جولای 22, 2021

تعمیرات یخچال کنوود

تعمیرات یخچال کنوود

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

خدمات تعمیرات یخچال کنوود ، یخچال و فریزر از کاربردی ترین وسایل هر منزلی به شمار می‌آید. استفاده از این وسیله ضروری باید بر اساس اصول ذکر  شده در دفترچه راهنمای آن باشد.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

انواع مختلفی از یخچال و فریزر در بازار موجود است. مدل های ساید بای ساید، دوقلو، مدل های قدیمی که به صورت دو طبقه، پایین یخچال و طبقه بالا فریزر.

تمامی این یخچال ها از هر برند و هر مدل، ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در صورت نیاز به تعمیر، قطعات اورجینال مخصوص به خود را نیاز دارند.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

هرچه یخچال آسیب دیده قدیمی تر باشد، احتمال تعمیر شدن آن پایین تر است. زیرا یخچال های قدیمی از تولید خارج شده اند به همین دلیل قطعات آنها به سختی پیدا میشود.

برای مثال یخچال های بسیار قدیمی که در قسمت بالایی آن ها به جای فریزر جعبه مکعبی شکلی مانند یخ‌ساز وجود دارد. و قسمت داخلی آن برفک میزند‌‌.

بر خلاف یخچالهای امروزی که  قسمت فریزر آنها فاقد برفک است. یخچال کنوود یکی از برندهای شناخته شده و مطرح در بازار لوازم خانگی است.

و فروشگاه های متعددی نسبت به فروش یخچال ها و فریزر های کنوود در انواع مدل ها اقدام می کنند و هر روزه افراد زیادی برای خرید یخچال و فریزر کنوود به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه می‌کنند‌ اما هرچقدر هم یخچال و فریزر دارای کیفیت وقیمت بالا باشند.

تضمین کننده عدم خرابی و نیاز به تعمیر نیست. بلکه ممکن است با بی احتیاطی، و رعایت نکردن نکات ایمنی، موجب آسیب و خرابی یخچال و فریزرخودشویم.

گاهی هم به دلیل اختلال در عملکرد داخلی یخچال و فریزر بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید‌ دچار نقص فنی شود. در چنین مواقعی ممکن است نیازمند تعمیرات یخچال و فریزر کنوود شوید.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که حتماً با افراد متخصص در زمینه تعمیرات یخچال کنوود تماس بگیرید زیرا با دستکاری های ناشیانه باعث آسیب بیشتر و شاید از کار انداختن یخچال و فریزر خود شوید.

۵ مشکل عمده یخچال و فریز

  • داغ شدن بیش از حد بدنه یخچال
  • روشن نشدن چراغ یخچال
  • سر و صدای زیاد و غیر عادی
  • سرد نشدن داخل یخچال
  • ایجاد برفک در یخچال

در این قسمت به بررسی ۵ مشکل عمده ای که یخچال و فریزر ها را درگیر می‌کند می پردازیم اولین مشکل که به عنوان یکی از مشکلات رایج یخچال و فریزر ها به حساب می آید مشکل داغ کردن بدنه یخچال است که دلیل آن ممکن است اختلال در لوله های پشتی یخچال یا وجود مشکل در ترموستات آن باشد .

مشکل دوم که آن هم از رایج ترین مشکلات یخچال ها به شمار می رود روشن نشدن چراغ داخل یخچال است که دلیل آن ممکن است خراب بودن چراغ یخچال و یا اختلال در سیستم داخلی و اتصالات آن باشد.

سومین مشکل، وجود سر و صدای زیاد و غیرعادی در یخچال و فریزر است. دلایل آن نیز بسیار متعدد است ممکن است بین قطعات پشتی یخچال و پیچ ها فاصله افتاده باشد.

و یا پیچ ها دچار شل شدگی شده باشند. مشکل دیگری که امکان دارد برای یخچال و فریزر شما به وجود بیاید وجود نداشتن سرمای کافی و پایین نیامدن درجه یخچال است.

علت این مشکل می تواند وجود آسیب در دماسنج یخچال و فریزر باشد.

که باید به برسی دقیق آن بپردازید و تشخیص دهید که آسیب از کجاست. مشکل دیگر یخچال که بسیاری از افراد در اینترنت آن را سرچ می کنند.

یخ زدن و ایجاد برفک درون یخچال است دلیل آن هم متفاوت است ممکن است که شما در یک محیط مرطوب زندگی کنید.

یا یخچال خود را در جای نامناسبی قرار داده باشید زیرا تمام این موارد باعث ایجاد برفک درون یخچال و فریزر شما می شود. با مشاهده هر کدام از این علائم می توانید با پشتیبانان مرکز تعمیر آنلاین در زمینه تعمیرات یخچال کنوود تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات یخچال کنوود

شما می توانید هزینه تعمیرات یخچال کنوود را  در مرکز تعمیر آنلاین  با برقراری ارتباط با پشتیبانان سایت بپرسید. آن ها منصفانه ترین قیمت را برای خدمات خود در نظر گرفته اند.

با وجود ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتری را به سود زیاد ترجیح میدهند. میزان هزینه به آسیب یخچال و فریزر شما بستگی دارد.

که این مشکل توسط تکنسین مجرب قابل تشخیص است. تعمیرکار اموزش دیده با برسی دقیق و عیب یابی کامل متوجه آسیب به وجود آمده می شود و هزینه را بر اساس آن تعیین میکند.

در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد‌. با استفاده از قطعات اورجینال نسبت به تعویض قطعه آسیب دیده اقدام میکنند.

ضمانت تعمیرات یخچال کنوود

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که متخصصان تعمیر آنلاین با ارجحیت رضایت مشتری، تعمیرات خود را تا ۲۴ ساعت ضمانت میکنند.

تا مشتری با خیال راحت یخچال خود را برای تعمیر به آن تا بسپارد. تکنیسین های مجرب تعمیر آنلاین اطمینان زیادی به کیفیت خدمات خود دارند به همین دلیل، این ضمانت ۲۴ ساعته را برای خدمات تعمیر خود در نظر گرفته اند.

بهترین مکان قرار دادن یخچال و فریزر

یکی از مهم ترین نکات برای جلوگیری از آسیب یخچال قرار دادن آن در بهترین محیط با دمای مناسب است.

همانطور که بیان کردیم یکی از دلایل برفک زدن یخچال نفوذ رطوبت به آن است که دلیل آن قرار گرفتن یخچال و فیروزه در مکان نامناسب است سرما یخچال و فریزر خود را در آشپزخانه قرار می دهیم.

اما در بعضی از منازل آشپزخانه دارای رطوبت زیادی است و باعث ایجاد برفک درون یخچال می شود.

همچنین باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال علاوه بر آسیب به درب یخچال روزانه رطوبت زیادی را  وارد یخچال می کند مخصوصاً در شهرهای شرجی که دمای هوا بسیار بالا است.

و رطوبت زیادی در هوا قرار دارد. امکان آسیب یخچال در چنین محیط هایی بیشتر از سایر آب و هواها می باشد. اما عزیزانی که در شهرهای مرطوب قرار دارند هم با قرار دادن تهویه در خانه مخصوصن آشپزخانه میتوانند رطوبت هوا را تا حدی کاهش دهند.

اما به هر حال امکان آسیب و کاهش عمر یخچال وجود دارد. شما می توانید با مشاهده هرگونه نشانه ای از آسیب با تعمیرکاران موجود در مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید : تعمیر یخچال در محل

دیدگاه خود را بنویسید