جولای 29, 2021

ارور های یخچال وایت هاوس

درباره علل ارور های یخچال وایت هاوس

وایت هاوس یک برند مطرح آمریکایی است.درصورتی‌که دستگاه وایت هاوس شما دارای خدمات پس از فروش شرکتی باشد و تاریخ آن هنوز مانده باشد این امکان را خواهید داشت تا در صورت رخ دادن هر کدام از ارور های یخچال وایت هاوس ، توسط نمایندگی های این شرکت مشکل شما خود را برطرف کنید .

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

و همینطور از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی وایت هاوس در ازای خرید محصولات خود دارد استفاده نمائید .

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

یا با تماس با دفتر یکی از نمایندگی های رسمی این شرکت مانند تعمیر آنلاین از خدمات تعمیراتی تخصصی بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر علتی ازجمله تمام شدن مدت زمان گارانتی یا گم‌شدن برگه خدمات پس از فروش نمی‌توانید از خدمات پس از فروش دستگاه خود بهره‌مند شوید.

این قابلیت را خواهید داشت تا با تعمیر آنلاین تماس گرفته و با مطرح کردن ارور های یخچال وایت هاوس خود با همکاران ما در این قسمت ، بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال وایت هاوس خود به دست آورید.

تعمیر آنلاین معتبرترین دفتر تخصصی و مجاز تعمیرات ساید در تهران و کرج می باشد . تعمیر آنلاین با بهره مندی ازکارشناسان مجرب و با تجربه بهترین خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس را به مشتریان خود ارائه می­ نماید.

که از ویژگی­های این مجموعه ، سرویس فوری یخچال فریزر وایت هاوس در محل بدون جا به جایی است. به همین علت شما می­توانید بر کلیه مراحل تعمیر نظارت کامل داشته باشید .

مشاوره ۲۴ ساعته و رایگان در راستای رفع کد خطاهای مورد نظر توسط کارشناسان تعمیر آنلاین

همینطور میتوانید در جریان پیشرفت کار هم قرار بگیرید. در زمینه کم شدن هزینه های تعمیر تمام کوشش متخصصین این مجموعه تعمیر قطعات مشکل دار شده خواهد بود.

اما در موقعیت های خاصی که نیاز به تعویض باشد فقط و فقط از قطعات اصل برای تعمیر استفاده خواهد شد.

در صورتی که یخچال فریزر وایت هاوس شما احتیاج به هر گونه تعمیر داشت این امکان را خواهید داشت تا با تعمیر آنلاین در کرج و تهران ارتباط برقرار کنید تا در نخستین فرصت یکی از متخصصین حرفه ای خود را برای شما بفرستیم .

روش در خواست اعزام تکنسین برای سرویس در تعمیر آنلاین به این صورت است که میتوانید در بخش درخواست سرویس در خواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند .

ارور های اصلی یخچال وایت هاوس

E0دلیل اصلی آن اشکال در سنسور فریزر میباشد.
E1دلیل اصلی آن رخ دادن یک ایراد اساسی در سنسور یخزدایی یخچال میباشد.
E3علت آن اشکال در سنسور تشخیص دمای یخچال یا همان سنسور دمای محیطی است.
E4دلیل این کد خطای E4 در یخچال فریزر وستینگ هاوس، ایراد در هیتر یا المنت یخچال خواهد بود .
E8 E9مشاهده کد خطای E8 در یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگ هاوس به مفهوم رخ دادن یک ایراد در یخساز یخچال ساید بای ساید میباشد.

هزینه تعمیر رفع ارور های یخچال وایت هاوس

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه رفع ارور های یخچال وایت هاوس هنگام تماس تلفنی با همکاران ما در تعمیر آنلاین از حدود هزینه تعمیرات دستگاه خود اطلاع پیدا کنید.

و اگر تمایل داشتین هماهنگی های مورد نیاز را برای اعزام تکنسین به محل شما انجام دهیم.

گارانتی (معتبر) تعمیر یخچال توسط تعمیر آنلاین

شرکت تعمیر آنلاین تعمیرات صورت پذیرفته بر روی دستگاه ها را به مدت شش ماه گارانتی تضمینی و قطعی میکند.تا خیال شما مشتریان عزیز از تعمیرات انجام شده توسط تعمیر آنلاین راحت باشد.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید