نوامبر 8, 2022

گیر کردن دکمه فیلتر لباسشویی

گیر کردن دکمه فیلتر لباسشویی

گیر کردن دکمه فیلتر لباسشویی یکی از مهم‌ترین ایراداتی است که برای این دستگاه به وجود می‌آید این می کند که از چه برندی استفاده می کنید نکته مهمی که وجود دارد این است که این مشکل برای تمامی برند های ماشین لباسشویی به وجود می‌آید .

بنابراین باید با دقت تمام به برطرف کردن کلیه ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود بپردازید برگر توانایی برطرف کردن این مشکل را ندارید از کارشناسان و متخصصین تعمیر آنلاین کمک بگیرید.

بهترین مرکز تعمیر لباسشویی در تهران

اگر به دنبال بهترین مرکز تعمیر لباسشویی در تهران هستید و میخواهید ایرادات به وجود آمده برای دستگاه خود را برطرف کنید توصیه ما به شما انتخاب یک مجموعه حرفه ای و کاملا تخصصی است.

تماس با شعبات شهر تهران

شعبه شمال تهران:02126709158

شعبه غرب تهران :02144387596

شعبه مرکزی :02188933445

شعبه شرق تهران :02177361990

مرکزی که بتواند کارشناسان و متخصصین حرفه ای خود را جهت تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی به منزل شما اعزام کند خوشبختانه یکی از بهترین و مناسب ترین مراکزی که سال‌های سال در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی به فعالیت می‌پردازد مجموعه تعمیرآنلاین است .

ین مرکز نمایندگی های زیادی در شهر تهران دارد به همین دلیل می‌تواند خدمات مورد نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن به آنها ارائه دهد کارشناسان متخصص تعمیر لباسشویی در تهران این توانایی را دارند که جهت ارائه خدمات به مشتریان به منزل آنها مراجعه کنند و از نزدیک با استفاده از بهترین ابزار به عیب یابی و تشخیص آسیب بپردازند.

بنابراین توصیه ما به شما این است که ساکن هر جای تهران که هستید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان نزدیکترین نمایندگی به منزل شما مراجعه کنند. اگر با مشکلاتی نظیر گیر کردن دکمه تایمر لباسشویی مواجه شده اید و نمی توانید آن را به حالت عادی برگردانیم بهتر است که به جای انجام اقدامات خودسرانه از دفترچه راهنمایی دستگاه استفاده کنید.

عملکرد دکمه تایمر لباسشویی

دکمه تایمر لباسشویی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این دستگاه است که به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه مخصوص شستشو را انتخاب کنید برای مثال اگر جنس لباس هایی که قصد شستن آنها را دارید متفاوت است.

با استفاده از دکمه تایمر می توانید زمان مورد نظر را تنظیم کنید اگر لباس های شما بیش از اندازه کثیف باشند می توانید از برنامه شستشوی طولانی مدت تر استفاده کنید از این قسمت از دستگاه تأثیر بسیار زیادی در کیفیت شستشو و عملکرد لباسشویی دارد.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر با مشکلات و ایراداتی در این قسمت از دستگاه مواجه شده اید و توانایی تغییر این برنامه را ندارید بهتر است که عوامل تاثیر گذار در گیر کردن دکمه تایمر لباسشویی توجه کنید و هرچه سریع‌تر آنها را برطرف کنید.

دفترچه راهنما می تواند یک هدایت‌کننده خوب در کنار شما باشد پس به جای انجام اقدامات خودسرانه و ناآگاهانه از دفترچه راهنما استفاده کنید یا با مراکز تعمیر لوازم خانگی که به صورت تخصصی فعالیت می کنند تماس بگیرید آنها با انجام خدمات تعمیر به بهترین شکل ممکن دستگاه شما را مورد عیب یابی قرار می دهند.

بررسی دلایل گیر کردن دکمه تایمر لباسشویی

همانطور که گفتیم دکمه تایمر ماشین لباسشویی یکی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که در عملکرد مناسب آن نقش به سزایی دارد بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که حتماً با انجام ای فراری از اقدامات ضروری علت نهایی این آسیب را پیش‌بینی و برطرف کردن آن بپردازید کارشناسان متخصص مجموعه تعمیر آنلاین برخی از مهمترین دلایل گیر کردن دکمه تایمر لباسشویی را مورد بررسی قرار داده‌اند و آن را با شما به اشتراک گذاشتند تا انتها مقاله را مطالعه کنید.

  1. خرابی یا اتصال در میکروسوئیچ درب لباسشویی

جالب است که بدانید اگر درب ماشین لباسشویی شما به درستی بسته نشده باشد فرمان شستشو موتور صادر نمی گردد بنابراین می توانیم بگوییم یکی از مهمترین دلایلی که باعث به وجود آوردن اختلال در برنامه شستشوی دستگاه شما می شود همین خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه است در چنین مواردی کاری که باید انجام بدهید مراجعه به نزدیک ترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لوازم خانگی و تعمیر یا تعویض میکروسوئیچ درب است.

  1. ایراد موتور تنظیم کننده چرخه شستشو

در صورتی که در موتور تنظیم کننده دستگاه شما ایرادی وجود داشته باشد مطمئناً تایمر هم به درستی کار نمی کند یا دچار یک سری از اختلالات جزئی می شود در چنین مواقعی ممکن است شما گمان کنید که یک مشکل جدی برای دستگاه به وجود آمده است اما در بسیاری از موارد با علت یابی دقیق و اقدام زودهنگام می توانید ایراد به وجود آمده را برطرف کنید.

  1. وجود اختلال در کنترل کننده سطح آب

یکی از مهمترین قسمتهای ماشین لباسشویی کلید کنترل کننده سطح آب است امی که آب داخل مغازه ماشین لباسشویی به سطح مورد نظر می رفت یک پیغام برای موتور ارسال می‌شود این سیگنال می تواند به تایمر اجازه شروع فرآیند شستشو را بدهد در چه مواردی شما بدون گیر کردن تایمر لباسشویی می توانید در ساعت مشخص شده لباس های خود را شستشو دهید.

اما متاسفانه گاهی اوقات به دلیل به وجود آمدن یکی از اختلالات برای دکمه کنترل کننده سطح آبی چگونه سیگنالی به تایمر در ارسال نمی شود و فرآیند شستشو متوقف خواهد شد بنابراین بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با استفاده از دفترچه راهنما از ایراد به وجود آمده آگاه شوید و با تکنسین متخصص تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید بوش

ثبت آنلاین درخواست تعمیر

[contact-form-7 id=”1332″ title=”ثبت آنلاین درخواست”]

دیدگاه خود را بنویسید