جولای 19, 2021

ارور های یخچال بوش

درباره ارور های یخچال بوش

امکان دارد که این پرسش به ذهن شما رجوع نماید که ارورهای پر اهمیت و اصلی یخچال بوش چه مواردی هستند و چطور می‌توان به این نتیجه رسید که مشکل یخچال بوش شما از کجاست تا به درست کردن ایرادات آن اقدام کرد.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

آن دسته یخچال‌ هایی که نمایشگر دیجیتال دارند به امکانات متعددی مانند سیستم مشکل یاب مجهز می باشند.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

دقیقا موقعی که یخچال دچار موردی می‌شود این ایراد رخ داده سریعا به‌ صورت ارور بر روی صفحه دیجیتالی یخچال ظاهر خواهد شد و باید هرچه فوری تر به حل مشکل پرداخت.

البته اصلا جای نگرانی نیست چون متخصصین تعمیر آنلاین بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه رفع ارور های یخچال بوش هستند.

ارور E01 یا E1  یخچال بوش

ارور E01 در یخچال بوش بیانگر این مساله است که خرابی سنسور دمای یخچال برای دستگاه شما روی داده است. سنسور دما دچار مشکل شده است.

نخست در شروع کار آن را بررسی کنید. سوکت سنسور را یک بار خارج کرده و مجددا بزنید. سنسور دما در بالا سمت راست تعبیه شده است.

ارور E02 یا E2 یخچال بوش

ارور E02 در یخچال بوش بیانگر مشکل دار شدن سنسور دمای فریزر است. سنسور فریزر را چک نمائید. اگر به هر روشی کار نکرد باید آن را عوض کنید.

سنسور دمای فریزر، دمای فریزر را در صفحه یخچال یا نمایشگر نشان خواهد داد. در صورت مشکل دار شدن سنسور دمای فریزر، دما فریزر به شکل صحیحی نمایش داده نخواهد شد.

ارور E03 یا E3 یخچال بوش

ارور E03 در یخچال بوش بیانگر بودن ایراد در سنسور دما کشوی درون یخچال است. برای درست نمودن این مشکل نخست برق یخچال را به مدت ۱ دقیقه خاموش نمائید. بعد از آن سنسور کشوی درون دستگاه را در بیارید. دوباره سنسور را وصل نمایید.

ارور E05 یا E05 در یخچال بوش

ارور E05 در یخچال بوش بیانگر این مساله است که یخچال شما باید کاملا سرویس شود و یا امکان دارد که سنسور دما در بخش دیفراست یخچال ایرادی برایش رخ داده باشد. پیشنهاد تعمیر آنلاین این است که برای حل مشکل از نمایندگی مجاز بوش کمک بگیرید.

ارور E10 یخچال بوش

ارور E10 در یخچال بوش اعلام می کند که ماژول برد اصلی یخچال خراب گردیده است. این ارور بسیار ریسکی و پر هزینه می باشد.

در صورت دیده شدن این ارور هرچه سریع تر یخچال را خاموش نمائید. و با متخصصین تعمیر یخچال بوش تعمیر آنلاین تماس بگیرید. هرگونه سهل انگاری باعث بروز خسارات بسیاری به یخچال می گردد.

ارور E11 یخچال بوش

ارور E11 در یخچال بوش بیانگر بودن ایرادی در ماژول برد اصلی اسکرین دستگاه یا نمایشگر یخچال است. عوض نمودن و تعمیر این مورد فعالیتی بسیار تخصصی می باشد.

در زمینه انجام هر نوع تعویض و تعمیر حتما از کارشناسان و تکنیسین تعمیر یخچال بوش تعمیر آنلاین کمک بگیرید

ارور E15 یخچال بوش

ارور E15 در یخچال بوش بیانگر این مساله است که اروری و یا مشکلی در سنسور محیطی یخچال روی داده است.

سنسور محیطی به شکل کاملا مستقیم به دیسپلی یخچال وصل شده است و دمای فضای اطراف را نشان می دهد. در این صورت دمای محیط یخچال امکان دارد که نشان داده نشود. یا به شکل غیر صحیح نشان داده شود.

ارور E20 یخچال بوش

ارور E20 در یخچال بوش بیانگر بودن خطا و یک ارور مشخص بین برد الکتریکی اصلی دستگاه و برد اصلی نمایشگر دستگاه می باشد.

در این حالت اطلاعات و دستورات به شکل صحیح از برد الکتریکی دریافت نخواهد شد. امکان دارد که نمایشگر یخچال در  نشان دادن دما یخچال و فریزر دچار ایراد های اساسی گردد.

ارور E21 یخچال بوش

ارور E21 در یخچال بوش بیانگر بودن یکسری ایراد مشخص در ارتباط میان برد الکتریکی اصلی یخچال و یخساز یا دیسپنسر آب است. در این حالت امکان دارد که یخساز یا دیسپنسر آب به شکل موقتی کار کند یا کلا فعالیت نکند.

یا دائما خاموش روشن گردد. در هر صورت این ایراد اساسی است و باید حتما تکنیسین تعمیر یخچال بوش تعمیر آنلاین یخچال را تعمیر کند.

ارور F1 یخچال بوش

ارور F1 در یخچال بوش اعلام می کند که مشکلی در سنسور فریزر روی داده است. سنسور فریزر اطلاعات بسیار پر اهمیتی از بدون ایراد بودن و دمای درون فریزر را به برد اصلی دستگاه انتقال می دهد.

سنسور فریزر باید حتما عوض شود. در غیر این صورت امکان دارد دمای فریزر اصلا به شکل صحیح نشان داده نشود.

مشاوره ۲۴ ساعته و رایگان در راستای رفع کد خطاهای مورد نظر توسط کارشناسان تعمیر آنلاین

ارور F3 یخچال بوش

ارور F3 در یخچال بوش اعلام می کند که یک مشکل اساسی در سیستم دیفراست یا یخ زدایی روی داده است. ارور F3 نشان می دهد که زمان دیفراست زیادتر از اندازه عاده بوده است.

امکان دارد که سنسور دیفراست ایرادی پیدا کرده باشد. همچنین المنت و ترموفیوز نیز امکان دارد خراب شده باشد.

ارور R1 یخچال بوش

ارور R1 در یخچال بوش اعلام می کند که مشکلی در سنسور یخچال بوجود آمده سات. سنسور یا حسگر یخچال باید عوض شود. عوض نمودن سنسور یخچال فعالیتی فنی و تخصصی می باشد.

ارور RT یخچال بوش

ارور RT در یخچال بوش بیانگر ایراد و بودن مشکل در سنسور محیطی (Environmental sensor) است. اگر سنسور محیطی عوض نشود باعث خواهد شد که یخچال نتواند دمای فضای اطراف خود را بررسی کند.

ارور D1 یخچال بوش

ارور D1 در یخچال بوش بیان می کند که یک خطا در سنسور دیفراست به وجود آمده است. سنسور دیفراست وظیفه تشخیص زمان دیفراست و آغاز و پایان دیفراست را بر گردن دارد.

ارور DF یخچال بوش

ارور DF در یخچال بوش اعلام می کند که یک ایراد در کلید فریزر روی داده است. می توانید کلید درب یا دکمه درب فریزر را عوض نمائید تا ایراد مورد نظر برطرف گردد. در صورتی که نتوانستید این مورد را برطرف نماید با تکنیسین تعمیر یخچال فریزر تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

ارور EF یخچال بوش

ارور EF در یخچال بوش بیانگر بودن خطا سیستم سنسور شمارنده آب است. باید لوله آب ورودی به یخچال را چک کنید. همچنین فیلتر آب را هم از قلم نیندازید.

ارور ET یخچال بوش

ارور ET در یخچال بوش اعلام می کند که مشکلی در کلید یخساز یخچال روی داده است. باید یخساز یخچال چک گردد. یخساز وظیفه تولید یخ در یخچال را بر گردن دارد. اگر مشکل برطرف نگردد امکان دارد که یخچال کلا نتواند یخ تولید نماید.

ارور EU یخچال بوش

ارور EU در یخچال بوش بیانگر این مساله است که یک ایراد در کلید خاموش و رشن کردن یخساز روی داده است. می توانید این کلید را خودتان عوض نمائید. فقط کافی است یخساز یخچال باز گردد و دکمه یخساز را تعویض نمائید.

ارور ES یخچال بوش

ارور ES در یخچال بوش بیانگر دچار مشکل گردیدن و معیوب شدن کلید یخ ریز یخچال است. برای تعمیر ارور ES فقط کافی است فضای یخ ریز را از یخچال جدا نمائید. حالا کل بخش های یخساز را می توانید ببینید و اقدام به درست کردن آن کنید.

ارور EA یخچال بوش

ارور EA در یخچال بوش بیانگر بودن ایراد و مشکل در موتور یخساز است.در بیشتر موارد در صورت رخ دادن این مشکل، موتور یخساز باید تعویض شود. 

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید