فوریه 28, 2022

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می تواند مسدود شدن دستگاه به وسیله پرزها یا اشیا موجود در جیب لباس ها است.

وقتی صحبت از لوازم اصلی خانه شما می شود، تقریباً هیچ وقت زمان خوبی برای فهمیدن اینکه مشکل ماشین لباسشویی دارید که تخلیه نمی شود وجود ندارد.

بیشتر بخوانید :

علت لرزش ماشین لباسشویی

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

علت داغ شدن آب ماشین لباسشویی چیست؟

علت باقی ماندن پودر و کف بر روی لباس ها در ماشین لباسشویی
ریزش آب از فیلتر لباسشویی

در حالی که مشکل داشتن یک دستگاه کوچک مشکل چندانی نیست زیرا بسیاری از آنها هزینه زیادی برای تعویض ندارند. شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تعمیر آنلاین :

دلایل مختلفی وجود دارد که ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند. اما رایج ترین آنها عبارتند از: مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه با مواد زائد یا مو، پمپ تخلیه بد، سوئیچ درب شکسته یا شلنگ تخلیه مسدود شده است.

هدف از این مقاله این است که به شما، خواننده کمک کند تا بتواند احتمالاً عیب یابی کند و علت احتمالی مشکل را کشف کند.

دلایل زیر برای تخلیه نشدن ماشین لباسشویی به ترتیب از رایج ترین تا کمترین موارد ذکر شده است. به عنوان مثال، ممکن است بپرسید چرا می خواهیم قبل از بازرسی شلنگ تخلیه، پمپ تخلیه را بررسی کنید؟ 

به هر حال، می توانید ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید، اما همچنان باید دستگاه خود را جدا کنید تا وضعیت آن را به درستی ارزیابی کنید.

پمپ تخلیه معیوب

هنگامی که پانل کنترل ولتاژ را به پمپ تخلیه می فرستد، قرار است چرخه تخلیه شروع شود. سپس آب از وان واشر به بیرون شلنگ تخلیه و در نهایت به سینک شستشو یا پمپ تخلیه پمپ می شود.

در برخی از مدل ها، موتور محرک اصلی پمپ را با چرخش در جهت مخالف چرخه همزن به حرکت در می آورد.

هر دلیلی می تواند باعث خرابی پمپ تخلیه شود. گاهی اوقات یک تکه شستشو مانع از کارکرد صحیح پروانه می شود. گاهی اوقات یک پروانه آسیب دیده یا آب بندی معیوب می تواند باعث خرابی مکانیکی در پمپ شود.

علاوه بر این، اگر پمپ با موتور خود کار کند، ممکن است دچار خرابی الکترونیکی شود.

می توانید عملکرد پمپ تخلیه را با یک  مولتی متر تأیید کنید. متر را روی OHMS تنظیم کنید و هر پروب را روی هر یک از پایانه های قرار گرفته در پمپ تخلیه قرار دهید تا مشخص شود که آیا تداومی وجود دارد یا خیر.

در صورت منفی بودن تست تداوم، پمپ را تعویض کنید .

شلنگ تخلیه مسدود شده

شیلنگ تخلیه را بررسی کنید تا ببینید آیا گیر کرده، پیچ خورده است، ساییده شده است یا گرفتگی دارد. اگر شلنگ گرفتگی دارد و خارج از هر شرایطی که بتوانید آن را صاف کنید تا انسداد برطرف شود، بهتر است به سادگی آن را تعویض کنید.

گاهی اوقات شلنگ تخلیه می تواند مقصر پشت واشر باشد که تخلیه نمی شود. شمالی شما می توانید برای کسب اطلاعات راجع به علت عدم تخلیه پمپ ماشین لباسشویی شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

کارشناسان حرفه ای و متخصص در مرکز تعمیر آنلاین تمام تلاش خود را می‌کند که اطلاعات کافی راجع به این مشکل در اختیار شما قرار دهند.

سوئیچ درب معیوب

برخی از مدل‌ها به یک سوئیچ درب مجهز هستند که به واشر اجازه نمی‌دهد وقتی درب باز است کار کند. اگر سوئیچ درب معیوب باشد، واشر تخلیه نمی شود، حتی با درب بسته.

برای اطمینان از اینکه سوئیچ درب به درستی کار نمی کند، می توانید تست تداوم را با یک مولتی متر انجام دهید. سوئیچ درب را در صورت منفی بودن تست تداوم تعویض کنید.

هزینه تعمیر پمپ ماشین لباسشویی

اگر می خواهید بدانید که هزینه تعمیر پمپ ماشین لباسشویی چقدر می شود و چگونه می توان در مدت کوتاهی این آسیب را برطرف کرد با شماره های موجود در سایت تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت دقیق در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

درصورتی که نگران هزینه‌های بالای مراکز تعمیر برای تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید. با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

زیرا این مرکز از بهترین و معتبرترین مراکزی است که علاوه بر ارائه خدمات با یک هزینه مقرون به صرفه بهترین ها را به شما عزیزان ارائه می دهد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تعمیر آنلاین ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد. شما می توانید در صورت مشاهده علائم خرابی پمپ ماشین لباسشویی با مرکز ما تماس بگیرید تا پس از بررسی آسیب تکنسین های خود را جهت تعمیر و برطرف کردن مشکل به منزل شما اعزام کند.

اهمیت پمپ لباسشویی در کارکرد این دستگاه

پمپ ماشین لباسشویی یکی از مهمترین قطعاتی است که در فرایند جستجوی لباس ها بسیار اهمیت دارد در صورتی که به هر دلیلی دچار مشکل شود شما باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت تعمیر و عیب یابی دستگاه را انجام دهید زیرا بدون وجود پمپ دستگاه شما عملاً فاقد هرگونه کارکردی خواهد بود.

اگر احساس کردید که پمپ لباسشویی شما دچار مشکل شده است و دلیل آن را نمی دانید حتماً باید از یک کارشناس حرفه ای و متخصص که دارای تجربه کافی در اندروید تعمیر پمپ ماشین لباسشویی اسب کمک بگیرید .

در صورتی که از افراد بی تجربه و غیر ماهر در این زمینه بخواهید که به شما کمک کنند احتمال اینکه دستگاه شما را با زیبای بیشتری روبرو کنند بسیار زیاد است.

بنابراین توصیه ما به شما این است که قبل از هرگونه اقدام و تماس با مراکز تعمیر عمومی حتماً سری به مرکز تعمیر آنلاین بزنیم تا کارشناسان حرفه ای و متخصص ما تا جایی که می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند .

اگر دستگاه شما نیاز به تعمیرات بیشتری داشت با استفاده از ابزار مجسمه سازی که برای تعمیر در اختیار دارند اقدامات لازم جهت تعمیر پمپ ماشین لباسشویی را انجام دهند .

اگر نیاز به تعویض داشت با استفاده از قطعات و اورجینال قطعه آسیب دیده را تعویض می کنند. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره راجع به علت عدم تخلیه پمپ ماشین لباسشویی یا تعمیر این قطعه با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر یخچال پروفایل

دیدگاه خود را بنویسید