آگوست 2, 2021

ارور های یخچال ویرپول

درباره ارور های یخچال ویرپول

در کد خطا های یخچال فریزرهای پیشرفته بیشتر موارد به صورت ارور هایی نمایش داده می‌شود ، این کد خطا ها کار تشخیص و سرویس دستگاه را بسیار ساده تر می‌کنند.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

در مقاله زیر ارور های یخچال ویرپول Whirlpool را به همراه توضیحات و فعالیت هایی تخصصی در زمینه رفع ایرادات که خودتان هم می‌توانید صورت دهید را آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

پیش از هر مساله از اطلاعات جدول ارور های یخچال ویرپول زیر بهره ببرید و حتما دقت نمائید که کدهای خطا برای کمک در پیدا کردن دلیل مشکل بهره برداری می‌شوند و هیچ زمانی جایگزین مفیدی برای مهارت‌های مشکل یابی کارشناس و تعمیرکار با تجربه نیستند.

در‌ در حقیقت این ارور ها امکان دارد دقیقاً قطعه‌ی مشکل دار را نشان ندهند.

ارور های یخچال ویرپول فقط ایده‌ای یا سرنخی را برای آغاز پروسه بازرسی در اختیار ما میگذارد. در نتیجه در صورت دیده شدن کد ارور بر اساس توصیه‌های ارائه شده اقدام کنید .

اگر اختلال روی داده برطرف نشد برای چک کردن تخصصی و رفع ارور با مرکز تعمیرات لوازم خانگی تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

ارور های یخچال ویرپول

کد خطاءوضعیتبررسی / تعمیرقطعه
d در صفحه اسکرین یخچالدامپر هوا گیر مشکل دار شده استبرق یخچال را خاموش نمائید و دامپر هوا که جریال هوا از بخش فریزر به یخچال را مدیریت می‌نماید را چک کنید. اگر دمپر هوا مشکل دار شده است باید آن را تعویض نمائید.دامپر هوا
C در صفحه اسکرین یخچالترمیستور محفظه‌ی یخچال (سنسور دما) ایراد پیدا کرده استبرق یخچال را خاموش نمائید و موقعیت اتصال سیم‌های ترمیستور یخچال را فورا چک کنید. اگر فیش سیم هر مشکلی دارد آن را تعویض نمائید. اما اگر همه چیز بدون مشکل به نظر می‌رسید، ترمیستور قسمت یخچال را تعویض نمائید.ترمیستور محفظه‌ی یخچال
C در صفحه اسکرین فریزرترمیستور فریزر مشکل دار شده استبرق یخچال را ختموش کرده و شرایط اتصال سیم‌های ترمیستورز محفظه‌ی فریزر را چک نمائید. اگر فیش سیم‌ها مشکلی داشته باشند باید آنها را عوض کنید. اما اگر همه موارد خوب به نظر برسد، ترمیستور قسمت اصلی فریزر را تعویض نمائید.ترمیستور محفظه‌ی فریزر
CF در صفحه اسکرین فریزرارتباط میان یبرد کنترل اصل و رابط کاربری ایراد پیدا کرده استبرق یخچال را خاموش نموده و اتصال فیش سیم‌ها در برد رابط کاربری و برد کنترل اصلی را بررسی نمائید، فیش را خارج کرده و دوباره وصل کنید. اگر فیش هیچ موردی نداشت، باید کنترل رابط کاربری را تعوض نمائید. اگر ایراد برطرف نگردید، برد کنترل اصلی باید تعوض شود.کنترل رابط کاربری یا برد کنترل اصلی
دمای۱۸ F (یا -۸ C)درصفحه اسکرین فریزرشرایط دمای عادی بالاتر از حد نرمال استحتما اطمینان حاصل کنید که سیم برق یخچال به شکل کاملا درست به پریز برق اتصال پیدا کرده است. شرایط دمای بالا زیاد تر از حد عادی زمانی که برق هر ایرادی داشته باشد روی می‌دهد. کلید‌های فریزر را فشار دهید تا دمای فریزر تنظیم مجدد گردد تا اینکه فریزر سرد شده و به دمای عادی خود برسد. 

مشاوره ۲۴ ساعته و رایگان در راستای رفع کد خطاهای مورد نظر توسط کارشناسان تعمیر آنلاین

تعمیر تخصصی یخچال فریزر ویرپول با تعمیر آنلاین

اگر راهنمایی فوق در زمینه ارور های یخچال ویرپول برای شما عزیزان تاثیرگذار نبود ، با تعمیر آنلاین تماس بگیرید و تا یکی از متخصصین باتجربه خود را برای بررسی بیشتر و رفع مشکلات یخچال فریزر ویرپول به محل شما ارسال کنیم.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا درخواست خود را به شکل برخط برای تعمیر آنلاین ارسال کنید تا در هزینه‌های سرویس تخصصی ۱۰٪ تخفیف ویژه بگیرید.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید