در چه مواقع ممکن است برخی از رفتار کنند که این آب تیره نتیجه رنگ لباس های داخل دیگ لباسشویی است اما اینگونه نیست در چنین مواقعی اگر دیر هنگام به مراکز تعمیر مراجعه کنید ممکن است میزان آسیب قطعاتی مانند بلبرینگ در دستگاه افزایش پیدا کند.

  • وجود سر و صدا های غیر معمولی هنگام خشک کردن لباس

هنگامی که فرایند شستشوی لباسهای شما در ماشین لباسشویی به اتمام رسید و دستگاه حالت خشک کن قرار گرفت ممکن است در برخی از مواقع یک سری از صداهای غیر من از دستگاه شما به گوش برسد.

معمولاً با وجود این صداها خطرناک و قابل توجه است کارشناسان متخصص تعمیر ممکن است در چنین مواقعی تشخیص دهد که بلبرینگ دستگاه دچار آسیب شده است به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تعویض کاسه نمد لباسشویی و بلبرینگ دستگاه را انجام دهید.

چرا کاسه نمد لباسشویی دچار مشکل می شود؟

بسیاری از افراد با این سوال مواجه می‌شوند که چرا کاسه نمد لباسشویی ۲۴ آسیب یا مشکل می شود مسلماً در پاسخ به این سوال باید به این موضوع اشاره کنیم که عمر تمامی لوازم برقی محدود و مشخص است.

بنابراین شما نباید انتظار این را داشته باشید که تمامی قطعات دستگاه شما برای سال‌ها بدون اینکه نیازمند تعمیرات سرویس دهی می شود کار کنند. از آنجایی که کاسه نمد لباسشویی یک قطعه پلاستیکی است به مرور زمان دچار ساییدگی یا حتی شکستگی میشود.

این نیازمند تعویض آن هستید که متاسفانه برخی افراد بدون بی توجهی نسبت به آسیب ها و علائمی که در دستگاه شان بروز می کند با هزینه های هنگفت جهت تعمیر لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی مواجه می شوند.

گاهی اوقات افراد از مراکز نامعتبر و غیر تخصصی جهت تعویض کاسه نمد لباسشویی کمک می‌گیرند که ممکن است از قطعات با کیفیت برای این کار استفاده نکنند و به همین دلیل ممکن است یکی از عوامل آسیب همین بی کیفیت بودن قطعه باشد.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید