نوامبر 1, 2021

عیب یابی یخچال و فریزر

عیب یابی یخچال و فریزر

عیب یابی یخچال و فریزر یکی از مهم ترین مراحل تعمیر این محصول به شمار می آید. زیرا اشتباه در عیب یابی باعث اشتباه در تشخیص مشکل به وجود آمده می شود.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

و هنگامی که تشخیص اشتباه باشد عواقب زیادی به همراه خواهد داشت. عیب یابی یخچال و فریزر یک فعالیت کاملا تخصصی است که تنها توسط متخصص آن قابل پیگیری است.

بیشتر بخوانید :

تعمیر برد یخچال
صافکاری و نقاشی درب یخچال
تعمیر موتور یخچال
هزینه تعویض موتور یخچال
تعمیر یخچال در محلتعمیر فرورفتگی درب یخچال

در صورتی که از افراد آماتور و غیر حرفه ای بخواهید که تعمیرات یخچال و فریزر شما را انجام دهند‌. چیزی نمی گذرد که دستگاهتان دوباره دچار آسیب می شود.

بنابراین باید در انتخاب مرکز تعمیر لوازم خانگی دقت زیادی به خرج دهید. زیرا تکنسین های حاضر در یک مرکز از لحاظ دقت و مهارت عیب یابی با یکدیگر تفاوت دارند.

اگر به اشتباه مرکزی را انتخاب کنید که از سابقه کافی در زمینه تعمیرات برخوردار نیست. چیزی نمی گذرد که وسیله شما مجددا دچار آسیب می شود و کار شما به مراکز تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر می کشد.

 مرکز تعمیر آنلاین با داشتن هزاران تعمیرکار و کارشناس، تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر را به بهترین وجه انجام می دهند.

اگر می خواهید وسایل خود را به صورت اساسی تعمیر کنید.‌ باید فرایند عیب یابی آن ها را به افراد خبره بسپارید. تصور کنید که یک قطعه در یخچال و فریزر شما دچار مشکل شده باشد.

و شما برای انجام تعمیر و عیب یابی با یک مرکز تعمیر لوازم خانگی عمومی تماس بگیرید. یعنی مرکزی که دارای تعمیرکاران تخصصی نیست.

تصور کنید که تکنسین های این مرکز پس از مراجعه به منزل شما و بررسی آسیب به وجود آمده، علت مشکل را به درستی تشخیص ندهند و با این تشخیص و عیب یابی اشتباه باعث شوند که سایر قطعات دستگاه شما نیز دچار مشکل شود.

در واقع هنگامی که یک تشخیص اشتباه می دهند و به دستکاری سایر قسمت های دستگاه می پردازند. باعث می شوند که صاحب دستگاه متحمل هزینه های بالایی شود.

با این وجود آسیب به وجود آمده نیز بر طرف نشود. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات یخچال و فریزر که نیاز به تعمیر و عیب یابی دارند آشنا می کنیم.

شایع ترین مشکلات یخچال و فریزر

روزانه تعداد زیادی از افراد جهت دریافت خدمات تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر  با مرکز ما تماس می گیرند.

این افراد مشکلاتی را گزارش می دهند که اکثر تعمیرکاران ما با آن ها آشنا هستند و سال ها است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند.

کلیه تکنسین ها و کارشناسان حاضر در مرکز تحت آموزش های تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی قرار گرفته اند.

هر کدام به صورت تخصصی برای تعمیر یک برند خاص آموزش دیده اند. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلات یخچال و فریزر آشنا می کنیم:

۱. وجود مقدار زیادی برفک در درون یخچال یا فریزر نوفراس

۲. نشت آب از قسمت زیرین یخچال و فریزر

۳. عدم روشن شدن یخچال با وجود اتصال آن به پریز برق.

۴. یکسره کار کردن یخچال و فریزر

۵. صدای غیر عادی و گوش خراش در موتور یخچال

۶. عدم تنظیم درجه یخچال و فریزر

۷. روشن نشدن صفحه نمایش یخچال

۸. نمایش ارور یا کد خطا بر پنل نمایشی یخچال و فریزر

۹. وجود بوی بد و غیر عادی در داخل و اطراف یخچال و فریزر

۱۰‌. کاهش سرمایش یخچال

۱۱‌. خرابی واشر درب یخچال

۱۲. آسیب و خرابی آبریز یخچال

۱۳‌. خرابی درب یخچال و باز شدن  آن پس از بستن

۱۴. خرابی چراغ روشن کننده فضای داخلی یخچال

۱۵. فاسد شدن سریع مواد غذایی

۱۶. آسیب لوله های حاوی گاز مبرد

۱۷‌. وجود بوی سوختگی در اطراف یخچال

۱۸. وجود برق در بدنه یخچال و فریزر

۱۹.شنیده شدن صدای اتصالی از قطعات و برد یخچال

۲۰ افتادگی درب یخچال به دلیل سنگین کردن آن

این موارد بخشی از رایج ترین مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما است. که نیازمند بررسی و عیب یابی یخچال و فریزر توسط تعمیرکاران و کارشناسان با مهارت و خبره است.

  در صورتی که نسبت به سرویس سالانه یخچال و فریزر خود بی توجه باشید به مرور زمان میزان آسیب های به وجود آمده بیشتر می شود. به طوری که دستگاه شما برای همیشه کارکرد خود را از دست خواهد داد.

هزینه تعمیر و عیب یابی یخچال و فریزر

همانطور که قبلا هم بیان کردیم. فرایند عیب یابی یخچال و فریزر از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرا با یک تشخیص اشتباه باعث به وجود آمدن اختلالات کلی در دستگاه خود می شوید. شما می توانید با یک انتخاب درست میزان آسیب یخچال و فریزر خود را به حداقل برسانید.

عیب یابی یخچال و فریزر یکی از تخصصی ترین فعالیت هایی است که توسط تکنسین ها و متخصصین تعمیر و عیب یابی انواع یخچال و فریزر صورت می گیرد.

از آنجایی کلیه تکنسین ها از دانش و تجربه تخصصی در زمینه تعمیر انواع یخچال و فریزر برخوردارند. می توانند بدون اینکه به دستگاه شما آسیب بزنند و تشخیص اشتباه دهند. عیب یابی و تعمیر آن را به درستی انجام دهند.

یکی از مهم ترین عواملی که برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. میزان هزینه و تعرفه تعمیرات و عیب یابی یخچال و فریزر است. در صورتی که که این تعرفه زیاد باشد.

اکثر افراد به دنبال مرکزی می گردنند که با هزینه مناسب تر و با کیفیت تر تعمیر و عیب یابی دستگاهشان را انجام دهد.

معمولا میزان این هزینه را قطعه آسیب دیده و ساعاتی که تعمیرکار باید برای تعمیر و عیب یابی وقت بگذارد. تعیین می کند.

برای مثال اگر موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر شما دچار مشکل شده باشد. میزان هزینه ای که باید برای تعمیر و عیب یابی آن پرداخت کنید به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای تعمیر قطعات جزئی تر مانند لاستیک دور درب یخچال می کنید.

با این حال مرکز ما به دنبال کسب رضایت کامل از مشتریان خود است به همین دلیل در ارائه تعرفه ها کاملا  شفاف سازی می کند.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه های تقریبی با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا پشتیبانان تلفنی شما را در این مورد راهنمایی کنند. اما فراموش نکنید که هزینه نهایی پس از اتمام کار مشخص می شود.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید