مارس 1, 2022

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟ یکی از سوالاتی است که بسیاری از افراد از شما می پرسند و می خواهند بدانند که چرا ماشین لباسشویی آنها خاموش نمی شود.

تماس با شعبات شهر تهران

شمال تهران:02126709158

غرب تهران :02144387596

مرکز تهران :02188933445

شرق تهران :02177361990

در واقع یکی از مشکلات اساسی است که باید توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص در امر تعمیر مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید :

علت لرزش ماشین لباسشویی

علت کار نکردن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی خاموش نمی شود؟

علت داغ شدن آب ماشین لباسشویی چیست؟

علت باقی ماندن پودر و کف بر روی لباس ها در ماشین لباسشویی
ریزش آب از فیلتر لباسشویی

در صورتی که نسبت به علائم آسیب در یخچال فریزر خود بی توجه باشید امکان اینکه دستگاه شما دچار آسیب های شدید تری شود بسیار زیاد است.

 بنابراین هرگاه با علائمی نظیر خاموش نشدن ماشین لباسشویی روبه رو شدید می کنید که با یک مرکز معتبر که دارای تکنیک های حرفه ای و متخصص جهت تعمیر برند ماشین لباسشویی شما است تماس بگیرید.

آنها تمام تلاش خود را می‌کنند که در مدت مشخصی برای بررسی آسیب به منزل شما مراجعه و مشکل به وجود آمده را برطرف کنند .

مطمئن باشید که بعد از برقراری ارتباط با مرکز ما حتماً مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما برطرف خواهد شد.

البته این موضوع بستگی به این دارد که عمق آسیب دستگاه شما چقدر است، در صورتی که دستگاه شما بیش از اندازه دچار آسیب شده باشد احتمال اینکه مورد تعمیر و قرار بگیرد بسیار پایین است .

در چنین مواقعی تکنسین متخصص مادر از می گیرد که به جای تعمیر قطعه دستگاه آسیب دیده به تعویض آن بپردازد.

کارشناسان متخصص تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز زمین آنلاین از بهترین و با کیفیت ترین قطعات جهت تعویض قطعه آسیب دیده استفاده می کنند و نگران نباشید زیرا ما به دنبال بهترین ها هستیم و می‌خواهیم رضایت شما عزیزان را به صورت کامل کسب کنیم.

در صورتی که با آسیب ماشین لباسشویی خود روبرو شده اید می توانید با مرکز تعمیر آنلاین به شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تکنسین ها و کارشناسان حاضر در مرکز تمام تلاش خود را می کنند که در ساعت مقرر در منزل شما حاضر برای این کار را آغاز کنند.

چگونگی استفاده از ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسیله‌ای است که در زندگی ما انسان ها افزوده شده به همین دلیل مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد.

زیرا بسیاری از فرآیند کارهای روزمره ما به وسیله این دستگاه انجام می‌شود و اگر دچار مشکل یا نقص فنی شود در ادامه فرآیند زندگی روزمره دچار مشکل می‌شویم.

بنابراین شما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا با نحوه عملکرد و فرایند شستشو در ماشین لباس شویی به خوبی آشنا شوید تا در صورت بروز مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی دستگاه یا خاموش نشدن آن، علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی را بدانید.

ماشین لباسشویی های امروزی از ویژگی های مختلفی برخوردار هستند که واسطه آنها می‌توانید از آسیب های متعددی که در دستگاه شما وجود دارد مطلع شوید.

برای مثال از طریق پنل نمایشی که بر روی قسمت جلویی ماشین لباسشویی وجود دارد می‌توانید نمایش کدهای خطا کن نشان دهنده آسیب ماشین لباسشویی شما است را با شوید.

برای مثال زمانی که احساس می کنید که ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند یا خاموش نمی شود که می خواهید بدانید که علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی چیست .

میتوانید کدهای خطا هایی که بر روی پنل نمایش داده می شوند را تفسیر کنید سپس با استفاده از دکمه ریست تنظیمات مجدد آن در اول برمی‌گردد ممکن است مشکلات به وجود آمده حل شود .

اما اگر پس از انجام دادن این کار باز هم ماشین لباسشویی شما این مشکل را داشت از من باید برای بررسی بیشتر از یک کارشناس حرفه ای و متخصص در امر تعمیر کمک بگیرید.

خوشبختانه مرکز تعمیر آنلاین با برخورداری از تکنیسین‌های حرفه ای و متخصص در امر تعمیر ماشین لباسشویی می تواند کلیه مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما را حل کند.

کارکرد لباسشویی به گونه‌ای است که پس از قرار دادن لباس ها در درون محفظه مخصوص شستشو باید با استفاده از پنل ای که بر روی قسمت جلویی ماشین لباسشویی وجود دارد تنظیمات شستشوی خود را مشخص کنید .

همانطور که می دانید برنامه های مختلفی برای شستشوی لباسها وجود دارد که در تایم های مختلفی تنظیم شده اند .

شما می توانید با انتخاب هر یک از این برنامه های شستشوی لباسهای خود را مورد شستشو قرار دهید در صورتی که دستگاه شما به درستی کار کند و با هیچ گونه مشکلی روبرو نباشد .

نیازی به سرویس دهی زودهنگام آن نیست اما اگر احساس کردید به هر دلیلی ماشین‌لباسشویی شما دچار اختلال در عملکرد است باید هر چه سریعتر با یک مرد معتبر که دارای کارشناسان حرفه ای در امر تعمیر از تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند .

مرکز تعمیر آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی تماس شما برای ثبت سفارشات تعمیر می باشد شماره تماس این نمایندگی ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ می باشد.

علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی چیست؟ (بررسی برخی از دلایل)

علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی چیست یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که مشتریان ما از ما می پرسند در واقع خاموش قطع شدن ماشین لباسشویی دلیل مشخصی ندارد.

زیرا عوامل متعددی ممکن است باعث این مشکل شود. در ادامه شما را با برخی از رایج ترین دلایل خاموش نشدن ماشین لباسشویی آشنا می کنیم.

  • خراب شدن برد

برد ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در این دستگاه وجود دارد در صورتی که به هر دلیلی برد دستگاه شما دچار آسیب یا اختلال در عملکرد شود. تکنسین ها باید با استفاده از ابزار مجهزی که در اختیار دارند فرآیند تعمیر دستگاه را آغاز کنند.

خراب شدن تایمر

یکی دیگر از دلایل خاموش نشدن ماشین لباسشویی خرابی تایمر دستگاه است این قطعه وظیفه تنظیم زمان شستشو را دارد بنابراین اگر به هر دلیلی دچار نقص در عملکرد شده باشد ممکن است ماشین لباسشویی شما خاموش نشود.

  • وجود نوسانات برقی

در برخی از مناطق نوسانات برقی جدیدی اتفاق می‌افتد که این اتفاق وسایل برقی آسیب زیادی می رساند در چنین مواقعی باید از محافظ های مخصوص برای لوازم برقی استفاده کرد.

  • خراب شدن میکروسوئیچ درب

از دلایل دیگر خاموش نشد در ماشین لباسشویی خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه است که باید توسط تکنسین متخصص مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد‌.

شما می‌توانید برای برطرف کردن هرگونه مشکلی برای ماشین لباسشویی خود با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۹۱۵۸ تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

دیدگاه خود را بنویسید